Cumu indirizzu à u prete?

Parechje ghjente, quand'elli ghjunghjenu à a chjesa, sò persu, perchè ùn sanu micca manera di trattà i sacrificadori. Per questi mutivi, ùn deveru micca abbandunà u viaghju prughjettatu à u tempiu di Diu, ancu s'e l'etiche di a chjesa ùn hè micca familiarizatu. I sacerdoti sò persone semplici è diferendu da u restu solu in a cunniscenza è a saviezza di a parolla di Diu è per esse cum'è un veiculu di u mondu è divinu. Sì, da ignoranza, una persona si avvià à u prete cum'è in u mondu, questu ùn sarà micca un peccatu mortali , un sàviu è sapienti chì u so babbu serebbe correlate sempre è dicenu cumu avvicinà propiu un mentor spirituale. Duranti u tempu di a persecuzione di e chjese è i curotti, era pussibile di indirizzà u prete per nome è patronimu, ma oghji, quandu a religione hà acquistatu libartà è rispettu, i sacerdoti sò trattati cun diversità, sicondu i canoni di e chjesa.

Cume hè direttamente indirizzà à u prete cù a confessione in a ghjesgia?

Viaghjate à a chjesa per a cunfissione, in una festa o solu per a calà l'anima, dumandemu a benedizioni è a salvezza - cun una tale dumanda è vale a pena torna à u ministru di a chiesa in a persone di u prete. Aproximándolo, debedes deitar a tua distanza, doblegate a palme nant'à l'altru chì a palma di l'isula hè sottu à a dritta, tilting your head slightly, showing humility and obedience. A conversazione accumenza cù i parolle - benedite; benedite, babbu o benedite u babbu. Dopu chì u sacerdote imponente nantu à a parrocchiale a cruci di a croce (croce) cù e parolle "Ddiu ampara" bisognu di basgià a manu chì battizava. Certi piacè sò vargogna da u prucedimentu per ombra, ma ricurdate chì ùn sia micca bese à u sacerdotale, ma a manu di Cristu, in quale unghie dumiciliate u filu di u crucifixion. Per prustesi, si sò stati davanti à u sacrificadore, ùn hè micca accettatu hè cunsideratu per un tonu malu, chì ùn hè micca necessariu di pusà è à sente cun ellu ùn offre micca.

Ùn ci vole ancu chì ricuarà chì ghjè accunciatu un sacerdotu à u "You", ancu se u cunnannatu dura per anni. E mòglie di babbi (omi) in a presenza di parentieri anu cumpienu ancu questu questu.

Hè assai impurtanza hè u cumpurtamentu di una persona durante a cunfissione o di cunversione chjaru cun un sacrificadoru in i mura di u tèmpiu. Hè bisognu di ricordu di u cuntrollu di i vostri gestiti, di stanzi, spressioni faciale , positi è parolle accettati. U vostru travagliu hè di cunducerà una conversazione tranquilla, per ùn avè utilizatu rude, abusive è slang in una conversazione - questa hè inacceptable in a casa di Diu. Ùn pigliate postu chiaru è vulgari è gesticulà micca necessariu, toccu u sacerdotu à a vulintà.