Luce per l'acqui di u vostru propriu mane

L'acquaziu hè un cumpustamentu impurtante di a cura di i pesci è a vegetazione. E oghje, i luci LED sò più frequenti. Avemu da amparà à fà una di e varianti di un lampa di u LED per i abitudini sottuvativi.

Cumu fà a lumera in un aquarium cù e vostre propriu mani?

L'idea hè stata fatta da u lampu uriggioru induve l'acquiere di Vitrea, chì custa à 1500 euro. Seremu capaci di creà LED lumi in l'acqui di u nostru propriu mani è cù pocu costu.

Emu aduprà bianchi 3-W LEDs muntatu nantu à a tribunale in forma di stiddi. Siccome chì u schema di cunnessione di i nostri lèvuli di ellu settore sò stati implementati com'è una cunnessione seriale di sei LED, avemu aduprà 3 fonti attuale di 700 mA, 18 W per supply.

Prima, nantu à un spruce (12 mm) acrilica trasparente, cutucchate in u tagliu chjucu, perforà i tocu, facennu un grillo cù una distanza di 12 cm trà i tote.

Avemu i buchi polu è stallanu in issi lenti è i titulari.

Ora stallà i nostri LED è i connectate cù fighjenu, chì per a impermeabilizazioni sò colpiati in tubi di benzinidi di chloride.

Avà installate i radiaturi necessariu per fretu i LED.

Scopre è scrive à u papetu un diagram di i parcheti, è trasfiriu à e parchet di lignu. L'arrimbà.

I nostri parolle chì cuntenenu di parechji parti, cusì ci cugeremu e cogeranu a cola per piglià un pocu. Dopu à quessa, aghju pututu una carta di acrilica è installate nantu à l'aquarium. Questa hè necessariu per assicurà chì a lampa è i so racks ùn guveriscenu micca in tuttu u siccatu di u pegatu. Inoltre, perchè tuttu u disignu densu ferma in u so locu.

Quandu u cola hè in secu, hè bisognu à vende è moltu à i nostri parolle chì dà un stile è di vista neat.

Sughjettu solu di pitture i parcheti in ogni coloru incù u pittura da a can. È a nostra lumera hè pronta per cunnessione è operazione.