Torta di tacchino cù ciliegie

Fighjemu preparate oghje cun voi un bìaddu cresce di sabbia, crucifisso cù un cirasa. Una combinazione incalciosa di scienza agria, cù una crema dolce è dolce, ùn devi micca micca indiferente. Cusì, un pocu di parolle, avemu aduprà a preparazione una picca di ciavaglia.

Ricetta per un pastele di caccia cù ciliegie

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Pigliate a mantova fridda, aghjunghje u zuccaru è frettu cura. Allora pozzu esce u ova, u zuccherinu di vellinu è tutta u battaglia bona. Sempri a pianta è a pane Amu piace una pasta elàstica, ma micca troppu piscia per un pezzu cherry. Lubricate e mani cù l'oli vegetale, perchè chì a pasta ùn stà micca. Pigliemu u moltu di coceriu è accurately lay out the mass consequent, formando veddi chjuchi. Pour un pocu fècheru in cume, cum'è cherry vi darà assai zuccati, è mette una grossa cullana di baga. Pusendi u pastellu in un forru preinfirmatu è aghjunghjese à una temperatura di 180 ° C durante 35 minuti.

Mentre chì u pezzu di pezzu da a pasta corta hè furnitu, preparamu a crema. Pone a crema agria in un tavulinu, aghjunghjendu sahaa è piacerebbe bisognu cù un mezcladoru, finu à chì tuttu u zuccheru solu dissolve. Dopu à u tempu hà sceltu, piglià u pastoghju da u fornu è colcistallu immediatamente cù a crema agria. Avemu l'aspittavvi per avè un pocu duru, è ne avemu cacciammu da 2 ori nant'à u fretru. Vulete sguassate u cugliu prestitu, cutatu in pezzi è sirvule à u tè caldo.

Una strata ràpita con ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Allora pigliate un mantellu friddu pocu, fate mette in un tavulinu, aghjunghje u zuccaru è frettu. Puderaghju aghjunghjini l'ova è a battiata finu à a massa di l'aire. Pudemu l'extracte di l'amandula, a farina, pate e friscu una pasta fina. Formate l'oliu di furmagliu è si spargiu a massa. Ciliegia hà misu cù u zuccaru è u metti nantu à a massa. Mandemu u pastellu à u forru precalentatu à 180 ° C durante uns 50 minuti.

Pie, ciliegie, prestu! Questa postrea hè insanely delicious both hot and cold. Quandu sirvevanu nantu à a tavula, ci decuranu u pasticcellu cù u zucchero pulmuniu.