A Deusa Isis - una legenda nantu à a dea più venerata di l'Anticu Egittu

E dégresses antichi egiziani anu persu attentatu à l'attinzioni di parechji seculi è di i miti fantastichi, sustinutu da i veri cimes è di e persone, allargate è immerse in l'atmosfera di u passatu. Isis ùn hè alcuna esurtazione. In a mitulugia egiziana, era assai famosa, è a so fama vene à quellu ghjornu.

Quale hè a dea Isis in l'Anticu Eggittu?

Era un caratteru bonu è pusitivu è sempre hà pigliatu u partitu di u bè. Isis hà aiutatu ogni bisognu, era dura à i prublemi è disgrazia di i mortali. Molti miti dicenu chì per a maiò parti di i so cumpetenze, hà partitu cù u so figliolu Gore è hà fattu a pena per piglià a cura di e persone. U figliolu era a verità di dignità di a dea, è hà hà amatu più ca a so vita.

A dea egiziana antica Isis era una donna sàvia. Si passava per un obstagime realisticu per una persona, puderia truvà a forza è anu diventa una mamma, cusì era chjamata a dea di una casa è fideltà. Isis hà suffertu una morte assai longa è dolorosa di u so maritu, è à a mo tempi ora u so aspettu hè rapprisintatu cum'è una virginità fràfica cù una alve di u pioppuru nantu à u ciumi intrusu.

Chì didattò Isis supportu?

A grande dea di l'Egizianu anticu Isis hè una veru rappreduzione di feminità. Tutte e donne è prega è imitatu, per affirmà a so perfezione, amori è fideli. A dea Isis hà avutu u putere nantu à l'elementi di l'acqua è di u ventu. Parechji si cunzidirava di essiri u diu di a fertilità è di a prusperità in a casa. Tutti i scopi à quale sta donna affidante è bona dicia in modu forse chì hà assicutatu, però, sfurtunatamenti, cum'è l'altri dii di l'Olimpu celestial , Isis avia un destinu difficili è difficiuli, cù assai trazzeri.

Chì hà fattu cumu a dea Isis?

A mitulugia di l'Egittu represe diverse forme di a dea. Sicondu alcuni caratteristiche ch'elli anu avvicinatu d'avè assai, chì, com'è stanu, ciiscinu u so maritu mortu da u mondu esternu. Qualchidunu crede chì Isis puderia turnà in una aquila è mosca in u celu, à guardà i ghjente. I cummerbundini vedi u so pusessu nantu à i ghjinochji o ameglie u so figliolu Horus.

Sempre quì sempre nantu à a so testa hè u tronu, o cornelli di vacca, sughjendu u soli o l'halo à i so fini. U sicondu di i so vede faciule i tempi più tardi, quandu a ghjente hà avutu dubbiatu cum'è a dea di a fertilità. Ntu stessu, u so nomu veni da a parolla "ist" - chì in traduzzione significa u tronu reale, è questu tronu hè cunsideratu cum'è a principale caratteristiche in tutti l'imaghjini.

Cumu hè reverendu a dea Isis?

E persone di l'Anticu Eggitu hà veneratu cum'è a patrona principale di e donne à a parturione. Cù ogni nascita di una nova persona, quelli aghjenti anu bisognu di pricà per ella, è dopu a nascita di successu per fà i rigali. A dea Isis hà datu a fede in a magia di a guarisione, hà risultatu a vitalità di quelli chì avianu bisognu, ma u so meritu più impurtanti hè a prisirvazioni di a famiglia di a famiglia. In l'Eggittu era imitata da assai donne, funnendu in tinezza, buntà è bellezza. In i tempi antichi, era cunvinta chì, se a donna s'avezza di cambià u so maritu, Isis hà da punizioni per u piccatu chì hà fattu.

A legenda di Osiris è Isis

Stu mitu hè cunnisciutu da parechje persone è a so tragedia pò influenzallu u core di qualcunu. Isis era a fede fidanzata di Osiris, ma u so babbu stessu uccisi per piglià u so casteddu è u putere. Cusì era u fratellu di u malviziu di Osiris, chì urdinò di cutà u corpu in petra pezzi, è micca di tradiscia in terra, affinchì a ghjente ùn pudia micca venutu à a so tumbera per prustirnallu. Ishida faciva un bellu pezzu, ma però hà riunitu u corpu di u marituu è hà datu un'altura in un momentu a vitalità per a cuncezzioni di u so figliolu.

A dea hà sappiutu per esse pregnant, è hà da nascita à u bellu figliu di Horus, chì dopu trasladò tutti i so sapimenti magichi. L'hà amatu, cum'è hà amatu u so maritu, perchè era a so copia esatta, a so simile. Probabilmente, per via di un destinu tràngicu, Isis hè divintata a dea di a casa. Perdusizione a felicità, hà aiutatu à truvallu per altri, sustegnu in moments di vita difficili.

I viaggi di Isis

Dopu à a morte di u so maritu, Isis ùn avia paura di stà in u casteddu è si prisenta in l'ochji di u so pessimu ghjuvatu. Eppuru ùn ci era più spaziu per ella è era spugliata. Un brutal assassinamentu pruvucò una donna povira di passassi in tutta l'Eggittu è recullà e so piezzu in pezzi per fà una mòglia da ellu. À quellu tempu era u primu tentativu di fà e mòglie, seguitu l'esempiu di quale cuminciaru à mandà à i faraoni in u restu.

I passeti è magia di Isis hà purtatu à a cità di Bibla, à a sponda di u Mar Verde. Era quì chì hà cullò nantu à a casa à a righjina, perchè in u so casteddu in una colonna di legnu, u troncu cù u corpu di u so maritu era muratu. Perchè un longu Isis era allora u servitore è cura cù cura di u figliolu di a righjina, secremente, facèneme immortale. Ma a reina di u casteddu stessu spontò tuttu, accusendu a dea di a soru di u zitellu. Angry, Isis rumpitò a colonna è visti u corpu di u maritu cuminciò a chianciallu, è cù u chiancellu uccisi u figliolu di a Queen, punizendu cù questu.