Chì si manghja?

Chinchilla hè una dolcezza domestica amicinosa, chì hè piaciuta da parechji perchè u so attente è l'attività attrattiva.

U so manutenzione ùn deve micca molte chè costu, ma cum'è qualsiasi altru animali, quelli roghjunaghji precisanu assistenza è cura. Per quessa, a dieta è a cura di i chinchillas per altri animali hè assai impurtante, perchè hè una prumuzione di u so vigoru è di a salute. In questu articulu sarete infurmatu in più precisa di ciò chì avete bisognu à alimentà u vostru amicu.

Chì pudete manghjate chinchil, è chì?

Prima di tuttu, avete saprutu chì l'alimentariu per questi animali possa esse in altamente caloria è nutritiva. Ancu u fattu chì a chinchilna manghja menu di i zammoli o i culmini di l'indi, a so nutizia devia cuntene grano. Siccomu l'attività vitivali di i roti hè assai dipenu di l'attività di u trattu digestivu, per migliurà u so travagliu l'animali hà bisognu di fibra, è pò esse furnitu cù fegli e fugliale secchi. In ogni casu, di tuttu ciò chì pudete manghjà chinchillas, i più utili sò seccu fogli di leguminu è legumi-cereali, clover o alfalfa.

Tanti in cura è in a nutrition di chinchillas, a diversità hè assai impurtante. Ùn avete bisognu di alimentà l'animali in un ghjornu cù e pezzi, è in l'altru cù avena, in quellu casu, i diarrea è dissonance di u trattu digestivu sò da esse furnitu. L'alimentu seccu Comu è assai utili per i rosenti. Hè desideratu chì combina granulori, frutte, legami secchi è frutti.

Inoltre, i chinchillas sò assai boni à chewing cherry, salice è rame di rame. L'aiutanu à aghjustà i denti è anu un effettu d'apprufatura, chì aiuta à ridivà di a diarrea. Ùn vi scurdate di furnisce i vostri animali cù frutti freschi, ligumi è erbe. Tuttu chistu ha un efectu benèficu supra u sistema digestivu.

In ogni casu, hè impurtante di ricurdà chì ùn pò micca manghjà chinchil. Hè strettament pruibitu di alimentà l'animali cù prudutti fornite, in particulare cù i prugne, i prudutti sposti è e castagne di variità grassosa, per a petite. Sò cum'è mantra è pò causà diarrea.