Shambhala in legends è in a storia - perchè Hitler era circava di Shambhala?

Oculati da i sullivati ​​- in l'Himalayas, circundatu di chjorni impenetrablii - misteriosi, evucuzendu temuco à a so menzione trà l'abbitanti di u Tibet - Shambhala, un paese in quale, secondu a legenda, una razza prudente dispensa da a gente. Una larga spidizioni hè fatta da annu à annu da tempi antichi per truvà una terra magica.

Shambhala - chì hè

Un paese di sapè sacru à u disignu di l'universu, invisibili à l'omu. Basatu nantu à e credenze about Shambhala, solu una persona cù pinsamenti pirsuri, core è intenzioni pò avvicinassi. Una volta in centu anni, tali gràzia si passa à 7 persone chì sentenu u chjamatu di u territoriu sacru. Chì ghjè Shamballa è unni hè situatu? Ci hè parechje ipotesi nantu à a lucazione di u paese:

  1. Orientalista L.N., Gumilev hà cridutu chì Shambhala hè traduttu cum'è a dominazione di u paese di Sìria (persa Sham-Siria, "bolo" - prevalenti) chì esistevanu in u piriu - III - IIvv. AC;
  2. Shambhala hè un regnu situatu à mezu à l'Asia. Presumibbilmente, u territoriu sacru era situatu in Saptasindhava (Virtis Semirechie), in a rigioni di i fiumi: Vipasha, Asikni, Shatadru, Parushni, Vitasta, Indus e Saraswati;
  3. Sicondu parechji fonti, Shambhala hè un paese di grande maestri, situatu in Tibet in l'Himalayas, o in u Desertu Gobi.

Shambhala - mitu o rialtà

A legenda di shamballa hà l'urìggina in l'Hinduismu. U testu anticu di u Mahabharata cita u paesi misticu di Sambhalu - u prepositu di u tentu avatar di u diu Vishnu. Documenti Buddhist Xv. AC Kalachakra Tantra trasforme u paese di Sambhalu à a terra di u magicu di Shambhala cù u regnu putente Sucandra, chì si n'andà in u Sud India è hà amparatu e pratiche magicu. Dopu à l'invasione di i seculu IX seconde di musulmani in u Novembre. Asia fici Shambhala un statu invisibili, utilizendu a cunniscenza antica.

Chì ci pare mancu Shamballa?

Shambhala hè un paese chì ogni persona chì vole esse imbuedda di verità amici di i sònii. A mancanza di una locu exacta ùn teme micca i peregrinu in a so queste per arrivà à u locu sacru. A Scambhala pò esse truvata in l'antichi ensenhjazioni di i Puranas, ancu in i studii di u n scientist-esoteric N. Roerich:

Cume si avvicina à Shambhala?

Dalai Lama XIV nantu à quistioni nantu à l'esistenza è e coordeniche exacte di Shambhala, risponde chì u paese hà esiste, ma micca in termini fisici comu u nostru Pianu Terra, ma in un avutu sottiliatu è l'ingrossu hè limitatu. Ci hè una cridenza: una persona, per esse à Shambhala, duverà trova in ellu à u livellu d'apertura chakra di u coru, chì hà a stessa forma di u lotus di ottobre petale - cusì Shambala chjamà è aperte per a persona in realità.

Legends contarete parechji portali di l'entrata in u paese. I porti di Shambhala sò suppositivu in l'Himalayas, in l'area di a catena sacra Kailas , una altra entrata à Shambhala in u Altai hè nantu à a parti nord di a muntagna Belukha. A vaddi Ust-Koksensky vicinu à a muntagna hè cunsiderata cum'è l'entrata à Belovod'e (l'eslaviani chjamati Shambala). N. Roerich hà cunsideratu u Altai un locu di u crescitu planetariu cônico.

