Cume una luna?

A luna hè u misteru eterni cumpagnu di a Terra. Per millenarii di anni avete stracciatu l'imaginazione di e persone è fascinante cù a so bellezza sobrenatura. Ci sò assai ligenzi nantu à l'apparenza di sta luminary nocturnal è nisunu versioni quantu à u so impattu in a vita umana à tuttu. Parechji seculi, l'antichi habitantsi di u nostru pianu vanu cù piacè è smariscini a trasfurmazioni mensili di a luna. Chì un forza scunnisciuta si spende una fette ghinocchia in un vastu discoppu toru, sta dumanda ùn hà micca datu riposu à e persone per parechji anni.

Oghje, anche babysi sapemu chì a luna hè un satellita chì ghjisce in u so orbite à a Terra di a Terra è illuminava u celu di notte. Cù u sviluppu di u prugressu scientifica è tecnologicu, a ghjente hà sappiutu ottene assai infurmazioni nantu à u nostru cumpagnu misteriosu, per esempiu, perchè a luna cambia a so forma, hè fatta nunda di sicretu per i primi-università è u fattu chì avemu veramente un solu parte da ellu - ancu un fattu longu stabilitu. Ma hè per quessa, si captivates è bewitches cù a so bellezza, ferma un misteru nisun inexplicable. Tuttavia, pò esse per a megliu, è postu chì ùn pudemu micca solu tutti i misteri di l'universu, amparerà a luminary night and learn how to draw it.

Portonu à a vostra attenzione diversi maestri classi, cumu sculacciate una bella luna in u schelu passu à passu.

Esempiu 1

S'è avemu a cuntabili u fattu chì i nostri zitelli vìdinu i so amuri suechi di notte, ma ùn cunghjite micca u celu stariliu è a luna, per quessa, u primu cunnuscenza di i zitelli cù u misteru cumpagnu sia accadutu nantu à i cultisti di fata è i cartoni. Basatu nantu à sti cunsiderazioni, a prima cosa chì avemu da amparà hè di scrive una fata luna.

Cusì avemu preparatu tuttu ciò chì v'hà bisognu: una carta di carta, un lapis simplice, un gommaru, e dipinni, è avvicinà.

  1. Prima, tracciate una forma di luna mezzaluna è aghjunghje una linea horizontale in u mità, perchè avemu una figura à a simile di a lettera "E".
  2. Allora accurteci prisente in u cartulare è fate l'esitu di a faccia.
  3. Fighjemu nantu à i dati: gràzia u glazik è cilia longa.
  4. Dopu quì, finissemu u nostru è a bocca.
  5. Ora imagine chì a nostra luna era in l'abbracciante dulce di un nulu veloce.
  6. Appressu, facenu a superficia di u satellita più realistiche: avemu da finiscinu i circhuli minimamente notevili.
  7. Scumpete i linii auxiliarsi è pudete cunsigliate u nostru sketch preparatu.

Comu pudete vede, era assai faciule per sculare una bella luna cartoon cun un lapis. Agghiunce i culori brillanti è ghjustificà cù i sfondate.

Esempiu 2

Se vulete amparà à sculaccià una luna vera in u scheletru u passaghju, seguità a nostra urdinaria urdinata.

  1. Prima, aghje alchimia à u celu di notte o simu imaginate u nostru cumpagnu in tutta a so gloria. Avà, nantu à una carta di carta, disca un cìrculu.
  2. Avemu avemu u più impurtante di fà: criavvi crateri. Pudete riepite e persone chjappi in a stampa, ma pudete studiaru a foto di questu satellita è pruvate à ricreà una figura più realista.
  3. Dopu chì i criatrici sò disciugati, circau novu circunna i cuntorni principali, fretu i linii auxiliarsi.
  4. Eccu, in fattu, u nostru disegnu hè prestu, esse da condecorate, aghjunghje ombra è picculi dettalji.

Esempiu 3

Se u to figliolu hè statu isoterapimu, cum'è un mètudu di psiculoccorsu, pruvate aduprà un paisaje di notte. Tali occupazione darà valezza in valore davanti, prisentà paci è tranquillità. Allora accuminciamu.

  1. Prima, circundà un cittinu per a luna à u cima di u fogliu è in qualchì parte da a linea guidu auxiliariu.
  2. Avà da parte di sta linea, scrive i contorni di i pini.
  3. U nostru passu prossimu è l'astri è i nubi.
  4. Allora aghjunghjene uni pochi cràteri nantu à a luna, lavbe a linia aux aiuti è dipinta a stampa.