Buns deliati in un forno di levatrice

Ùn ci hè nunda più bonu chì faci cusì diliziosa, fragranza è spaciosa. U piacè di a so gustu vale a pena per passà un pocu di u so tempu nantu à a cucina.

Offre ricette simplici è baziunale per i pane pasti casani cù pane di levatrice in u fornu, chì, senza dubbitu, vi faraghju piacevi è a to casa.

Ricetta pè i bunchi più diliziosi da a pasta di levadura

Ingredients:

Preparazione

U primu cosa chì facemu hè di attivà u levitu. Per fà questu, un vetru mità di u latti sanu hè chjucatu à una temperatura di 40 gradi, dissolve u legatu frescu in questu, dissolve ancu trenta grammi di zuccaru granulatu è a sola quantità di farina è postu a massa in un locu cusì cusetu durante quinze minuti. Dopu questu, quandu u focu di spugna, friddu u restitu di u latti quandu, fate un salottu è un mantellu calatu friddu. Un terzu di un vetru di zuccheru hè mischju cù l'uvaghji è si trasforma in una scuperta fronda cun l'aiutu di un mezcladoru, è aghjunghjenu ancu in u prucessu di zucchero di vellerie. Cunta la cullette cù u mantutu è a mezclau d'oghje, aghjunghje è, gradualmentali sifting a massa di farina resultanti, accuminciamu a amassi a massa. Continue a vagnari a farina finu à ottene una texture suave è ligne. Dopu mette in un tavulinu, chjaltà cù un pappellatu pienu è falla stà bellu è cálmaru per trenta minuti.

Dopu u laprime di u tempu, a pani hè divisu in dui spezii è ogni ghjornu hè stallatu à un capu à un è un centu centimetri. Pene u pane à u to gustu. Pudete spruvà a superficia di i letti cù u zuccheru, aghjunghjenu a canella, o cipolle di pompini, anu da manghjatu, stufa in acqua calidez, è pane pate u pezzu siccà o altre fruttu seccu.

Fate a pasta cun un rollu d'acqua è tagliata in pezzi cun un grossu di cinquanta centimetri. Fighjemu una prutezzione di una parti è pona solu nantu à u fondu di u pruduttu nantu à una pappatola aperta l'olegiata à una certa distanza da l'altru. Suttenemu una vacanza di coceriu cù spazii di quaranta minuti in calori per prufuntura è crescenu in talla. Dopu à quessa, trasimenu a superficia di i prudutti cun una mistura di gjassi di uovo, una cullizzioni di l'acqua è un pocu di vilillinu.

Avà chì ferma per foglie bunchi diliziosi da una pasta di levadina in un forru precuvenu à 185 gradi à un culore rosatu è pudete gudirà u gustu di fragrances di cakes casani.

Delicious yeast rolls on water - ricetta magre

Ingredients:

Preparazione

Malgradu a basa di u teste, pane per stà una ricetta sò assai diliziosi è fragrancesti. Per a so preparazione, avemu prima pututu a pasta. Dessusimu u levitu in acqua calda, dissolve u zuccheru è circa trè zucchioli di farina è surtite in u calore per quinze minuti per attivà a fermentazioni.

Dopu un pocu tempu, aghjunghjulu una pezza di salinu, vilillinu, valdi in un oliu rifinitu è ​​cernigliavvi a farina. Idda u quantità hè determinatu da un sperimentu, sferente à praticà, alcuni una tessitura ligne è pocu stampata di a pasta. Avemu in cuntattu chì a farina hè megliu cundottatu menu più, altri puderebbe spullate u gustu di prudutti findi. Una disassotazione di una piccula quantitatu serà u peghjolariu di a pasta, chì pò esse rimpiazzatu da e mani lubricante cù l'oli vegetale quandu ughje è spraying a superficia mentre formate u pruduttu.

Dopu, pudemu formate un buns, cum'è in a ricetta previa, aromatizatu cù u zuccherinu o àutri caratteri. Prima di a coccia, avemu da esse pruduttu i prudutti chì ponenu in calore per l'avvicinamentu, è poi, se vulete, sprinkle a superficia cù l'acqua, trasfaccià u zuccheru è aghjunghjite à prestu è rosu.