Galeria Dresda

Unu di i più antichi musei di l'arte in Europa, a Galeria di Galeria di Dresda, hè stata fundata in u 1855. A cullizzioni di pittori per a Galerie di Dresda cuminciassi à fà, è prima, à a fine di u 15 secolo, è in questu tempu era parte di u Kunstkamera locale. U so apughjatu à a Galerie di Dresda righjunsi à a fine di u XIX sèculu, quandu a so esposizione era digià circa 2,5 mila pittura nantu à maestri olandesi è italiani. Ntô 1931, a reunione era stende cose chì era duvutu esse divinità, è alluntanate i pitturi creati in a Galerie di Dresda da u 13 à u 18 sèculu. Oghje Dresde hè una di e cità turistiche più populari, in particulari di i critichi arti è i fanni di a pintura.

Maestra Maistri di a Galeria di Galeria di Dresda

A perla di a Galerie di Dresda, senza dubbitu, hè a "Madonna Sistina" da a manu di u grand Raphaël . Questa stampa appareva in a cullizzioni durante u regnu di l'Elettoru III d'aostu, chì ùn hà micca sparnatu soldi o tempu di ricusalli a riunione.

A pittura "A Madonna cù a famiglia Kuchchin" da un altru grande pittore Italianu, Paolo Veronese, hè ancu presentata in a galerie durante u regnu di Augustu III. Invece l'installazione religiosa, u ritrattu toccu una multitùdine di l'infurmazioni di u patrimoniu. Eccu sti libertà chì hà causatu a disgracia di u maestru da a Chiesa Catolica.

L'autore di un'altra bella pittura "A piazza in fronte di a ghjesgia G. Giovanni e Paolo" - Giovanni Canaletto - campatu è travagliatu in Italia in a prima parte di u XVIII sèculu. I so quadri sò literatu impregnati cù l'amore per a so Venetia nativa.

U famosu "Chocolate Girl" di Jean Etienne Lyotard pò ancu esse vistutu in a Galeria di Galeria di Dresda.

In u ritrattu di Hans Holbein the Younger, pudemu vede a storia straordinaria di quellu tempu - un capistru di a marittima, cumandante è diplomaticu Charles de Moretta.

Hè impussibile di passà è da u ritrattu di un ghjovanu u rasellu di un altru maestru germanu - Albrecht Durer . Chì u nome di u ghjovanu trà u ritrattu è ùn anu micca stà in a storia, ma questu ùn micca diminisce u valore artistico di u tile.

Attrae un ochju è u ritrattu di Ian Vermeer di "Chjesa di lettura di a lettera" . Aprecia a porta à l'abitudineale di u paese di u mondu di u 17u seculu.

E interessanti è insosciali sò i tela di u pittore Flandes Peter Rubens . Unu di elli - "Caccia per un cignale salvatore" - vi permette per sente l'excitazione di i cacciaturi chì passanu à a so preda.

I travagli di unu di i pupulari di Rubens, Anthony van Dyck , anu adurdu ancu i mura di a Galeria di Dresda. "U ritrattu di un suledatore in armatura cù un bandage rougesu" rimasta una ghjovana ghjovana energètica vestuta in armatura.

Hè impussìtellu di ùn mancarià u gran maestru cun una destinazione trèchica, chì i so muduli trovanu ancu u so postu in i muri di a Galeria di Dresda. Hè circa Rembrandt van Rijn , chì i pittori sò impressionanti in tragedia. Unu di i so opagini più chjucchi hè u ritrattu di a so mòglia, Saskia van Ellenburg .

Galeria di Dresda - indirizzu è aperti

Per ricevi imprese inesbotabili di e capulezi di a pintura mundiale di u mondu, pudete ogni ghjornu, solu solu i luni da 10 à 18 ore à Théplatz 1, Dresda.