Snake Temple


U tempiu di serpente si trova in Sungai Kluang in u livante di Penang Island in Malasia . A primu impressione chì hè creata da i turisti quandu anu vistu è u tempiu chjamatu, ci sò assai posti simili in Penang. Sì, è si trova in un locu pocu incù u visitatori, in a zona industriale trà a capitale di u Georgetown è l' aeroportu . Ma hè un nudu chì hà fattu stu tempiu unu di i più famusi in Malasia - hè serpenti.

Fondo historique è a legenda di a creazione di u tempiu

U tempiu hè stata fundata in u 1850, è oghje ùn ci hè n stu locu in u mondu. E all began about a thousand years ago, quandu in Cina a regula di a dinastia Song. Allora u Tempiu Serpu in Malasia fù chjamatu "Tempiu di u celu azuru" - per via di a bella sombra di u celu nantu à l' isula di Penang . Ma durante parechji seculi questu locu hè cunsideratu cumpariu per i reptili, perchè elaburevanu u nome.

Ci era abbitatu un monacu-ermitariu Chor Soo Kong, chì hà cunsacratu a so vita sana à l'amori è di a fede, perchè ellu riceve un rangu spirituali in a so ghjuventù. Sicondu a legenda, puderia pienu i malati di ogni malatia è era ancu cunnisciutu cumu u protettore di i rèttili di a jungla. In l'abitazioni di u monicu, i scies saranu cunsiglieri, è dopu a so morti, cuntinuonu per esse campatu. Quandu u tempiu era struitu annantu à questu locu, i serpenti accuminciaru a cunzidirari cum'è a so casa. Sicondu i ministri, annantu à u anniversariu di Chor Soo Kong, un innumerante numeru di serpenti si creep in tuttu u spaziu di u tempiu.

Ciò chì vede?

L'esternu di u Tempiu Serpentine ùn hè micca diversu da a struttura buddista tradiziunale: una varietà di colori brillanti nant'à a facciata, dragoni adorning a parti suprana di a struttura è, sicuru, l'arburi in tumbini dispostu per u perimetru di u patiu. Intruducendu a stanza, pienu d'aromi di incensu, avete bisognu di preparà una reune cù un gran numaru di serpenti. Sò in ogni locu: nantu à a chjappia è nantu à i finestri, in altizza è in l'arburi è ancu in i vaghjime sacrificali. I monichi facianu posti puntuale, nantu à quale sti bellesi pò menti per i so ghjorni à punta.

I fatti d'attraversu u Tempiu di Serpenti:

  1. In u principale, i serpenti chì sò in u tèmpiu appartenenu à u genu di catedrali tempi vini, o ghjuvannucci, cum'è u scazzuni o raghjunzu. Inoltre quì pitali di vinu, vìpare, cobra è rapprisentari di pocu di mette di a jungla lucale.
  2. Hè cume chì, in u sensu di l'effetti di l'incensu sacru, i sviuli sò guarantiti da i visitori. Sò attivu à a notte, è in u ghjornu sò più listessi è listless. Ùn hè cunnisciutu da sicura chì i denti di poison sò stati eliminati da l'abitanti di u tempiu o micca, ma duranti u pezzu tutale di a so esistenza, nuddu era ferita. Ma per una maiurezza sicurità in u perimiteru tutale di i sinistramenti di tempiu sò chjappu cù una dumanda di micca toccu i so abitudini pocu cumuni.
  3. In u tèmpiu hè un salottu side per filming. I maestri lucali di a foto hà presu felice d'avè una figura di voi perchè una sita nantu à a testa, è parechji più esse spustjati nantu à i braccia è u collu. Comu esempiu di scatite, ritratti di turistere, ancu i zitelli, sò stati arraggiati in sta sala in un abraze cù serpenti. Per 2 ritratti ti pagaranu $ 9.
  4. U tribunale pò esse micca persu, oghje hè un bonu giardinu, un cinghiale verde è, sicuru, assai, assai serpenti.
  5. Per sulu $ 2 puderete andà à a spluta agricula, chì hè duie passi da u tèmpiu. Avete l'uppurtunità di ripiglià a mani di un grandu pitone, per tuccà un raru modu di cobra-albinu o per trattà a cobra reale. Ci hè ancu una piccula stagno cù tortuglia assai curiosa.
  6. L'ingressu à u Tempiu di Serpenti hè liberu, ma in u salone cintrali hè una urna per i donne. Visita di u ghjornu da 9:00 a 18:30. In più vicinu, ci sò parechje souvenir shops è cafes.

Cumu ghjunghje?

Invece ancu chì u Tempiu di Serpenti si trova 3 km di l'aeropru, serà problematicu per arrivà à l'autostrada à pedi. Hè megliu per piglià buses №№ 102,306,401,401E, chì partenu da a strada di l'autobusgiu Komtar. A principal cosa in questu viaghju hè micca per missu l'osram necessariu di veda, chì sarà à u dirittu right.