Autunno bouquet à a scola

Quandu, dopu i vacanze di l'estiu, i figlioli ritornu à i muri di a scola, prestu ci sò temi di matinees è celebrazioni dedicati à questa ora di l'annu aspittendu. Spessu, i zitelli facenu u so propiu bouquet di otochja à a scola. Pò esse di qualcosa - da foglie è di branchi, da i pezzi è di i rigali di a natura.

Se u zitellu ùn sape micca cumu fà un bouquet d'otoño in a scola, a seguita di a nostra struzzione urientale. Grazie à ellu hè pussibule di fà una veramente una obra maestra da manci d'aste ordinali chì ghjustu sottu à i vostri pedi, anche senza capacità spiciali.

Master-class: un travagliu fieru per l'scola "Autunno Bouquet"

  1. Prima di tuttu, per suprattuttu, avemu bisognu di cullà u materiale per i nostri articuli. Quessi sò largu maple di culore rosso-laranje. A cosa principal hè chì ùn sò micca siccati è frutti, cù parechji difetti à a forma di spots fogghi.
  2. Inoltre, avete da bisognu di una cinta adhesiva o di qualchissia chì copre a pierna di u nostru figliu futuru, in più di tisei è parechji bracciuzzi forti, per esempiu da una pera.

  3. Per fà un capu, è facemu un bouquet d'otoño per a scola in a forma di una cumpusizioni di rosi, u feremu di u listinu di u listessu focu. Pigliemu a prima foglia cù u pianu culuritu à noi è daveru l'apex inward. I dui vignaghjoli rifinite quì sottu à u nucleu resultanti à u turnu.
  4. Questu hè ciò chì a parola doppia sguete - u core di u futuru s'arrizzò. Avà, tenintitu cù i vostri ditte, avemu fattu u petali in listessa manera.
  5. Scopre in ghjiru à u mità di una nova lametta, chì intende nantu à elli sfughjate stretchendu i cantoni. Hè necessariu aghjustà i petali in u circondu di u mediu cumu fermu per daraghju a fiorta un stile cusì impetuble è creditu.
  6. U numaru di foglie d'arrichi ùn hè micca regulatu da qualchissia - pigliate tantu com'è si prisenta per fà una bella florica. Se ùn ci sò micca parechji di elli, vi riceverete un caprettu apertu, se un pocu più - quella magnifica rose. Ùn vi scurdate di mantene u disignu bè da quì sottu cù i vostri ditti, perchè chì u fiore ùn si sfondate à u momentu più imprevu.
  7. Ogni pezzu novu deve esse un nivellu più bassu di l'annu passatu, cusì chì a rosula era cum'è un veru.
  8. Avà, cù una cinta adhesiva o una scogliera di materiale verde, piglià un vedere bastonu grossu à i pedi di e foglie d'ardi. Sò deve esse elettu ancu o lighe curvosu.
  9. In più, pudete fà cum'è tanti fiori cum'è vo vulete a cumulazione, ma ùn avete micca abusi di u mondu, per chì l'arriciu di bouquet ùn hè micca assai piacevule. In u nostru bouquet sarà sette fiori è questu hè abbastanza propiu.
  10. Hè una bella rosassa sò venenu da una foglia d'arrustu regula.
  11. Avà hè sempre di purtà un arriccellu di vaghjime, fatta cù passaghju cù i vostri mani, in un vasu adattatu è pò esse presentatu à una fera di scola o a festa di u ghjornu di u vaghjimu.

Avà sapete cumu componente è arregistrà un arriconu simpliciamente in interprete interessanti in a scola in literalment a meza ora. Pudete ancu decorate a vostra casa cù tali prudutti di a vostra pruduzzione.

Dopu avè amparatu un imagininu pocu, grazia à questa teknika hè pussibule creà forme di cumpunimentu diversu da parechje u stessu materiale naturali. Se ùn piglià micca foglie rougesu, ma u pilu amaricu è cunghjuntalli per esempiu cù verdi, da vene una creazione sanu sanu sanu.

In più di u culore di e foglie, pudete cambià un pocu è a tecnica di l'esekuzzione - se li rosi ùn ùn torciranu assai, allura a fiore saldarà da esse più differente, più chjachjata, è quandu l'"petali" si ponenu senza una gran diferenza di altitudine, l'apparizione di a nostra fiore cambiarà. Adu sempre hè pussibule diversificà l'esempiu di i decorazioni artigliali di baga d'un guelder-rose, una carna di fiore è fiori secchi, chì u riccu di u tardori.