Dui pagani - i deities principale in a mitulugia Slavica

U paganismu hè una vista di u mondu tradiziunale, basatu nantu à a maiò sperienza di vita di l'antichi Slaves. Cù i so aiuti, e ghjuridichevule hà maestru di u mondu circundante è avè cunnonnatu. U panteistu di i dies slaves è enormi è parechji di elle fù micca sminticatu.

Dii pagani di i slaves antichi

U numeru esplicitu di deities slaves ùn pò micca esse determinate. Questu hè dovutu à u fattu chì un diu avia parechji nomi chì erani ugnunu distribuitu. Pudete identificà u panteistu principali di i dies pagani, chì occupanu una parte impurtante di a vita di a persona. Ogni rapprisintativu hà avutu forzi di cuntrollu di l'impulsi di i fenomeni naturali, ma solu in l'elementu. I slaves utilizanu totettichi è l'ìduli, chì eranu un pocu di ligami trasmissione, chì ci permettenu cumunicà cù e Pertenevuli.

U principale di u paganu di i slaves

Deity, chì hè identificata cun Zeus è Jupiter, è occupanu una pusizione di u pianu di u Pantheon di l'Slavs orientali - Perun. Era ancu u patronu di u tronu, u lampu è u valore militari. Questu hè u figliolu più chjucu di Lada è Svarog. Perun era cunsideratu cum'è patronu di u prìncipe è u scuole principale è hè assuciatu cù u putere invencible di a luce. A fini di u ghjornu, quandu i slaves praticavanu una festa grandi, era cunsideratu u 20 di ghjugnu.

Diu di i slaves Perun era in modu di rapprisintatu di un sulitariu altu è impastante, chì avia u capelli bionda e l'occhi blu. Usi l'armatura d'oru è un mantellu rossu rossu. Appressu à un cavallu di putenza, pussidendu in e so mani stopudovuyu club, chì era statu prisintatu da Svarog. U simbulu di u diu pagu hè u mandatu, chjamatu Sekira Peruna, è a Rune Sila. Idolo - un pilastru di quarazzu putenti, nantu à a quale a carione cundicata è u simbulu divinu eranu stati.

U diu paganu di l'amore

Per i sentimenti amichi cariianti tra l'antichi Slavi, rispunnì Lel, quale hè u figliolu di Lada. Simbolizza bellezza è amore. Rapprisbata comu un picciottu cù alpi è capelli d'oru, chì hè simili à l'apparenza di Cupidu in Famiglia. Dieu Slave, Lel simbolizza a passioni, l'ardenti è l'appassiunatu, perchè era statu spessu rapprisentatu da sparmi armati, chì ellu da e mani, incridie in persone sentimenti ferventore d'amore.

L'acellu chì simbulizava Lelya hè a cigogna, chì risultava in l'apparenza di un altru nome - "leleka". A festa di u diu era di a notte d'Ivan Kupala. In certi liggi di u diu paganu, l'amore era rapprisintatu da una pastora cun capelli bionda. U patronatuggìa di Lel a pòpulu a furtuna, aiuta per truvà una paria d'ànima per esse felice.

U diu di u paganu

L'Antichi Slaves si cunsidereghja u soli per esse a forza principale chì dà a vita à a terra, per quessa era quì trè da i patroni principali: Yarilo, Dazhdbog è Khors. I primi dei di pagani sò rispunsevuli di u sole di primavera è di estiu, è l'ultimu - per l'invernu. Hè représentatu cum'è un omu d'età medievale chì avia carru sardonique. Eppuru era spessu rapprisentatu cum'è di surrisu, era triste perchè ùn pudia micca pruteggerà a ghjente di i ghjàllichi d'invierno.

