Psiculugia di un adulescente

Sì avete lettu stu articulu, pudere forse voi, cum'è parenti, sò familiarizati cù u sentimentu quandu u figliolu maiò à 11-12 anni, un anu dettu ch'ellu si cumprende è manighjatu. Ùn ùn sanu più ciò chì e vostre parolle o l'azzioni seranu suitu, è quale ellu utterà, è tù avessi abbastanza spessu. Sembra ch'ellu hè cumprinneru chì questu hè u prucessu di inizià à crescite cusì dolore, a frasa "età di transizione" hè cunnisciuta da tutti. Hè ciò chì hè passatu veramente in questu tempu in a testa è l'anima di u zitellu amatu, è cumu fà cumportu di i genitori hè una pregunta aperta.

A psicoluggìa di i zitelli è a psiculugia di i adolescenti sò fundamentalmenti diffirenti di l'altri. U zitellu ùn averemu micca spirimendu rapidamenti fisichi chì "fallenu" annantu à una adulescente.

Psiculugia di l'adulescente mudernu

I peculiarità di a psiculugia di l'adulescenti, prima di tutti, sò dittati da questi cambiamenti fisichi, o, più simpliciamente, da a maturazione sessuale. E a psicologica di età di i zitelli è i ragazzi adulescenti ùn hè micca assai diffirenti, eccu chì in i zitelli sò tutti i prucessi un pocu prima. Fisicamenti, i picciotti è e zitelli partenu di difesinu più è più, ma i prublemi siciliani sò cumuni è ùn ùn dependunu di u genulu. Da quandu u pimple nantu à u nasu hè ghjuntu, i cambiamenti in i formi di u corpu chì aviscenu i pinsamenti di u campo oppostu sò assai luntanu di tutte e "disgrazia" chì un zitellu chì ùn hè micca sicuru d'andà à fà affruntà. A psichica ùn pò mancu apprezzà cù tutti questi novi fenomeni, è ci hè una crisi psicologica di età. I so signali sò questi:

Normalmente in l'adulescenza, i zitelli sò spessu cunflittu cù i so genitori in un sforzu di difenda l'adultu è l'indipendenza. Ma l'absentenza propria di l'indipendenza sociale di l'adulescente anu spessu obligatu à i genitori di restringite stretchamenti l'attuali di u zitellu per alcuni "ugualità" cù l'adulti. In ogni casu, a rigidità, a critica è a cura sò i mezi chì avianu bisogna à esse assai intelligibule di mette à tratta di una adulescente. Inutile, pudete bisognu di scummigghiarià cumu si pò esse u principale di una difficult adolesce.

Psicologia di i adolescenti difficili

In regula, i picciotti difficuli cunsigliate quelli chì anu qualità persunale persunale in u so cumpurtamentu: aggressivu, cruelità, falza, rudesse, ecc. Statistichi dimustranu chì "difficili" sò i zitelli chì anu criatu in famiglie di alcoolichi, parenti cù prublemi sicilii severi, vivenu in una atmosfera psicologica pesante. In ogni casu, una famiglia chì parezza hè decente hè immune da u fattu chì u zitellu diventerà un adolescente difficiule: questu hè chì u genitori, per esempiu, si distanu assai da u zitellu o, perversi, cuntrolanu ogni passu. Pudemu di diri ca ogni estremu in u cumpurtamentu di i genitori guverna à u fattu chì l'adulescente hè particularmente dolorosa chì spetta a so crisa d'età è pudete cumencià à esse attualmente associu, cusì manifesta a manifestazione contru u trattamentu "di mala". Per a psiculugia di u cumpurtamentu di i "difficult" adolescenti, e so propie caratteristiche distinti di i zitelli "ordinari", per quessa, educendu un adagiu "difficili", i paisani ùn deve micca di basà solu à a so experientzia è intuizione. L'aiutu di un psicologu prufiziunale ùn serà micca superfluvule.

A psicoluggìa di u sviluppu è a crianza di l'adulescenti hè una scienza sana, è i genitori avè bisognu di piglià in seriu. Qualchese chì u vostru zitellu chì ha cresciute hè - faciule o "difficult", ricordate chì ellu travagliendu un periculu difficiule di a so vita, pruvate d'entendre, è ùn abbandunà u cunsigliu di i prufissiunali - maestri è psiculoghi. Bona furtuna è accordu in a famiglia!