Vaccine contra infezione pneumococca

A vaccinazione da infeccion pneumococca hè cunsiderata cum'è l'altri rinuveri per aiutà à prevene u sviluppu di malatii risultati da l'ingressu à u corpu di a bacteria corrispondenti. A persona pò esse riesgliu pneumonia, meningitis, o ancu avè una infezzjoni di sangue. Tutte e malatie cume l'internauta. A forma abbandunata di a malatia pò levà à cumerci periculosi, è in certi casi ancu letali.

Vaccine contra infezione pneumococca

Pneumococcus hè cunsideratu à parti di a microflora nurmale di a parti suprema di u sistema respiratorju. Hè cresce chì finu à u 70% di e persone in u pianeta sò trasportaturi di unu o ancu parechji tipi di bacteria di u genulu. In i persone chì sò spessu in un gruppu (in kindergarten, scola, à u travagliu), u livellu di carriista hè cunsideratu cum'è u massimu. Tutti i tipi di pneumococci sò potenzalmentu periculosu, ma e severi malati causanu solu dui dusciani spezie.

A vaccinazione contru sta infezzjoni sò prescritti da a zitiddina. A maiò parte di e persone ricevenu l'immunità dui simani dopu l'injezione. Opereghja da trè à cinque anni. L'Adulti, secondu i so brami, puderanu ogni vacunazione ogni cinc'annu di pneumococcus, basatu in polisaccharide. Hè capacitu per prutege una persona di 23 varianti di i battìri.

Chì hè u nomu per a vacuna contra l'infuzione pneumococca per l'adulti?

In total ci sò quattru vaccinati principali chì sò usati per vaccinate i ghjente contru sta infezzjoni. Per adulti, Pnevmo-23, chì si sviluppau in Francia, hè più adattatu. A droga cuntene polisaccharidi cà capsula purificati, perchè ùn vene micca una infezzjoni completa in u sangue. Questa vacuna hè cunsiderata più rilevanti per adulti è anziani. Inoltre, hè cunsigliatu per e persone cun u risicu di riscatterà l'infuzione pneumococca. Questi inclusi l'individui: cù e malattii neurologichi è di mellus di mellitus; chì spessu caduta in l'uspidale, cù fallimentu di u cardiacu o respiratorju.

Sta vaccinola hè aduprata in a parti maiò di l'Europa, è in certi sò ancu offriti liberu à i cresceti di malati crunulogichi.

Puderaghju una vacuna contra infeccion pneumococca?

A vaccinazione da pneumococcus in nisun casu pò porta à l'infizzioni è u sviluppu di a malatia. À quandu ci hè necessariu esemplà, chì tutti questi sò circa 90 tipi di pneumococcus. I vaccini ùn salvà micca u restu di i battìri. In questu casu, certi varietà di i battìri sò immune à l' antibiotici , cusì a vaccina hè particularmente impurtante.

Pneumo-23 hè statu cunzidiratu effetiva cù a più pneumococci chì sò resistenti à a penicillina. Dopu à a vaccinazione, l'incidenza di malatia respiratorja hè ridutta di a mità, bronchitis - dece volte e pneumonia - in sei.

Qualchidunu crede chì u corpu hè capaci di sviluppà a prutezzione di l'infizzione, è a vaccinazione solu prevene. Siccomu a droga ùn cuntene micca u bacteria stessu, affecca ancu à u sistema immune solu più positivamenti. Ma u rifiutu di i medicazione pò guida à l'infuzzioni è e cumplicazioni.

A risposta per a vaccinazione di infezioni pneumococca

Comu regula, ùn anu osservatu nisun symptomaticità di a vaccinazione in l'omu. In certi casi, ci sò ligne finamente anormali in u corpu chì passanu un ghjornu o dui. Quarchi cosa si cumencia à fà dolore è un curu rozu in u punteddu di a penetrazione di l'agulla cù a pelle. In raru casu, a vaccinazione da infuzione pneumococca ponu elevà a temperatura, pò esse u dolore in i articuli è i musculi. Normalmente puru passa uni pochi ghjorni dopu l'iniutu.