Men's Logic

Ciò chì sapemu di a lògica di l'omu, salvu chì hè (a diffirenza di a donna), è hè ferru? E nunda più. Allora ùn hè micca maravigghianu chì avemu dubbitu si hè pussibule cumprende un omu? Hè bellu chì tuttu pò esse scrivenu, ora avemu a sciagurà cumu l'omi pensanu, è da seguitori avemu da cumprà à capisce questi credi misteriosi.

Cumu pensanu?

Pigliate a testa, ùn sapendu cumprà a logica di l'omi? "Ma qualcunu l'entende, salvu l'omi stessu? Tutti questi anu da cuntà, pruvucarà, preferibile cù ligami per a Custituzione. E sopra l'intuizione, questi i cattivi insinsati risani!

Forsi qualchissia accunsentiscenu questi parolle, è qualchissia hà presu cù u prublemu di pruvà chì l'omi ùn sò micca cusì cusì. A cosa gracciuna è chì ogni unu di i partiti seranu bè in u so modu. Allora, cumu si chì pensanu, quale hè a so logica basata nantu à?

  1. A lògica di l'omi hè veramente fieru, perchè hè custruitu nantu à i fatti. Nimu pò fà supposizioni, spressione a so opinion, piglià in contu e rumuri è di scherzi. Hè per quessa rifreddenate à a nostra intuizione, ùn hà nunda di fà cù i fatti. Fate, perchè allura, e nostri nostri paese forte, armati cun un arma putenti chì a lògica di l'omu, spessu perdenu intuizione femminile? Hè simplice, una donna hè fisicumente più dèveru ca un omu, ma ella hè datu un instintamentu più sete (intuizione) com'è cumpensu. Hè permessu di piglià cunfirmà u più chjuchissima cambiamenti in a situazione è piglià a cunflittu bellu. Ma a lògica ùn hè micca capacitu per questu, hè bonu solu per risolve i problemi astratti. Spessu, quandu si furtifichendu cù avvenimenti reale, verificatu chjaramente da u male mente, a catena lòggica disintegra.
  2. U pensamentu maschile hè basatu annantu à una visione cumuni di a stampa, ùn anu micca interessatu in cose. Questa donna hà da cunsiderà i detti, analizà, cercate pezzi petite. Hè per quessa chì un omu ùn pò micca osservà cambiate chjaru in l'apparenza di una persona amata. A più chjucu chì vede hè sempre chjucu, è chì tipu di corpu di u capeddu - meli o d'oru - ùn importa micca.
  3. A lògica di l'omi ricunnosce solu a data secca: figuri, fatti. No culorazione emozionale, solu a clarità estrema è a chiarità. I donne spessu inventenu à i sentimenti, attentivamente intuizioni è travaglià nantu à i minimi sfarenti di l'emozioni. Ma in quantu in l'omu un incruchable ùn hè micca sviluppatu, ùn ùn ne micca bisognu di emozioni à evaluà a situazione. Cusì ùn culpete micca u vostru omu per un insensitivu si avete dumandatu a so opinion nantu à a vostra aspettazione. Hè intesu aiutu à aiutà, solu cercatu fatti, per pudè a basà a so opinion nantu à quale.

Cumu parlà à l'omi?

Ci hè chì averemu da esse ghjustu distinti, è cumu per parlà cun un omu, perch'ellu ti entende?

A maiò spessu, l'omi ùn sò micca incestu per cumunicari, ùn videndu u scopu di a cunvegazione - un voce vacanze per u tempu, ma ùn inspira micca a "Blusa di Tania". Dìcimi solu ciò chì vulete da u vostru interlocutore. Eppo ellu, u poviru, si pèrdite in u vostru corpu di paroli è anu ingeratu cun una longa introducione. È siate senza aiutà à micca cum'è nimu, spiciarmenti l'omi chì ùn piaciunu micca cù u so desideriu eternu per un dirigenti.

Ùn abbia da esse dumande. Ma sò in novu, deve esse specifiche, è micca solu "cumu l'oghje sò in u travagliu". U primu, à a quistione chjamata cusì, avete avutu u probabilmente chjappu. E, sicondu, una question cusì indiferente hè più piace cum'è u principiu di una conversazione, ma una pregunta di cortesia. Un omu serà inclinatu à pensà chì ùn site micca interessatu, perchè sì stanu cusì indiferenti à u so travagliu.

Tutte suttimi sottili permettenu à cunversione cù i ragazze. Un omu hè improbabile di capiscenu o percive, ma micca in tuttu ciò chì vulete. U suggestionu pò esse perceivedu com'è un tentativu di manipulà, chì nimu ùn vi mancanu.

Cusì u principale di a cumunicazione hè a sincerità è a simplicità, è serà più faciule per un omu di parlà, è vi darà u nostru messagiu.