Kara Delevin hà fattu u so debut in scrittore

Sta nova ùn mancanu indiffirenti a l'amatori di u mudellu inglese è di l'attrice Kara Delevin. U so favuritu hà scrittu un libru in a vita di l'adulescenti è a chiamava "Mirror, Mirror". A coautore di l'attrice, cunnisciutu da i film "Paper Cities" è "Squad suicidi", era Rowan Coleman.

Dà presentà a so famiglia letteraria, Kara proposò di principià discussà pubblica di i prublemi di l'adulescenti:

"Let's open this book book club! Vogliu discutiri cun voi u periodu di una persona chì crescenu, una fase d'adulescente in a vita. Pò proposu di discussà i prublemi di l'autocognizazione, l'amici è l'amore, i triunfi è a perdita di a ghjuventù. Serà grandore si pudemu parlar franchement about what it's like to be a teenager! "

Chì hè a novella di u mudellu scandalu?

Eccu ciò chì u mudellu britannicu cù a so reputazione ambigua in a societa scritte à u primu libru:

"Quandu scrivi" Mirror, Mirror ", primu di tutte e cose a cumpagnia realistichi è in u modu più detallatu per ripresentà a vita di un adulescente - una tempesta, chjina d'avventura, febbrae. Vuliu chì tutti in i mo caratteri cunnosci. Pruggiu di furniscia un messu simplici per à i lettori - se in u nostru ambiente ci sò solu questi chì avemu amatu è chì avemu a confiada, ci ponu più forte è più cunfidenti! ".

Kara vulia dimustrà i so lettori futuri chì, in principiu, ùn hè nunda terribili in micca ideale, o diffirenti di parei. Qualchese l'adulescente, hè unicu, chì significa chì hè interessante. A più impurtante hè di truvà a fonti di a vostra felicità è eseguisce ciò chì u core dice.

Leghje ancu

U mudellu tistimula l'adulescenti di stà vicinu, per truvà i so punti cchiù forti. Allora l'accordu sia ghjuntu chì quellu di noi pudemu cambià u mondu chì ci hè per noi.