L'Umanità hè in periculu: u coleriu, u sardariu, u SIDA è u virus di Ebola sò ancu pruvatu per ammazzalli!

I infizii più perikandu in a storia di l'omi di u tempu di tempu si sentenu micca. Sò veramente ponu disturberà a maiò parte di a pupulazione di u mondu.

A ora, ancu i medicamenti più muderni poni esse senza difesa di prima di l'iniziu di e terribili malatie.

1. Influenza virus

U più cumune è innespondente da u puntu di vista di una persona chì ùn hè micca ligata à a medicina, una malatia di virus hè cunsideratu d'influenza. Ogni annu, milioni di persone chì sò infettati cù una malatie infecciosa di e venti respiratorii di l'altri di i fraschi aerodintali a facenu. Grazie à a publicità di i medicini per i friddi, pare ch'è hè abbastanza per vìviri un cume di pillettes - è tutti i sintomi ùn saranu nunda. In ogni annu in u mondu, ghjornu entre 250 000 è 500 000 persone, a maiò parte di i figlioli è anziani à i 65 anni di età. Tutti elli sottovalanu l'abilità di a gripe per pruvucari la pulmonia, a meningitis è ancu l 'azzione.

2. AIDS

A verità "pesta di u XX sèculu" hè u sindromu di l'immunodeficiency umana accaduta. À pocu 100 anni, hà tombu più di 22 milioni di persone, privendu di a so vita in u primu di a vita. AIDS hè transmittatu sessuale è da u sangue o da u latte di mamma, cusì u cundomu ùn guarantisci micca prutezzione per infezzjoni. Addumannenu un vitturinu di u virus, una persona si realice in u listinu di "intouchibuli" - ùn hè micca priva di travagliu, nimu ùn voli cumunicà cun ellu è viaghjà sottu u stessu canzone. Ùn ci hè micca una medicina vera chì anu pruvata à travaglià nantu à u SIDA. Ma ùn ci hè una parolla d'esperta chì u veru numaru di casi hè di almenu cinque volte più altu di ciò chì si dichjarà in i media.

3. Pox Negra

U virus più anticu hè una virulida, chì prima apareceu nantu à u pianeta 68 mila anni fà. A furia hè evolutie constantemente, perchè e puliticelli facenu l'umanità in a so storia. In u Medievu, l'esercitò l'Europa è a Russia, senza uttine casualità per e so vittimi per u 90% di i morti. I survitori anu avutu un tempu duru - eranu persichi o sordi per a vita, è a so coghju era chjucu cù cicati da l'ulcera. In u XX sèculu, a virulja cambiatu novu, ma u novu virus ùn pò micca tombu più di u 40% di u nùmeru di casi. L'ultimu casu d'infizzione hè statu registrata in Somalia in u 1977. Oghje, u virus hè guardatu sottu guardianu in i laboratorii di i Stati Uniti è di a Russia.

4. Pesta

A pesta era longu una "morte negra", finu à chì a persone sapia chì era successu trattatu cù antibiotici. Hè stata l'epidemica più terribili in l'Europa Medievale, contru chì ancu vaghjime negra fioru. Solu in u XIV sèculu da i 75 milioni d'abitanti d'Europa da i so fugliati 34 miliuna di pirsuni. A causa di l'infezzjoni, i cità sighendi murienu: i ghjente ùn volenu turnà in casa è infestate, eliminendu i cadaveri di i parenti è i vicini.

Ùn era micca spiciale per i medichi: visitanu i paesi solu in ropa protettiva, impregnated cù cera è una mascara cun pico, anu studiatu i pazienti solu cù un bastone di lignu, per ùn avè mancu toccu cù e so mani. Dopu u cuntattu cù e robba malva eranu ardenti. À u principiu di u XXu seculu, era pussibule inscecire per quessa chì e sti misura sò micca cumpleti micca: l'infizzione hè stata purtata da l'aria, ma da i rosi, i pugini è i cavalli.

