Preghjonu per u Matrimoniu

L'icona più putente per quelli chì vulianu casu è l'icona di a Mamma di Diu "Unfading Color". Questu simbulu simbulizeghja i fiori di l'amore, chì ùn deve micca maiò in u to core. A preghiera per u matrimoniu pò esse usata da e donni ghjovani, perchè a mamma di Diu aiiscevule à ellu sceglia in a vita. Sta preghiera pò esse lettatu da e donne chì èranu già maritatu, ma divirtusinu o veduvi, è dumandate à Diu per un novu maritu. Inoltre, questa preghje elimina a dependenza d'amore - una cunnuscenza libera cun un omu casatu.

Quandu a prighera "Unfading Color" aiutà?

A più veloce, a mamma di Diu farà a prichera di a mamma per u matrimoniu di a so figliola, perchè ùn ci hè nunda più forte chì a prichera di a mamma per i so figlioli.

Cumu avemu dettu, una bona preghiera per u matrimoniu pò salvà una di a dependenza à i ligami sinful è à guidà un pianu rightu, puru. Sì sì un maestru, leghjite a preghiera di a mamma di Diu è vai da un omu maritatu. Cumplighenu un modu ghjustu di vita, ùn hè micca mettre, dà limòsine, micca micca blasfemà è aiuta à i dèbuli. I nostri peccati sò un muru solidu chì si separanu di Diu, è a mamma di Diu hè u mediatore trà u Signore Diu è noi. Dopu à u Curradu, avete lettu automaticamente a preghiera è u Signore annantu à u matrimoniu. Se tu cessate di peccatu è dumandate l'intercessione cù u Teatoni, Diu hà da esse misericurdia per voi.

È una cosa più: a mamma di Diu ùn pò esse pricatu per avè da scontri, l'omi maritatu in a vostra vita. Una tale dumanda ùn hè micca bè cumprata, è avete da fà perisce solu.

U testu di a prichera:

"Oh, Santissima e Immaculata Madre Devo, spermata di i cristiani è un refuge per i piccatori!

Pruteghje à tutti i nostri disgrazzi per quelli chì fughje, sèntenu nostri scantuli, incline u to ote pè a nostra supplicazione, a Madonna è a mamma di u nostru Diu, ùn spìrite micca u vostru aiutu necessitatu è ùn ne ricuè micca i piccatori, enseigne è ensenye: ùn esce micca da noi, i vostri servitori, perchè murmuriate u nostru.

Veni à noi Mati è a patrona, ci daveremu à a to pietà compassionata.

Purtate noi piccatori à una vita tranquillissima è serena; chianciemu i nostri piccati.

O Mati Marie, u nostru prelam è u fastidioso Intercesseur, cundisceranu a vostra intercessione.

Pruteghja da i svinenti visibili è invisibili, sughjendu u cori di e genti maligni chì si ponenu contru à noi.

O mamma di u Signore nuestrou Creadoru!

Sò a raghjina di a virginità è u culore di a purezza è di a castità, mandati aiutanu cun passioni carnale e cunsumatu carnanti è coralli wandering.

Illuminà i nostri ochji, vede i modi di a verità di Diu.

Cù a gràzia di u to Figliu, rinfurzanu a nostra debbula debbule per cumprà i cumandamenti, avemu a libbirà di tuttu u sdisforni è disgrazia, è ghjustificate da a vostra intercessione patetica in u tribunale timore di u To Figliu.

A Ddiu avemu a glòria, l'onore è l'aduranza ora è sempre è per sempre è sempre. Amen ".

U matrimoniu, se più più di trenta ...

Succece chì e donne cercanu l'ideale per un ghjornu assai longu, sò troppu spusatu à i rapreżentanti di u sessu oppostu, è, in u risultatu, sò stanu sosuli. Ma s'ellu hè 30, 40, 50 - Diu vi aiutavvi à truvà a vostra alma in ogni modu, dumandassi solu. A preghiera per un felice, sia u matrimoniu tardu, deve esse lettu à San Seraphim di Sarov, patronu di i matrimonii tardi.

A preghiera hè leghjutta in l'acqua (1 litru), chì deve esse ingeratu è spedinu cù ellu è su chambre.

U testu di a prichera:

"O mo ricatu Patru Serafinu, u gran Saragru mirru-traballatore, tutti chì vinaranu da vene cun aiutu! In i ghjorni di a vita terrenu di voi, nimu de voi hè magretu è incunsulabili à l'otidi, ma à tutti in dulcezza hè a visione di a to fàccia è a voce gluriosa di e vostre parolle. À u listessu, è u rigalu di a guariscenza, u rigalu di l'intruduce, u rigalu di l'animi cattivi fugliale, hè abbundante in voi. Quandu Diu hà chjamatu da i travagliati terreni à ripusà celu, u vostru amore è sempru Porque de nós é imposibile contar i vostri miracles, chì hè multiplicatu, cum'è l'astri di u celu: in ogni fini di a terra u nostru populu ghjè prisente è dete a guarisione. Inoltre, chiancemu à nimu: annantu à u servitore pattu è meziu di Diu, intreduce à un omu di preazione, quellu chì invita à rinunzià, tenendu a to prichera misericurdia per noi à u Signore di e Powers, cuncede tutti l'utile in questa vita è tuttu à a salvezza di l'ànima, Serà amparatu da a cascata di u piccatu è u veru pentimentu, per impregnate à u Regnu Eternu di u Celu, avà ùn sò più in ignuranza di a gloria, è duvè cresce cù tutti i santi la Trinità viventi à a fine di u seculu. Amen ".