Vucali di silenziu - l'impurtanza in e religioni mundu

U votu di u silenziu, cum'è unu di i parechji acti sacri, hè cumune in numerosi religioni è movimenti religiosi. A so durata è u significatu rituali pò esse sfarenti, perchè ùn hè micca sempri cumpritatu in u sensu litterale di a parolla.

Vucali di silenziu - chì hè questu?

Per rinunzà ogni ghjornu, per acchèvate à Diu è per cunfirmà a vostra fiducia cù l'accionu veru, dà un promessi o votu micca à parlà à tuttu o toccu un tema particulari. U votu di u silenziu hè un ghjuramentu, chì u scopu principale hè "cunferma", espressa in cunnessu constantu cù Diu è e forze spirituali, attraendu à cunfirmà a so fidi in elli. Questa pratica era cumunu trà i pitagorichi, è in a storia di a Chiesa Ortodoxa Vera Molchalnitsa hà diventatu fama, chì hà mantendu u so votu durante 23 anni.

Vucali silenziu - Cristianità

U primu di rializzari stu votu era Zachària, à quale l'anghjone annuncia u nàscita di Ghjuvanni u Baptist di Cristu. Zaccaria ùn creeanu à l'anghjulu, è per questu Ddiu impuse cun ellu chì hà duratu finu à chì u zitellu era natu. U votu di u silenziu in l'Ortodosia hè di grande impurtanza. Rev. Issachak Sirin dice chì e parolle sò l'essenza di l'strumentu di stu mondu, è u silenziu hè u sicretu di u seculu futuru. E ancu se a lingua è a parrata sò un mezzu di cumunicari cu Ddiu è u mondu, anu cuncentra ancu u sonu di passioni sinful, vanità mundiale, chì allughjanu l'omu da Diu.

Hè per quessa chì assai devoti Ortodoxi si andonu per i boschi è i deserti per acquistà u silenziu, chì solu per questa manera pò esse a risposta di Diu. Quandu una persona si avvicinavanu à a cunniscenza di a verità, a so susceptibilité à l'action di i sensi minimizeghja, è u muvimentu versu u silenziu pruduttivu creci. A vita di l'omu cun Ddiu si cumprenda. I monchi moderni, trappistiani rispettanu strettu u charter di San Benedittu di Nursia, dà un votu di silenziu, chì hè interrotta solu in Genuu Divinu Servizi.

Vucali di u silenziu in u Buddhismu

U fundatore di u Buddhismu Siddhartha Gautama hà 7 anni in una stile di u silenziu ermittali di cuntrollu, dopu à quellu chì hà fattu u Buda illuminatu di Shakya-Muni. Aghju dettu chì u "muni" in l'indiana chjamà i persone chì anu arrivatu un statu di silenziu internu è sò capaci di cuntrollà perfetta. Prutizzioni - un votu di silenziu, hè un compenete di u iocu è meditazione . Per disconnecting from u mondu sanu, una persona facilmente è rapidamente stabilisce una cunnessione cù u principiu spirituvule è riceve risposti per i so dumande.

Mauna hè a pratica di u silenziu in u ghjudisimu, cù l'obbordu di eliminà parolle di vache è rash, di sapè a vostra vera autore. Mahatma Gandhi praticava un Maun di ogni ghjornu, meditate, cuntemplazione è scrivite i so penseri. In l'India è a Tailanda, l'abitanti di i monasteri lucali - rinunziati - anu datu un votu per mantene un votu di silenziu. Oghje, assai cuntimpuriani imbarcate à i perdiadi in queste locu è anu l'uppurtunità di sperienze a pràtica di sta prublema è truvate risposti solu à e dumande chì anu turmentatu.

Vucali di u silenziu hè bè

Ùn si dì di dì: "A parolla hè argentu, è u silenziu hè oru". In u mondu di l'informazioni di cossi, a negattività è l'ansietà, hè difficiule di ottene l'armunia cun ellu stessu, capisce perchè vene à questu munnu è quale hè u vostru travagliu. Per fà più calmu, per acquistà a saviezza è entra in u cori di e cose, unu deve à piglià un votu di silenziu. Ùn hè bisognu chì l'Angelu di u Gran Cunsumu hè ripresu in l'icona di u "Salvadore di u Silenziu Bonu" deprechju in un angelo dalmatariu. Questu hè un signu chì Diu hè prontu à cuncernà cun noi è hè aspittendu passeti recíglite com una vuluntà di passà in u so regnu, induve hè un silenziu brillanti è a plenitude di l'essence.

Vucali silenziu - règuli

Ci hè una variità di pratichi cù i so leghje è i principii.

  1. Prima di sceglie qualcosa specifiche, avete bisognu di capì per què hè fattu. Se l'aiutu hè d'avvicinà a verità è l'autocognu, pudete sceglie qualcosa di pratichi Buddisti, per esempiu, vipassana, chì dura 10 ghjorni è cunsiste in meditazione cuntinua.
  2. Se vulete relaxà da u mondu è u prufunimu, pudete piglià un votu di silenziu di disconnecting the mobile phone and leaving some place for the city in u senu di a natura. Hè impurtante per a valutazione di e nostre capacità anticipu è decide si hè creatu o micca.

Cumu per piglià un votu di silenziu?

In vista di u ghjuramentu di u puntu di l'idee spirituali , hè megliu cunsultà u vostru vostru patrone spirituvule o maestru in anticipu, in elettu un pruduttu chì vi cunvene per aiutà è aiutavvi di più vicinu à Diu, senti a so gràzia. Hè facilitu per falla un votu di silenziu, hè assai più difficiuli di metterà, dunque hè megliu pende à tutti i vantamenti è cunnessi prima chì ùn voi micca rimprizzate per fracassà è micca sentenu culpabili davanti à l'omnipotente.