Cumu fà un gattu di plasticine?

Sì avete persu in a cunghjettu, cumu fà moltu di un gattu da plasticine, dopu cù l'aiutu di a nostra classa maestru nantu à i mudelli di mudelli, ùn solu ùn ponu esse diventate animali, ma ancu facilmente facilite à i vostri figlioli arti.

Cumu faciule un catu di plastica in 7 passi?

Per fà un gattu in 7 passi, avemu bisognu di plastilina, spaghetti è un cutiddanti. Dà moltu di un gattu da plastica piglià solu pocu minuti. Un figliolu in età prioritariu hà bisognu d'aiutu adulti in a prima tappe, è u studiente di u battaghju sottumessi à a faccenda stessu faciule.

  1. Pigliate un pezzu rectangulu di plasticine di u culore chì vulete vede u so cat. Cù un cuteddu o un pila, divizeani a pezza in trè partijiet da igualità.
  2. Da una parte, pudemu scopre una bola per u troncu, da a seconda parte si separà un pezzu per a cuda, da u restu di a plastizzata chì ricuvaranu a bola - a testa, è a terza parte hè divisa in 6 parte di l'identità è ancu avemu cacciati biole.
  3. Da un grande rotulu di pelle oval - troncu, da 4 parte chjuchi, pudemu scopre i salami, quintu, si dividinu à a mette è racogliate dui ovali - u sceccu, u seculu diventenu in dui slice idènticu è un sferimentu assicurativu - maschi è un nasu.
  4. Agghioru tutte e dettagli à a testa: da i boli per l'ore cù i dete ammaate trianguli, bracciate-maschi pressu u palmu per ch'ellu sò stati. Pudemu in a testa un match o un pappellettu, cù quale l'aghjustassi à u troncu.
  5. Pudemu a paws-sausages è a cuda è aghjunghje tutti i dati à u troncu. Questa pò esse fatta cù un liggeru pressu l'arcilla à u corpu, è tutte e dettagliata ponu accumpagnate cù fugliali o spaghetti, e poi li gammi è a cuda sarà mobile.
  6. Da e pezzi petitsi di culore verdu chì pudemu scaccià e bola, ochji, è da culleghja buchja di colore biancu o nìvuru, facemu i pupulati. Aggiunziate tutti i dettagli è prutemente attraversate i vostri ditte.
  7. Da un pezzu di plastica bianca, facemu una lingua, è duvemu à a cat la pusizioni chì ci piace.

Cat di curi di plasticine per i pre-umani

Offre noi una altra variante di u caticulturi di culleghju, chì i zitelli puderanu cècè à 4-5 anni. Per queste articulu, avemu bisognu di una plastisina di dui culori, tazzi di filu è un cultile.

  1. Piglia una pezzu di plastica naranja (o qualsiasi altru culore) è dividite in trè parte: una parte hè a più grandi per u troncu, u sicondu hè più chjucu per a testa, è u terzu hè chjuchju per l'ore è a cuda. Da a bocca più grande l'aghjunghjenu a salsiccia è tagliate da dui bassini in u medio cun un cuteddu. Fingers spiegalli irregularità, dà e zuppi di scantu.
  2. Dopu pianciau u torsu in un semicirculu è avè u moltu di a testa. Da a secunna parte di plastilina ci rindemu una bola, è da u restu pudemu fà una cola oval è dui oiechi triangulare (per queste pudete scaccià una bola è torna cù i vostri ditte). Dà un pezzu di plastilina bianca i moldavanu l'avvisione: aghjustemu l'oval è pressu cù a palma. Dà un pezzu di colore nìvuru facemu un nasu spfericu è l'ochji.
  3. Connettu tutti i dati cù l'altri è pigliate una figura di un felice grazzicu chì arcu in l'attrezzante di u cattivatore. Hè un gattu fattu di plastisina pò esse supplementatu cù raio. Per fà questu, da un pezzu di plastilina bianca, pudemu scaccià i salchicchi fini è aghjunghje à a volta è a cuda.

Un ghjustu ghjustu ghjustu artighjanali di plastica

Opere un modu faciule per fà un cat per i più minti artighjani. I ghjucatori di plastiline sò assai fragili, in particulari à i posti di partesi. Per i zitelli 2-3 anni hè difficiule di travaglià cù articuli cù cura, per quessa hè di prupone un mudellu di un felice seduta. Per questu articulu, avemu bisognu di un grande pezzu di plasticine è di filatu.

  1. Diventemu a plastisina in dui pareti inugee: una grande per u troncu, u sicondu più chjucu per a cuda, poveri è ore. Da u grande pezzu di plastilina ci rindemu un ovale, da avemu pressu à a tavula, perchè a parte di fondu hè più largu ca l'alta.
  2. Da u pezzu di plastilina chì restanu duveremu una culu ovalada, duie boletagni per i pani e duie boli chì anu bisognu à escecà per e pècure.
  3. Per analogia cù a versione previa, avemu a moldà a cat face, l'ochji è u nasu. Connettu tutti i dati è aghjunghje u mustache di u filatu.

Dopu averebbe masterizatu i fundamenti di mudellà "mustached-striped", pudete caghutrì lampatu una larga varietà di gatti.