Perchè u mo figlioli ùn mi sentenu micca à sente è suluzione?

Dopu à dà nascita, è dopu crià un zitellu, i parenti cununce scantatu per a gratitudine, ma a maiò parte di spessu in i sfarenti staddi di crescenu, ricivenu a disubbidenza, è ancu l' aggressione , invece .

A risposta unica di a quistione di perchè u zitellu constantemente scute, ritegnu à i genitori è ùn ùn ubbidenu, nimu pò darà. Dopu tuttu, in ogni casu, ci sò parechje per questa, ma pruvemu à cunzidira i più cumuni di elli.

Perchè i figlioli ùn ùn sìanu à sente i so parenti?

I Babies, in particulari à l'età doppu di dui anni, solu ùn sanu micca d'esse espressi u so sentimenti negativi è emozioni in altru modu. Hè per quessa, in forma di prutesta, i zitelli ùn ubbidenu micca à a so mamma, quandu anu cunse chì sò i diritti. U modu di disubbidenza è istetere hè l'unicu dispunibili per elli chì l'utilizanu attivamente. A sorte da questa situazione pò esse solu amori è intelligenza à parte di i genitori, ma micca a punizioni.

Parechji parenti sò intrigati: "Perchè i mo figlioli ùn mi sentenu micca à sente è mi sguassà, littiralmente in u lividu di u livellu?". Dopu à una età in scola antichità, rudezza in risposta à una dumanda cumuni pò dà à u zitellu a impotenza. Dopu tuttu u zitellu, ancu ghjovanu, rializeghja a so dependenza sana di i genitori, ma vole esse indipendenti, senza sapè cumu.

Cumu pudariu aiutu?

Sì, sì, hè u zitellu, è per mezu di ellu è mè. Piglieghja da u so cumpurtamentu maleu è ellu, è micca solu i vicini. Prima di tuttu, hè necessariu di stabilisce un dialogu, è à ogni età. Solu i paroli calvinni, deliberati da l'adulti è una intrepretazione sincere di l'esperienze di un figliolu o figliola, pudete cambià a situazione.

Sì ùn site micca capitu perchè u zitellu ùn ubbidisce micca a prima volta, è ponu eseguite cun detente. Fà chì questu hè cusì cumu ci vole assicurà chì teni una situazione currente cun unu di i so membri di famigghi o parenti, è cusì intenta intervene à e persone più vicinu à ellu in risolve u prublema, ma micca à e dumande, ma in una manera disgrazia.

Quandu ci hè difficiule di cumprenderà i cumerci di un zitellu è hè necessariu bisogna à piglià mette più attivu cà una parolla di u core, fate micca cun pirmizzioni corpusiale, chì suppressa sempri a crescita persunità, ma priva à piacè. Questu hè un metudu efficace, ma deve esse bè cori cumplittamenti è ùn ùn spende micca u percorsu chjamatu.