Stereogrammi per u furmazione in vista

A visione hè una di e fonti principali di l'infurmazioni è di i sapè à u mondu chì ci hè digià vicinu. L'usu constantu di l'ordinateur è l'altri apparicchi tecnichi, è ancu di e tresse freti è l'abitudini cagiunati pò pudè nutiserate significativamente a visione di una persona. In a pratica mèttica muderna di i oftalmologi, ci sò parechji metudi per a prevenzione è u trattamentu di varii malatie è l'statu generale di l'ochji. Unu di sti prudutti efficausi per a visione di ottimazione hè di vedere i stampe stereo.

Stereogrammi per a vista

Stereogrammi, imagine 3d o l'illusione ottica sò l'imagine creatu da alternazioni di punti è texturie diverse. In fatti, hè una cumminazzioni di una stampa 3D è un sfondate 2D. U principiu di l'imagine tridimensionale hè chì u sistema visuale possa una prupietà chì vi permette sturà a distanza à l'uggetti. U moveru umanu recuia di dati di ogni ochju è compara cun elli. Trasfurmendu da l'infurmazioni ricivuti, l'idea di a varieghja di questu o questu oggettu hè furmatu. L' illusioni otticu mischju u moveru, cum'è proporcionanu l'imagine per l'analisi, chì sò uttene piglià in cuntattu tutti i funziunamentu di a percepzione visuale. Quandu vi vede un styotipu, una figura 3D avarà davanti à l'ochji.

Tali l'imaghjini 3D aiutanu à e persone chì passanu assai tempu in l'urdinatore o a TV, perchè u tipu d'attività, sò constantemente lettu è scrivenu, eseguendu in espansione di i musculi d'ochji.

Utilizazione di stereo di ritratti

Parechji perfetti ophtalmologisti prufessiunali di i metudi naturali di a visione di a visione sustate chì i stereotipi per u furmazione in vista pò esse usatu per rinfurzà i musculi in u tottu, riduci u so spasmi è anghjulu u sensu di l'ochji chianciatu. Stu metudu cuntribuisce à a preservazione di l'agitati agisce naturale. Per vede l'imagine 3D, l'attività di u mutore di i musculi in u luggeri aumenta, chì resultanu a circulazioni di sangue à l'ochju è l'ossigenu è i nutrienti sò furnuti in quanti cantitati.

Scritti stereoscopic o exerciti d'ochji

Per migliurà l'estatus di l'organi di visione cù stereopartiche, hè abbastanza à pagà à l'almenu cinque minuti ghjornu. L'imaghjin 3D sò diffirenti, si diffirenu in u livellu di preparazione di u paci è anzità, i spezii imagine per i zitelli chì anu da cunsiderà u sviluppu di l'organi di visione à una età ghjuvana sò adattati per i zitelli. L'illusioni otticu pò esse simplicità è cumplicità, possu cuntene risposte, puzzle, ci sò ancu imbulighjani è parechje altri.

Per vede 3D imagine di ogni livellu di cumplissità, a preparazione previa hè necessaria. A ricerca medica moderna hà dimustratu chì un 5% di e persone ùn anu pussutu vede stereopartichi. Tutti l'altri si ponu vede 3D imagine in una di duie manere.

U primu mètudu hè paralulu. Sicondu l'ellu, a foto deve esse situata eżattamentu à u livellu. U paciveru si fighjenu in a stampa, ma u focu di a visione ùn hè micca nantu à quì, ma nantu à a so foncità. In u risultatu, i dui ochji fighjenu paralleli cù l'altri. L'imaghjini volumétrica pò veda scumparià a vista, è avè guardatu dui ochji à i punti diffirenti di u ritimu.

A seconda via hè croce. Per vede un esterotipu, hè bisognu di centrà a so visione nantu à u puntu trà l'ochji è l'imaghjini, mentre ch'ellu hè impurtante per esse in armature da u ritimu. Dinturti centimètres da a punta di u nasu hè necessariu di organizà u dettu indice. Allora, centendu a visione, hè necessariu d'assicurà chì u ditto è a stampa pò esse vistu da igualment chjaru.