Dio Loki

Loki riferisce à a mitulugia scandinava. Hè cunsideratu un caratteru negativu. Hà a capacità di cambià l'apparizione, era da quì chì l'espressione "maschera di u diu Loki" hè apparevutu. Inesessuali, u diu era semplice capriccioso è intravimu, ma da chì i so azzioni fubbe più sinistru è ellu hà cuminciatu à creà per i populi circundantesi è dii di diverse situazioni difficili. Spessu, chì venenu fora di situazioni difficuli, ùn hà abituutu di sacrificà a vita di un altru diu. I so simboli sò u focu, l'aria è u lampu .

Chì hè cunnisciutu di u diu Loki scandinava?

A maiò parte di spessu describanu stu diu comu un omu gufu di statura curta con un físicu fugliale. U so capeddu hè un corru fiery avermezente. I Scandinavi attribuiscenu Loki à i funti più terribili è negativu: duplicità, astuzia, falazia, traiatoria, ecc. Dopu à questu, era spessu appruvatu per l'aiutu da l'aces. Per esempiu, utilizendu a capacità di a reencarnazione, diventò una bella mare è scappau u so cavallu nantu à u cantatore di petra, chì u permettenu micca di dà u mòglia di a dea Frey. Grazie à l'aiutu di u diu di u mentri Loki, l'aces anu sappiutu ottene tali tesoru: martellu di Thor, l'asta d'Odin, a spedizione di Skidbladnir è assai più.

Diu di u focu Loki hà assai piaciutu di manghjà è un ghjornu, ancu cunglista una cumpetizione cù i so elementi. U spiritu di focu divintò un giantizzu, è avìanu arrangiatu i cuntesti, chì manghjaranu più. Loki hà sappiutu sopra sola parti di l'alimentariu, mentri u focu ùn solu l'estremità i sobri, ma manghjò i pratiche è a tavola.

Loki pertenece à u genu di etuns, ma l'aes ancu permettenu di vive in Asgard, datu a so intelligenza è astuzia. Loki hà da altri nomi - Ladur è Loft. In modu, ùn ci hè una parolla chì ùn hè micca un veru diu. Hà parechji zitelli, per esempiu, trè da a giantess Angrbody:

Ci hè ancu infurmazioni chì Loki hè u fundatore di tutte e witche. Ghjè successi dopu avè manghjatu u coru mediusu di una donna malva. A mòglia di stu diu era cunsideratu Sigyun.

A festa di i dii, postu dopu a morte di Baldur, Loki hà iniziatu à disputa cù tutti. Insulta mortali in ogni as, chì hà causatu una gran agressione è ellu vulia morte. Diu di i minzogni è di l'insegnamento Loki hà convertutu in un salmuni è pruvatu d'amparà in una cascata, ma hè statu eventuale hà pigliatu. L'Ases aghjunghjenu ancu dui zitelli chì anu uccisu. Cù i so cuddetti, attaccàvanu Loki à u scogliu. Skadi, per vindicà u so babbu, pinnò una serpente nantu à ellu, u vintu chì falò nantu à a so fàccia. Per salvarle u so maritu, Sigyun si tenia una tazza, in u quali u poche era coltu. Quandu era da rientre, andò à fughje tuttu è era in questu ora chì u vintu hà vinutu à Loki, chì era in gran duluri, è questu hà purtatu à un terrimotu. Duranti u periodu Ragnarok, u diu Loki hà trattatu à u latu di i gianti. In a battaglia, ellu morse in manu di Heimdall.

Loki in u mondu mudernu

U mese di u diu Loki hè u piriu da u 21,01 à u 19,02. E persone nascinu durante stu periodu spessu sottumessu diverse testi è prucessi. Quale sera capaci di superà tuttu questu hè stata rimendata cù un rigalu fateful. Per cajole Loki, hè cunsigliu chì spessu prende e bè candelli in a vostra casa. À u listessu tempu, unu pò dicenu una cusirela:

"Iu illuminava i candele, aghju chjamatu Loki. Lightning and fire, diventate una muntagna per mè. "

Hè ricunnumintatu di preferitu à u vistimentu giallu, uuru, aranciu, rossu è biancu. Loki puderà premià i so fanali cù parechji rigali è capisce i so amici più estimati. S'ellu si trattassi cù scornfully, pò creà problemi di vita è prublemi. Cunnessu cù l'energia di Loki hè particularmente necessariu in situ situ unni hè impurtante per amparà qualcosa. Cù l'aiutu di questu diesu, pudete prutezzione di l'ingannimentu è u frau.