Jelly da crema agria è cacao

Jelly, preparatu da a crema agria cù cacao, definisce u decoru di tavulu di u ghjornu festivu, è serà un alluminatu luminoso à qualsiu retave.

Gelatina, con, crema agria, cacao

Ingredients:

Preparazione

Scupremu cusì à fà cunfurmà da u cacao. A gelatina hè diluzia in acqua è hè stata a inchai à a temperatura di l'ambienti. Poi mette nantu à u bagnu di l'acqua è dissolve finu à chì solu dissolvi, ùn permettenu micca a massa per fure. Puderete sguassate è si lasciarà a gelatina per friddà. Ùn perde micca in alu vain, combine crema agria cù u zuccaru è mischjanu bè. Dopu questu, aghjustemu a gelatina à a crema agria di aghju, è torna bluccatu ogni pocu un pocu.

A masse resultanti hè spartutu in 2 parte, in un sferenu u cacao è mischjianu. Piglià a cunghjunta di vetru è foglie a massa unu à unu: prima pour u mischju biancu è da a mezcla da cicculata. Elimine a marmellata da a crema agria è cacao in a frigorifia per un inchendu duru. Dopu à 2 ore, serve un trattatu à a tavula, decoru cù zucchieri, chocolatite rallatua o chape di cocco, se vulete.

Ricetta per a crema di crema agrumata cù cacao

Ingredients:

Preparazione

Per fà cunceta di lignu cù cacau, a gelatina hè dissolta in un vetru di acqua calenta è si abbandunate circa 30 minuti. Separate, facemu u caffè , fate a buccia, fate un pappagallou è struta per un filtru finitu. A presentazione di a gelatina hè filtrata è divisa in 2 razze idèntica. Una parte di a gelatina hè mischieria cù a vagina, è u sicondu si spedinu in cafè, aghjunghjenu cacao, un pocu zuccaru è a vaniglia à u gustu. Agghiamu tuttu ciò chì ferma, u mette nantu à un focu dèftilu è, senza fà à a furmella, calene dissolvi cumplittamenti, è poi chjude a pocu quantu a massa.

Agite in a crema agria cù u zuccaru restante è dividite in 2 parte indè. In una parte rivolta u caffè di cafè, stir. In l'altra parte, aghjunghje a gelatina dissoluta cù u zucchero di vellerie. Dopu piglià una forma di vinu chjucu è diffuse e capi uniformi di calata culinaria cremosa di dui culori. Allora pigliammi u trattu per 1 ora in a fria, perchè parechji sicondi avemu ciaffè a forma in acqua calda è, trasfurmendu cun un muvimentu veloce, stanu nantu à un pianu chjaru. Coghju prestitie cù cacao è a crema agria hè imbrata cù freschi freschi è foglie mint.