Diu di i slaves Cavaleri pussedenu e forze chì permettenu di cuntrullà a natura, perchè pò assu calmà a timpizza di nevicata è di neve. Hè capacitu di suscitarà è bassa a temperatura. Ma questu deita hè stata cunsiderata cum'è patronu di i culturi di l'inguernu, per quessa era in un patrimoniu specialu trà e persone chì anu cunnessu cù a terra. A divinità hà una incarnation foscu - u cavallu negru, chì hè statu creatu da Navi è ellu rispose per i ferte ghjàllichi è a neve. Honoratu di u diu di u sole di u sole di u 22 settembre.

U diu pagone di a fertilità

A divinità di a fertilità di primavera trà l'antichi Slavi è Yarilo, chì hè a patrona di u sole. Hè u fratellu chjucu di Hors è Dazhbog. Eranu cunsideratu Yarilo un diu di passione, partitu è ​​a fioritura di a forza è a natura umana. Frà altri, si distingue da a so sincerità, purità è luminosu di u caratteru. U diu di Slavicu Yarilo era rapprisintatu da un ghjovanu è gustu cun belli visi blu. In parechji ritratti, a divinità era ridutta à a cintura senza robba è cù i capelli bionda.

Comu altri parechji alliati pagani, Yarilo hà avutu i so attributi, cusì à a so manu diritta hà avutu una effigenza di a capanna d'un omu, è in l'altru, un cingulu ore. U capu di sta diità hè stata decurata cù una corona di fiori fugliali. U simbulu di Yaril hè una statua di cinque punta cù u bandenti ugnunu è u rune Ud. L'Antichi Slaves festevanu u ghjornu di stu Dieu u 21 di marzu, quandu u primu mesi di l'annu pagà annunzià.

U Diu di Pagan

Svarog hà parechji figlioli, è unu di elli era Svarojić, chì era cunzidiratu di divinità più mundana, quella chì era a rappurtazione materiale di u so babbu. L'Antichi Slaves li veneràvanu com'è a personificazione di u focu terrenu. Ancu u diu Svarojić hè stata cunsiderata cum'è un ìduli, chì aiuta à vintura sanu in a guerra. In certi fonti ùn ci hè infurmazioni chì sta deitatita era chjamata Radogost. I studii analizanu chì Svarogic ùn hè micca un membru impurtante di u panteistu paganu.

Pagan Sky God

Chief entre i divinità venerati hè Svarog à u cuntestu, chì parechji atti, per quale l'eslaviani anu amatu è respepsu. Era patronu di u celu è ancu u creatore di a terra. Certi scientifichi crèdenu chì u primu affirmate hè sbagliatu, postu chì a so forza di Svarog hè u focu è u marteddu di ferru. A più impurtante hè a creazione di altri dii. L'Slavs perceive à Svarog comu a personificazione di un guirreru saggiu pruduttu chì pruteghja a so famiglia.

Diu hà travagliatu cù i so mani, è micca cù l'aiutu di magia o pensamentu, perchè era spessu cunzidutu a personificazione di u travagliu. U simbulu di sta deitati hè a piazza Svarogov cun ottu rai. U diu Svarog era deprezzatu cum'è un omu vechju cun un capeddu grisu, ma à u stessu tempu era un erculu forte è invencible chì prumesse a so famiglia. In li manu teni un martìaddu enormi. Sicondu una di e leggende, questa divinità hà avutu quattru facei chì eranu tutte l'orizzonte, chì solu accentu a so impurtanza.

U diu pagamentu di a morte

In paganismu, una dei hà avutu parechje capacità à volta, chì ùn anu mancu ùn anu ne è cù l'altri. Semargle hè u diu di a morte, di u focu primordiale è di a fertilità. Sicondu una di e leggende, hè u figliolu maiò di Svarog, chì hè statu apparsu dopu l'impattu di u marteddu celu. Hè struitu chì u diu di i Slaves Semargl parechji volte hà assistitu i so fratelli in a lotta contru i forzi scuri. Era messageru di i dii è hà avutu a capacità di cuncentra e forze di l'altri abbitanti di u pantheon.

