Damayandji


In u banca uccidintali di u fiumu Irrawaddy in Myanmar , hè una pianta larga chì a terra hè imbrata in una cortina characteristicu di cobre, è di l'arbureti densi di l'acacia è a palma tropicale, i cime di i tempii antichi si vedenu - questa zona hè chjamata Arimaddana, o Terre Terre. À l'alba di l'ultimu millenniu, a cità di Bagan hè stata edificata quì a storia era rapida è ancu fenomenali. Oghje, nantu à u situ di l'antica capitale, ci sò solu uni pochi paesi è un petit aeroportu d'impurtanza lucale, ma quelli strutture incantevuli chì anu survigliatu per seculi, manifesta bè in a prima grandezza di u regnu mortu. U più famosu hè u complexu templeu grande Damayandzhi, spargugliatu di parechje chilometri.

Tempiu complexu

Un cumplicità ghjuvanò di scala miniatura di l'edifichii era custruiuta versu a capitale di Bagan: più di 4000 santu santificati sò situati nantu à u territoriu di circa 40 km². Ci sò trè temi principali di l'antica Bagan (o Pagan, in modu mudernu): Damayandji, a più grande, Ananda cù bachi marroni è Tatbinyi, cunzidiratu unu di i più altìssimi in a vaddi. Ma, sicuru, altri servizii di u cumplessu cunservanu induve l'attenzione. Un fattu avellu hè chì, anche tutti i sforzi di a fundazione di l'UNESCO, era posibile di dichjarà u cumplessu cum'è un site di Patrimoniu Patrimoniu Worldu per una quantità di razze.

Ogni annu, cintinara di migliori di turisti vi visitaranu Myanmar solu à vede Damayandji per dipoi. In u travagliu di u tempiu sò furnuti cù e plataforme di observazioni speciali, è à parechji facilitài sò camini corsi. Hè mpurtanti piglià in contu chì ete e churches anu diffarenti di travagliu di travagliu, ancu se per u tempu di visitare nantu à u territoriu di u cumplessu cumpletu hè casi u stessu. Per entra in u territoriu di l'anticu santuariu Buddhistu hè bisognu di avè un bigliettu cù voi, chì pudete cumprà cum'è in l'intrata.

U principale temple di Bagan

Sicondu a legenda, u più grande temple in u complexu, chì li dettu u nome di Damayandji, hè statu custruitu da u regnu per l'atonimentu di peccati peccati: hè dettu chì l'ascension à u tronu di u Re Naratu era sanguinatu è chì questu omu amante di forza ùn ùn disdegna ancu parricida. Ma accuminciata a custruzzione di u santuariu, Naratu ùn hà cambiatu u so tempore - u rè prometeu eseguisce e custrutturi, se puderia avè una labra in i mura. Ci hè da nutà chì a brutalità di u capu hà avutu un effettu - a precisione d'atteggià i brique di u tèmpiu Damaijia hè a più perfetta in tutta l'historia di l'architettura birmana.

Ma, anche u grandezza grandi di l'edifiziu, solu uni pochi di galerie è balconi di u tempiu sò dispunibili pà visita: i chambres interni sò walled up è cuparti da rumpuli, chì ùn pò micca esse rimettati senza danni i mura.

Cumu à u complexu di u templeimentu Damayjee?

A manera più faciule per arrivà à Damayandji hè in avione: da u Yangon vicinu à Bagan, parechji volumi sò mandati ogni ghjornu, u viaghju dura pocu di più d'una ora. A via da Mandalay vai in u fiumu Irrawaddy: nantu à e battelli turistici à Bagan si pò aghjunghje in novi òmini, ma u ritornu à Mandalay contru u corrente di u fiumu puderà natà finu à tretze. E inoltri, pudete ghjunghje à Bagan cù trasportu pùbtu cun u trasportu publicu , ma questu hè una scelta per i turisti chì anu più pazienti è pocu riggenti à e cundizioni.