Antica cità di Pagan


A Asia sudorientale cuntene assai misteri è bellezza. Nun sviluppatu in l'ambienti turistiche, a direzzione di u restu in a Ripùbbrica di Myanmar , però hà pussutu una grande popularity pè i architetti, i stòrici è i patroni culturali. Perchì parechji anni hè stata studiata è restituita a cità di Pagan in un statu megghiu cunnisciutu cum'è Birmania. Questu serà u nostru articulu.

A cità di Pagan in Myanmar

A cità di Pagan (altri Bagan) ùn esisti in u nostru ghjornu. Questa hè a capitale antica di u reame eponymous, situatu indrentu u cunfini di u Statu mudernu di a Republica di Myanmar propu u trasportu di Bagan. Geographically, Pagan hè situatu nantu à u meseta secca à u banca uccidintali di u fiumu di l'Irrawaddy. Territoriamenti hè 145 km à u suduveste di a cità di Mandalay vicinu à a cità di u Chauk District di Magway. Quandu a cità era un grande centru di a scienza, a cultura è a religione, ma l'invasioni di i Monguli cambiò u so cursu di sviluppu, è a cità hà sbulicata pocu. Sì, u terrimotu in u 1975 aghjunghjenu a distruzzioni.

Oghje, u territoriu tutale di a cità antica di Pagan, è questu quì 40 metri quadrati. km., hè a zona archeologica più impurtante di a regione, più di dui mila pagodas, stupas, temples è monasteri sò purtati à a superficie è ricustruiutu, a maiò parte di quali eranu in i seculi XI-XII. Pagan ùn entri micca e siti di a UNESCO World Heritage per ragioni pulitiche. Malgradu, Pagan hè casi u principalu centru di peregrinu in tutta a rigioni Sud-Orientale.

Chì ci hè interessanti di Pagan?

Comu accumincia, l'esercitu tutale di scavi hè un spaziu protetturatu protettivu, quandu vicinu chì parechji villaggi sò spargugliati: We-chi Ying, Nyaung U, Myinkaba, Old Bagan. In u ghjocu periculariu sò distrutti e migliori di pagodas è stupas di tanti grandori, per quessa, a cità di Pagan hè spessu chjamata a cità di i tempii è i so altri.

I più populari è speciale sò stupas Shwezigon è Lokananda Chaun, cuntenenu i denti di u Bouddha, i stupas sò stati qualificati, sò guidati da i camini asfaltati boni, è quanti ci sò assai piazzi vicini di shopping. No tutti i pagodas di u mattinu amaricu o rossu sò dorili, ma questu ùn hè micca generalmente affettatu di l'assistenza. L'abitanti di i paesi più vicini estenu chjucchiati à i turistere in i guida, aiutà à scenderà e scala è caminate longu i corridori.

Ci vole dì chì sottu a prutezzione hè ogni oggettu di a zona archeologica, ancu stupas è pagodas assai distrutti. Vandali passanu senza dispiacè à i polizia lucali, sfortunatamente, vulendu scumparà un pezzu di antichi per a memoria assai. Per separà, ci hè necessariu assignà i tempii lucali, sò fà ricunnoscevi in ​​una forma simétrica, in ogni un'altra quattra altare e altare è stati di Buda, reliqui di santa è, dicemu, caves - labirinti di corridori decorati cù frescoes. Avè chì i freschi più antichi porta solu dui culurite, mentri i tardi sò culurite è culurati. In modu, in tutti i Pagani sò solu 4 millioni d'imaghjini di l'imàgini di Buddu!

Cume accade à a cità di Pagan?

Di sicuru, a manera più faciule à acquistà Pagan hè di autucatu o un taxi affittu per coordenadas. Inoltre, hè più capaci di piglià una guida o guida in a cità di Mandalay, più vicinu à Pagan. Residenti di i paesi vicini ùn sò micca sempre parlanu inglesi, è sò più prubabili di esse guida di guida.

Dà l' aerolíu di Yangon à Bagan ogni ghjornu, parechji volumi sò fatti, u volu porta 1 ora e 10 minuti. Se tenete u tempu, utilizate a viaghja turistica di Mandalay. U tempu di u viaghju passà in bigunscu, ma u schedariu deve esse specificatu nantu à u molu, perchè Ùn sò micca fatti ogni ghjornu. Ci hè ancu buses chì ghjiru da a cità di Yangon è Mandalay o da Inle Lake à a cità Pagan, e so rotulazione cambià da u mumentu, perchè duverà avè verificatu l'urdinamentu in a cità di l'autobus.

I posti cum'è Pagan spessu turnulanu veduti nantu à eternità è u significatu di a vita, à a prufundità di e nostre esperimenti è di i prublemi immedane. Sè vo site in Myanmar , ùn guarda micca u tempu, visitate l'antica cità di Pagan.