Hè struitu chì Semargle hà l'abilità di cambià a so apitzu, perchè vene davanti à u populu in a furmazione di un guirreru chì era vicinu da e lingue di a flore Iriana, ma più spessu hà sceltu per ellu stessu a forma di un cane maiò cù l'ale chì d'allughjà una pista fierida. Certi certi ricerchi anu crìdinu chì Semargle ncorpurisci i seti godesi supremi, perchè i ídori cun dete sette arbitrarii "facci". U ghjornu di sta diità era cunsideratu u 14 aprile.

Di Pagan di u ventu

In l'antichi Slaves, ogni elementu era propiu patronu propriu, è u ventu rivenutu da Stribog ùn era micca escepzione. Cridianu chì ellu hà u puteru di tuttu ciò chì tocca à l'aria, per esempiu, l'occhi, i frechi è cusì. Striboga hè stata honurata micca solu da i vignaghjoli chì spettavanu nuvuli pioggioli da ellu, ma ancu di i marineri chì eranu nantu à un successu voyage. A gente cridia ch'eddu teni un temperamento frescu. U diu di Slavicu Stribog fù riffrappulatu cum'è un abuelitu cù una big beard, ma era micca decrèpitu. In i so mani hà avutu un arcu di oru è vestiti di culuri turchinu cum'è u celu. U so simbulu hè a Rune Stribog.

U diu pagone di a ricchezza

A divinità chì era rispunsabili di a fertilità è a ricchezza - Veles. Era cunsideratu un salvaticu, patronu di l'arti è di un diu di lòpicu. Era l'unicu rapprisintativu di u panteistu Slavicu, chì cunniscia ancu u lume è u forze scuru. U diu Slavicu Veles possedia a cunniscenza sicreta, chì u permessu di cuntrolle l'elementi è cambia a liggi di l'universu. Aiutò i ghjente per un bellu pezzu, insignava diverse articuli.

Ancu Veles hè cunsideratu u patronu di a fortuna è di viaghjà. Hè représentatu cum'è un omu forte cun una longa barba, è era vistutu di un mantellu travaticu. In i so mani hà avutu un postu magicu chì pareva una branche di l'arbre. Cum'è un avesso lupu Veles puderia diventà un osteru, perchè l'impronta di questu animali per un pezzu tempu era cunsideratu u segnu di a divinità. U simbulu di sta divinità hè a stella cun sei findi è u rune Wind.

Pagan, dea di l'amore

A dea principale di e rilazione di famiglie, a fertilità è l'amore Lada. Era cunsiderata a mamma di tutti i mesi di l'annu. Lada hè a donna di Svarog. Hè représentata cum'è una donna giovani è bella cù i capelli bionda. A so testa era decorata cù una corona di rosati. A dea Slavica Lada hà un putere chì pò darà a più impurtante - vita. E persone indirizzate cù e so dumande diferents. Denotava a dea di a so dea, di di quale hè un triangulu. Fighjendu u Lada di u 22 di sittemmiru.

A dea pagana di a fertilità

A patrona di a chjera di a famiglia è a bona vindetta hè Makosh. Hè a più populari trà e donne chì l'hà cunsiderata per esse a prima dea di a felicità è a maternità di a famiglia. Cum'è a patrona di e donne di casa, era a patrona di l'occupazioni tradiziunale di a donna. L'Antichi Slaves pensavanu chì in manu di Makosh sò i filamenti di a vita di tutti i pirsoni nantu à a terra, per quessa chì in ogni momentu pudete fà cambiammu di u mondu. E persone hà indirizzatu per stabbilisce a so vita.

A dea Slavica Makosh hè statu ritrattu cum'è una bella donna d'una età, è in volte i so cornelli sò nantu à a testa. In e so mani, spessu tenia una cornucopia o ghjiru. U cunsideranu Makoto per esse patrona di e surgenti, perchè i regali anu purtatu à i fonti di l'acqua. I so idols si sò posti vicinu à ogni benessiri. Parechji dii pagani avianu i so messageri, cusì eranu cun Makosh: armi, abi è furiculi, da a crede chì ùn hè micca putente di sacrificà l'insetti, com'è a fallimentu.