Cake "Napoleon" in una padedda

Probabilizente, assai pirsuni ùn piaceru micca a torta di Napoleone, chì sapemu da a zitiddina. Airy, zucchero è insalvatamenti savuroso, soprattuttu s'ellu hè casero. Comu regula, i pasticcii pi stu cunti sò furnuti in u fornu. E avà ti dettu qualcume di fà un torta di Napoleone in una padedda.

Cake "Napoleon" in una padedda - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In a farina tamanta, aghjunghjenu a salite, l'acqua fredda è a margarina, amassi a pasta è mandonu à a frigorifera annantu à una meza ora. Dopu quessa, a partiremoschju, dividite in 10 parte. È ogni ghjornu hè rotolatu assai finitu (circa 1 mm), dà a furmazione di forma (per esempiu, avemu chjude u cuntinuu di u platu). Avà ogni cilchutu hè persu cù un forchetta in altru locu è disposti nantu à una panera calenta. Frittu circa à 1 minuti da ogni alzonu. Duranti stu piriodu, i taglioli sò brutti è una "buglezza". Quandu tutti i pasticchi sò pronti, avananu à a crema: fremenu 500 ml di latti. Mentre a furmazione di latte, in un cunceculu separatu, mettite l'ovu, a farina, u zuccaru è u 200 ml di latti rimanenti. Tuttu chistu è un bonu mischju, perchè ùn ci sò micca lumps. Quandu a latte fussina, fate lentamente u mistieru favurèvule in un filtru ghjustu. Mettite bè a crema finu à ch'ella spessa. Scaricate u focu è aghjustà immediatamente a mantra. Quandu a crema cria un pocu, lubricate cù pane. Inoltre, se vulete, ogni pilami pò esse sprinkled cù inturniuti. Demu u pane à macerà in un locu friddu. Semplici, ma à u listessu tempu u tastu pastellu "Napoleon" hè prestu!

Cake "Napoleon" cù crema agria

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Smetana cù margarina sbucinata hè moltu finu à u lettu. Aghjunghje a farina tamanta, uovo, zuccheru, salinu è sosa, offiziu cù l'acitu. Amassi a massa. Ci hè prudutti è elàsticu. Lasciate a pasta durante 20-30 minuti, è dividite in 7-8 parti, è cullate ogni ghjattu in una prima capa. È tagliò a mugspea di u diametru di a padedda. Sò vociuti sò cuparti cun una napulita, perchè ùn sò micca messi in aria. Scaccia a superficia di u cunfettu cù una furcedda in parechji posti. Hè piacevule à cocchji coquettini in un schillet per pancakes. Per fà questu, hè bè cale è fate u nostru pastellu nantu à una padedda secca. Friti da 2 parte à una crustula ruddy. Mentre i taglioli crestanu, avemu fattu a crema: pour u latti in una pienza è a metta nantu à u focu. In u latti cururi (ma micca avutu masticu), mentri constantemente, introduceraghju graduu u zuccheru, l'oliu è a farina. Furmà a crema finu à un ingrossu nantu à un focu Càlmiunate a crema cù torte è espremà un pocu. Découvrir la cunfrute cù u cicculata rillatu, nocca o foglie fatta di torta.

Torta "Napoleon" casgiu in una padedda

Ingredients:

Dough:

Preparazione

U furmagliu cottage hè mistico di zuccaru (pudete fà cù un blender). Agghicà un ovu, soda, offrittu cù l'acitu, a prugna è a farina. Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. A pasta si devini densa, ma micca assai abbazia. Dividisci in 8 parti è i magre, forme un círculo, perdurà ogni tippu cù una furcedda per chì e taglioli ùn inflamavanu. Fritte in una padedda secca per frarè di i dui i bandeti finu à scanzari. Perchè u curddu "Napoleon" pudete aduprà e ricchee crema nantu à a lista.

In modu, ùn solu a ricetta di Napulione si pò simplificà: un tagliere di casgiu in una padedda è un torta di meli in una padedda hè autenticu!