5. Spagnoli

Influenza spagnola o spagnola hè l'epidemie masiva di malatìa virali in u mondu. In u 1919, u numaru nimu di infettati alcanza 550 milioni di pirsuni, chì eranu 30% di a pupulazione di u mondu. In fronte à u Spagnolu, morse da inflammazione aguda è edema pulmonale, senza a minuri chance di ripresa. Hè statura chì per un annu, a gripe spagnola uccisi quantu parechje persone chì a pesti hà sappiutu di distrughisce in 7 anni. I scientisti muderni ponu suggerisce ch'è u Spagnolu era un "relative" vicinu di a strain H1N1, cù quali i scientifichi chì lotteranu oghje.

6. Malaria

A "Fagie Pantano" hè stata trasmessa è trasmessa finu à oghje pè moschischi di moschju, dopu à quale una persona hà a frebba, frebba e chills, è dopu - aumenta u fianu è spleen. A prima vittima ufficialmenti di u virus hè Faraone Tutankhamun: in u so corpu sò stati trovanu l'agenti causattivi di a "frebba marsh" duranti l'analisi.

A Malaria stilla domina l'Africa, induve hè difficiuli di identificà è eradicate per u fattu chì a populazione lucali ùn ùn piace à fà i medichi. Oghje, organizazioni medichi internaziunali facenu pronti di terribbili: in i 20 anni dopu, a tarifa per mortuaria da malaria crecerà almenu duie volte. Oghje, u 50% più di i ghjente mutonu da più di l'AIDS malati.

7. Ebola

L'Ebola hè un virus chì tutti quelli chì intornu à tè sapanu cù a TV è l'Internet, ma pochi pirsuni imaginate ciò chì a malatìa s'assumiglia è ciò chì passa, salvu i figlioli di u Zaire è di u Kongu. U deriva u so nome da u bacinu di u fiumu di u Ebola, in u quandu u primu focu di a malatie cuminciò, cumincendu cù l'incrementu usuale à a temperatura di u corpu è a fine cù a scunfitta di a funzione di riignia è di u fegatu cun u fatale. A malatia hè solu parzialmente presa da cuntrollu, cusì u 42% di u numaru di quelli chì anu scupertu u virus hè sempri mutu.

8. Hepatite

L'epatite hè chjamatu u complexe di i virusi di quattru tipi: tutti attaccanu u fegato è cumincià à lentamente distrugge, purtendu à morte. I più periculosi sò l'hepatitis B è C - annantu à un annu murenu da più di un milionu di persone. Cume à l'infeccion pudite: alluttendu u zitellu, tatuaggi, trasfusione di sangue, sessu senza prutezzione. L'epatite hè un nimicu insidioso chì in i primi anni dopu l'infizzione ùn si prisenta in nudda manera, ma poi s'agrende rapidamenti u benestore di a persona.

9. U virus rabia

U virus di a rabia hè transmittatu à l'omu da animali, chì sò cunsiderati boni animali di petitezza - i misgi, i cani, rosteri, ma solu s'ellu ùn sò senza mancu. Puderia in u sangue quandu i fugliale di l'animali infettate. Un poviru malatu sèrviri di u calore, l'hallucinazioni, i sentimenti di scantu è di paralisi di l'estremità inferjuri è di i musculi d'ochji: in una cumminazione, tutti questi sintomi mossi à morte. Detena u sviluppu di l'infezzjoni pò esse vacillanti puntualmente.

10. Cholera

"Witness" di a pesta è a varicotta, à questu ghjornu induvava l'epidemie mortali, si manifesta in a forma di un focu di cholera vibrio. Hè trasmessa per l'excremento, l'acqua infectata è l'affettu contaminatu. Sì trattatu mudernu per u colerà, pudete micca perchè cù una probabilità di 85% di i pidaticu, vomiting e deshidratazione.