Seedling di piantini

I coglielli di uceculu hè un trasplante da una capacità più chjucu à un grande in modu di dà spaziu per u sviluppu è u sviluppu. Faci sta funziunà dopu l'apparizione di parechje foglie reali. I Gianevelli si riferenu à questu prucessu ambiguu: qualchidunu cunsiderate a prucedura un stress per i pianti, altri senza mancu ùn rapprisentanu micca u cultivatu di e pianti di qualità sana è di qualità.

In ogni modu, in questu articulu avemu dettu a manera di fà a scelta u più pocu doloru è traumaticu per i pianti. È dinò a cura di e piante.

Chì significarà e piantini?

U trasbattimentu cusì impussibule di una pianta tinta in un cuntainer hè più grande è ùn ci hè una cugliera. Fate quì à u mumentu di 2-3 fogliatti veri, perchè in un primu stadiu di sviluppu, i pianti sò più faciuli per traslassi u cambiamentu di l'ambiente.

Sè à crede à i sustinienzii di u sceglienu, stu prucessu cuntribuiscenu à u sviluppu di un bon sistema di radicali è, per consensu, à u sustegnu tutale di a pianta. In risposta à a critica diretta in elli, si parlanu di l'incorreczione di e sementi ghjustu in i vasetti maiò. Comu sapemu, in u stadiu di a germinazione di e sumenti è a furmazione di i primi foglie, i piantini necessanu assai pocu spaziu, induve a cumpurtamentu di u cumunu è a saturazione di l'ossigenu sò impurtanti.

In tazzi nichi cù toccante di u bacinu, l'acqua ùn stagnate è i pianti sò furnizuti cù accès normalmente à l'ossigenu in u locu. Mentri in i vitturi dispunibuli in a stampa iniziale, ùn avè avutu tempu di maestru di una bagnu di terra.

Eppuru, cum'è vulete cultivà, e piantini necessanu più è più spaziu, cusì ponu solu esse necessariamente chì e razzi sò micca ntervironi è micca moltu. Dopu à furnisce à ogni pianta cù spaziu suffirenziu per u sviluppu di più, avemu un stimulus forti per u sviluppu di u sistema radicali, chì hè a chjave per una pianosa forte è forte.

U timing di u trasplante varia d'un liggeru per e diversità di culturi, ma di u migliu in a peddizzioni di e piantini si trovi in ​​u marzu, quandu i piantini sò digià un paru di foglie reali.

Seed care after picking

Qualchidume frutte dopu avè averemu bisognu di molte luminu, soprattuttu in a fase di a furmazione di i primi inchizii. Di sicuru, ùn avete bisognu di pruducià in paesaghju sospechjamentu sottu u sole, avete bisognu à avè graduatu u ligame à u lume. Inoltre, avete bisognu di regula i testici à a surgente di i diversi costi, perchè e piantà ùn si stendenu micca in un latu.

Allora, l'illuminazione d'alta qualità hè a guarantiscia di muderni sani e forti. Sì luminu suffirenziu, i mudi sò stirminiati, i vignoli allungati sò ferrie è frutti. Se questu fa sciccarete, pudete pruvà impidisce l'allungamentu di u troncu, fendu un anu da u fogliu.

Ritorna impurtante è propria. In questu casu, l'acqua ùn deve esse fratu è stallate. L'acqua di e piante da parechje dopu à puderà una volta per a simana, mutu di a terra sana in un vetru (pote). Assicuratevi chì a tarra ùn hè micca siccata, per quessa, ùn fate micca molte splarete in acqua.

Hè impurtante sapè cumu è cumu pruduce i pianti di ripusà. Duranti u crescente di piantini, 2 corsi s'omiutu di solitu: 10 ghjorni dopu a cugliera è 2 simani dopu a prima alimenta. A cumpusizioni di u fertilizzante pò esse sfarenti, ma in solitu u primu upirativu hè fattu cù urea, superfosfat e sulforate di potasio in a proporzione di 5:35:15 g per 10 litri di acqua.

Per a secunna alimenta, pudete messisce 10 g d'urea, 60 g di superfosfatatu è 15 g di sulfate di potasio, diluting in 10 litri di acqua. Sì i pianti sò debbuli è pocu criscenti, pudete passà una terza secca dopu à l'ultimi 2 settimane.

Puderanu di crescita e piantini principianu cresce. Aprire 2 giorni d'avè allughjatu in a pianta aperta o un invernamentu , in a camara cù e piantini per a notte apre a finestra, è in ghjornu in calori pudete piglià à a strada in via di 2-3 ore. Gradually, u tempu di "spassighjate" aumenta per tuttu u ghjornu. E cù l'apparizione di 10 foglie reali, i pianti sò pronti per u siverzu in un locu di crescite permanente.