Attrazioni in Antalya

Antalya - oghje questa parolla sò assuciatu à u sole, u mari, l'ospiti guasgi, i fotografii in piscine multi-livellu. À u listessu tempu, assai turisti pèrdite a pussibilità di vede u territoriu distintu di Antalya, chì si opens fora di u territoriu hotelu.

Regione Gran Antalya

Ùn vi scurdate, a cità hè situata nantu à u territoriu di u paese stanu cun una storia ricca è e razzi antichi, Turchia. I posti d'Antalya sò l'ambienti di u misteriu livanti, u risunione di l'Imperu Rumanu, i tracce di i settlements di i primi primi rapprisintanti di l'umanità.

Aromas di l'Est

Old town, yacht port. Questu hè u stilu di l'imperu ottumanu (ottumanu) è u paisaghju urbane cù e case di u legnu di u 20u seculu, sò chjucchi è bars, restaurants cù praeste, discos. Da l'immubiliarii unichi di Antalya Kaleici - l'unicu cità chì ùn prupone micca unitaria unità tempurali cù l'ambienti di l'Imperu Ottumanu conservatu. In u territoriu di a cità ci sò circa 20 mini-hotel, furnise in antica edificazioni. Pudete ripiglià quì riposu quì parechji settimane è mesi.

Ombra di e Pirámide Egiziana

Puru stràliu ch'ellu pò esse, hè stissu creu chì l'architettura di a Madrasa d'Antalya hè arradicatu in l'architettura di l'Eggittu è l'Asia Centrale. In u spaziu di Kaleici hè una di i madrasa più famose. Hè stata custruita in u seculu XIV è porta u nome di u guvernatore di u Sultan Karatay. Nò parte pocu da a madrasa si trova u simbulu di Antalya - u minaretu di Yivli. A so età hè più di 7 seculi. U sicuru nomu di u minaretu, "corrugati", descrizanu a fondu architetturale principali - 90 passi cun una altitudine totale di 38 metri. Oghje Yiwli hè ricunnisciutu cum'è unu di i più boni esempi di l'architettura di stia.

I vacanze Rumanu

In a parti sud di a baia di Antalya hè un bonu esempiu di una struttura romana. A Torre di Khydyrylyk, sicondu i stòrici, fù custruitu in u 2u seculu AD com un faro. Sicondu una altra versione, a funzione principalu di l'edificu era a difesa. A torre hè perfetta cunzerva, chì permette à tutti i viaghjatori di toccu una parte di a storia.

Un cut of epochs

Antalya hè un locu spettaculu chì hà cunservatu u patrimoniu di i culturi mundiale putenti. In u territoriu di Antalya, ci sò unicu museu. U museu di Suna è Inana Kirach offerenu visitori un capu in a vita di una famiglia tipica di un vitturinu di u XIX seculu. Stu museu etnograficu hà duie duminii storichi, in quale ci hè esibitu è ​​esibizzjonijiet, cumprese esibizzjonijiet di "groom's groom", "gallina festa". L'antica custruzzione di a Chiesa Ortodoxa di San Giorgiu hè ancu referita à u museu, induve oghje cullezzione di oggetti arti sò posti.

Un veru viaghju per a vita di Antalya da i tempi preistorichi hè offerata da u museu d'Antalya. Quì i visitanti vanu vede sti utensili, sculture, statua, sarcòfagi, muniti ... Ci hè un salottu di e opere di u periodu islamisimu turcu è un salottu di i zitelli chì i ghjoculi di i zitelli di i zitelli è u cartulare ci sò esibiti.

Ci hè quarchi cosa di visità in Antalya è amatori di a natura. Cave Karain, situatu à u nordu di a cità, hà cunservatu i restani di i settimamenti più antichi di Turchia. U tempu di a custruzzione di queste settlements hè data di u Paleulitu. Anch'elli scientisti anu scupertu quì u restu di un omu di Neanderthal, è hà ancu fattu un scupertu assai surprisante per a Turchia, scuprite l'ossi di un hipopotamo. Pudete scopre a montanale Tahtali - questu hè u piccu più altu di a muntagna in u mondu, situatu da a costa. À u guvernu superiore u telefurnu, cuncepimentu è fabbricatu in Svizzera, chì allughjò l'ansietà annantu à a salvezza di tali risu, ancu trà i turisti più disturbanti. Da a cima di a muntagna pudete amparà a vista panoramica di a costa.