Sindromi Psychopathological

Comu accuminciamu a diri u soccu di u sindromu. U sindromu psicopatologicu hè una cumminazzioni di sintomi chi aiuta per diagnostichi. U sintimu ùn hè micca un diagnosticu, perchè pò esse carattarizatu da e malatie contru à l'arradichera. Hè ciò chì i sindroma sicutopatologiche principali sò quellu chì résultat da una multitùdine di sintomi, cumu si pò esse cumminati.

Sindromi pusitivi

L'essenza di i sindromisivi pusitivi hè luntanu da positiva. Semplianu "pusitivu" significa chì in a norma (forma classica di a malatia), stu simiculu ùn deve esse micca, è hè aghjuntu.

Frà i sintassi psicopatologichi pusitivi è i sindromi sò diventati:

Per esempiu, i sindromesi "simprici" più "populares" sò trastorni afectivi. Quessi sò cambiamenti siveru in l'umore - oppressione ( diprissioni ) è ricuperazione (mania). A so influenza estende a l'attività mentale è di u mutore di una persona.

Sindròmi Negativu

Per analogie, i sintomi psicopatologichi negativu è i sindromes significanu chì ùn ci hè micca ciò chì hè normale in u statu mentale di una persona. Eccu, significa qualchì defettu è difettu:

Amnistia, per esempiu, significa a perdita di a capacità di ricurdà avvenimenti recenti. Un secondu dopu a cunversazione, u paci avà cun chì e quale ellu disse. U pacienti pèrdite a orientazione in u tempu è u locu, u medecenu trattoru da u tempu di tempu dumanda un cunsigliu per risolviri u stessu prublemi.

In quantu à a disarmonia di a persona , manifesta in forma di irritazione da l'ambiente è eccentrismu eccessivu. Qualcosa complejità di a vita pruvucalla a cunfusioni, un sensu di disappuntu, mentri si espressa i ghjudizi superiori è hè prestu scappatu.