Perchè avete bisognu di sapè l'alfabetu?

Chì ci hè l'alfabetu è l'alfabbetu cume ognunu sapi da a zitiddina, bè, o apprendreghja nantu à u primu gradu di a scola. Per l'escemente, avemu una difinizzioni di ciò chì un alfabbetu hè: l'alfabetu hè un colecce di littri o àutri signa di un sistema di lettere, dati in ordine alfabeticu. Sta definizione ci duna un diccionario spiegativu di Vladimir Dal. Allura, avemu scrittu a definizione, ma una nova pregunta hè apparevule, a risposta à quale ti piace à sapè: perchè avete bisognu di sapè l'alfabetu? Ci ponu guasi cun certitude di certitude assoluta chì sta dumanda tormenteghja assai studienti di i classi juniori chì anu da fà affruntà u studiu di l'alfabetu. Intendemu di risponde à sta dumanda sentimentali.

Perchè avete bisognu di sapè l'alfabetu?

Fighjemu, forsi, da a prima, chì venga à mente, è per ciò - da i più impurtanti. L'alfabetu hè a basa per l'aprendu ogni lingua. Sicura, pudete amparà à parlà senza cunniscenze di l'alfabetu, a prova chì sò i zitelli chì aprendu di parlà senza avè l'idea più prema chì fate di l'animali hè - l'alfabetu. Ma l'apprendre à parlà hè solu unu di i passi in l'apprendre una lingua, perchè ancu di questu, unu deve aprende à leghje è scrite. Ma ùn hè mancu pussibule di maestru di sti lecciari senza cunniscenza di l'alfabetu. Dopu tuttu, per amparà à cumprà e carte è liteu, per començar, avete bisognu à amparà. Una situazione simili cù una lettera - per scrivere una lettera, bisognu di sapè cum'ellu s'assecca è di chì sonu significa. Cusì, pudemu avè un finamente logicu cuncordimentu - senza l'alfabbetu ùn hè impussibile di maestru di a lingua. E questu ùn hè micca applicatu solu à a lingua nativa, chì, com'è un regnu di fattu, hà insignatu da u natuvellu, ma ancu qualchissia altru lingua, per sapè chì vous decide à fà.

Inoltre, l'alfabetu pò esse chjamatu una parti integrale di u sviluppu di a civilisazione è a cultura, perchè hè a maestru di a lingua chì una persona pò principià a dominarse altre scienzi, è trasfiriu a so cunniscenza à l'altri populi. Hè micca avè pussibile avè u sensu di l'idiomi, postu chì a cunniscenza seria persa per u tempu, è da chì a lingua ùn pò micca esse studiata senza l'alfabetu, unu pò sculaccià una altre cunclusione - l'alfabetu hè una parte impurtante di u prugressu.

Cumu accumincià à aprèstiri l'alfabbetu?

Parechji parenti credi chì si ci hè una scola, quì hè quì chì u zitellu vole à amparà, induve a so testa hè imbrata cun cunnuscenza è lettere di l'alfabetu in modu. Ma questu ùn hè micca un veru vera opinione, perchè u zitellu sarà assai più faciule per studià à l'scola si ellu avà u tempu d'acquistà cunniscenza in casa, ancu i più basi. Per esempiu, cumenzarà a studià l'alfabetu .

Sè stati stumped da u fattu chì ùn cunnosci micca u principiu di stu prucessu strutturali, ùn anu micca a paura è si principia tuttu u ghjocu. Avà in i buttoni ci sò assai prudutti chì aiutanu à u zitellu sappiate l'alfabetu. Per esempiu, cubeti cù l'imaghjini di lettere (per esempiu, cubi di Zaitsev ), alfabeti magnetichi è altre ghjovani interessanti chì atraeranu l'attinzioni di u zitellu è interessa cun primu cù u so colori brillanti, è dopu cun sapienti.

Comu cumincià, ùn importa micca in questu ordine, appendà e lettere. Sì u zitellu hà più piacimentu à a lettera "U", perchè ùn avè da apprendu prima in ligna di a lettera "A"? Per a prima volta, hè abbastanza chì avete principiatu à insignà lettere cù u zitellu è hà da pocu prugrammu di distinguishte, è hà sappiutu studià l'ordine alfabeticu di littri in a scola, se per quellu tempu ùn avete micca u tempu d'insignà.

L'alfabetu hè a parte più impurtante di ogni lingua. Sì senza sapè l'alfabetu, a ghjente ùn pudia micca leghje i libri, naviganu i catali, scrivite e so sapienti ... Sì, veramenti - senza sapienne l'alfabetu, ùn avete micca ancu pussutu leghje l'articulu. Cusì avete bisognu di sapè l'alfabetu è di aprende l'alfabetu hè cusì impurtante cumu l'apprendre à contà.