I deuses di Shambhala

Frà l'astudiani di Shambhala, hè chì a presunta chì tutti i gran maestri chì vènenu à a terra è sopr'à u sapientu sicreti sò l'avatari di Matreya, u grande re di Shambhala in forma umana è, à a fine di u ciclu di vita, mandati à rinchjunzione in l'urigine di l'Unu. Tutti l'antichi dii sò i signori di Shambhala, ogni ghjornu vinia cun a missione:

  1. Kronos . U primu Signore di Shambhala hè o Cronos (u diu di u tempu), durante u regnu di a razza Lemurera in u pianeta Terra;
  2. Zeus (Helios) - l'era di l'Atlante;
  3. Prometheus - i regule di l'èpprenu passatu di Atlantes imbiancati in u malu materiale (prima di l'Inundazioni);
  4. Shiva the Destroyer - dopu a morte di l'Atlante è datu i sapè à l'Ariani di a 4a razza di l'umanita, chì vinia per rimpiazzari l'Atlante. Dopu a morte, rinatu in u corpu di Gautam-Buda;
  5. Vishnu hè l'antenatu di l'umanità di a Terra, hè Atri è u Granghellu Rigden Japo, chì hè citatitu in l'insignamenti di N. Roerich. Hè cunsiderata cum'è l'Vladyka più impurtante di Shambhala, chì gestioneghja u paese à questu ghjornu.

Perchè Hitler era circava di Shambhala?

Hitler è Shambhala - chì vince u Fuhrer Tudiscu cù u paisolu legendariu? In u 1931, a SS di u Tercer Reich, "Anenerbe", impiegatu à a pulitica, eccuti a scienza oculistica, palesa una spidizioni in Tibet sottu u dirigenti di E. Schaefer. A versione ufficiale hè l'estudo di e funzioni lucali, u paisaghju, u clima, ma in a realità - perchè Hitlerate circà à Shambhala? In a versione di i Nazis - Shambhala, a cuncintrazioni di e Forze Dark Forces, quandu cunclusa una alianza cun elle, guariscenu a vittoria completa di u putere in Germania è l'eslavrazione di l'altri pòpuli in u cursu di a guerra.

Ricerca di Shambala NKVD

L'estrazione di a cunniscenza antica è l'artefattura sacra era d'interesse micca solu per a dirigenza di u Terzi Reich, ma ancu à u sviluppu di l'URSS. A civilizazione di Shambhala suppostia era in dui territorii. Un amicu di N. Roerich hè A.N. Barchenko (capu di u dipartimentu secre di a NKVD) posa l'ipotisi chì Shambhala sittintanja puderia esse situatu nantu à a Peninsula Kola, è Shambhala orientali in l'Himalayas, in u Lhasa. In u 1922. spedizione: a prima sottu à a dirigenza di N. Roerich fu à Tibet, u secunna cù A. Barchenko - à a Peninsula Kola.

L'scopu di truvà u Shambhala di Ghjuda hè di truvà u babbu di i civiltà antica - Hyperborea è l'armi nucleari siccotronii di i Hyperboreani. Tutti i membri di l'expedizioni 16 persone, menu di Barchenko hà micca spartu. N. Roerich è a so spedizione fù impedita da a guerra nantu à l'Himalayas, chì scuppiò trà l'inglesi è i russi. I Tedeschi appiunàvanu di a situazione: furnianu i diversi spidizioni per annu. Ci hè una supposizione chì a tecnulugia sicreta hè stata per l'alemani.

U paese di Shambala in legenda è in a storia

Ciò chì hè veru, ma chì hè a fiction hè difficiule per stabilisce, ma se u so putente sempre cura è attrae Shambhala, ci hè una certa verità in questu. A ghjente ùn hà micca edificatu legends about some minor events and phenomena. Oghje ghjente in cerca di Shambhala si ricorda di chì u percorsu hè chjuche di periculi - un mostru chì custodieghja i tesori di Shambhala hè un guardianu à l'intrata, distruzendu qualsiasi chì senza una chjamata di i prufessori hà prova di entra in u paese.