Diu di i Muntagni

Diu di i Monti hè in lista di i più putenti in Egittu. Ci hè parechje diverse mitosu assuciatu cù questu. Famosu in u mondu amuletu - l'ochju d'Horus hà una grandi putenza è una legenda interessanti chì discrivinu a so presentazione. In prima, sta diita era cunsiderata cum'è patronu di a caccia. L'egiziani crede chì a fuga di stu Dieu personificà u cambiamentu di a staghjoni, è ancu ghjornu è notte. Per via di questu, era ancu generale chì Gore hè u diu di u Celu.

A nascita è a vita di u diu egizianu Horus

U so babbu era u putissiu Osirisu, chì era statu uccisu da u so fratellu Seth. Quandu Isis hà datu nascita à Horus, vulia salvà da Seth in tutti i manere pussibuli, perch'ella hà mandatu à a terra. Quandu Gore diventò un adultu, hà amparatu u sicretu di a so uriginale, è ellu decide venne nantu à Seth. Dopu questu tempu, a guerra per u putere principiu, chì Gore perde u so ochji mancu, ma dopu chì era guaritu. U diu di u sole partiscia a lotta, chì dividia u putere trà i costi rivolti.

In certi miti, ci hè una altra informazioni, sicondu u diu di Horus in l'Anticu Eggittu fù cundutu in u delta di u Nilu è in questu tempu tutti i dii sottumessi à ellu. Ci hè infurmazione chì Gore hà ricivutu una educazione sclusiva. Cum'è un faraonu terrenu pussideva immensu putere. Ci hè ancu una altra versione di a perdita di vista di Gore. Duranti a guerra, Seth l'ha pigliatu è fù ingutu da Osiris, chì li permettenu di risurrezzione. Ùn vulia micca riguardu à a terra è si abbandunò u tronu di l'Eggittu à u so figliu Gore, è hà decisu di vultà à u prossimu mundo.

Serà interessante per sapè cum'ellu dice u Diu Horus. Riceve si puderete cum'è una persona cù una testa di falcu o cum'è u sole cù l'ale. In u tèmpiu di a cità di Edfu Hor hè illustratu in u barcu di u Ra, è in i so mani l'arpone, cù quale ellu à i nemici. In certi ritmi, Ra e Gor sò spessu si fusiona.

U ovu di u diu egizianu Egus

Unu di l'amuletini più famusi di l'Eggittu, chì fù truvatu durante l'escisione di e tumbini. Stu simbulu si chjamava Wadget o l'ochju di Ra. U riprisentà un ochju falcu chì fù culpitu da u diu Horus durante a slaughter cù Seth. Simbolizò a luna, cusì cù a so aiuta chì i Egiziani definenu i fasi di u satellitu di a Terra. Un ovu à u diu di l'Eggittu, a Montagne, S'hè guidatu, ma ci hè ancu nfurmazione chì a so mamma hà fattu. L'amuleto hè stata utilizatu da l'Eye, cum'è pratiche ordinariu è faraoni. L'Egiziani cridianu chì ellu avia datu i so proprietà mistiche à l'omu. Ogni misi, a ghjente hà fattu i riti per "restaurà" u muttu, chì sò assuciati cù u ciculu lunar. Hè perchè stu amuleto hè stata attribuita à a risurrezzione di i morti.

I talismani più putenti sò stati cunsiderati, chì ùn sò solu l'odiu di l'Horus, ma ancu i nomi di i dii eranu chjavi. L'Eye of Horus hè cunsideratu simbulu di prutezzione è guariscenza. E navigatore egizianu è grecu si metti un simbulu pareatu in a nave, perchè ellu crede chì avissi pruteggià contru i timpeste è l'arcu. In l'Egittu anticu, l'entruzione di l'Eye of Horus era un sacrifìcisu specificu. Stu simbulu fu pusatu nantu à i tombi, chì permette di salvà u corpu è a pace di u persone mortu. Oghje, u Griddu di u Diu di Diu Horus pò esse truvatu micca solu di i prudutti è di i schedari ligati à l'Eggittu, ma, per esempiu, nantu à u dolore.

L'Eye of Horus hè un amuletru pupulari chì attrava a furtuna è pruteghja di parechji problemi è infirtiti. Hè ancu aiuta à rinfurzà a intuizione è l'imaginazione di una persona. Oghje pudete cumprà parechji decorazioni cù questu simbulu. Se l'inseriu in lapis lazuli o calcedonia, a so forza hà aumentatu diversi volte. L'amulet ùn pò micca solu esse disprezzatu nantu à ellu stessu, ma ancu impregnati in una casa, in un locu induve a famiglia passa a più tempu.

In modu, l'ochju ghjucatu hè cunsideratu simbulu di u sole. Questu amuleto hè rispunsevule per a purità di u pensamentu, l'objettività è a saviezza.