Masturbazione di i adolescenti

A guadagnà u so figliolu maiò per una "affairezza" è "occupazione periculosa" com'è masturbazione, parechji parenti comenzan a pinsà, monitoranu constantemente è intimidà a fede, senza pinsà di e consegni di u so cumpurtamentu. E s'è a masturbazione di l'adulescente hè veramente preghjudiziu, in fattu, chì sò e so cause, è cumu si cumportanu quandu l'appendate di u costuminu "dannuu" di un figliu o figliola? - Avemu interessatu in l'opinione di specialista specializati.

Masturbazione in adolescenza

Masturbazione in u periodu di pubertà hè un fenomenu generalizatu. Satisfettenu e so ete sessuale sò impauriti 8-9 da deci ghjovani, - nota sessuale terapeuta in i so studii. Inoltri, i specialisti anu pruduciutu chì una tale occupazione ùn manca di trastornamenti psico-emotivi è fisici, solu à i casi chì a masturbazione sarà patologicu. Eccu, un adulescente prima di masturbaru assai spessu, a satisfaczione hè realizata in un modu particularmente sofisticatu, o quandu a masturbazione hè datu preferenza prima di una relazione intégrale cù un cumpagnu. In altri casi, l'excitazione di l'orgasmi genitali è l'orgasmi, assicutatu da l'stimulazione mekanica di a manu, sò cunziddiutu propriu di modu normale è sicuru per i ghjovani omini è di e donne in l'etapa di pubertà. Masturbazione di l'adulescenti, i zitelli è e zitelli, hè causata da l'aghjurnamentu hormone, intensu è rapidu u sviluppu sessuale. Hè sceltu chì u periodu di criscinu hè accumpagnatu da forti scontri emoculivi, accentu è esperimenti. Masturbanti, u zitellu ricevi un certu alta, reduci l'estrazzioni sessuale è emocionale, in più, perchè u zitellu pigghia a primi esperimenti, chì dopu avarà da aiutà à evitari u scantu è insicurità durante a sessuale cù un cumpagnu. I scienzi sò pruvatu chì a masturbazione in l'adulescenza ùn manca in parechji tipi di disfunzioni sessuale, cum'è impotenza in l'omi o infertilità in e donne, perchè i genitori ùn deveranu micca, è ancu più intimidà u zitellu cù "stori di orrore" di u passatu.

Adolescente masturbation in termi di psicoluggìa

A teoria chì a masturbazione hè dannuu, vene da a prufundità di i seculi. Ancu in i tempi antichi, ghjovani omini chì eranu impegni in a masturbazione, eranu scantati in a socie, si nevanu privati ​​di u dirittu di crià famìglie è di a vita hà riordinatu l'estatus d'un perdatore è di una mancanza. Era prubbintatu ancu chì i masturbanti facini passanu a so vitalità è u putere in vain, è perciò diventatu è sparte. Sta pusizione hè assaiculata in a società è chì in l'Unioni Soviètica "ùn ci era ancu u sessu", cusì hè difficiule da parechji parenti per reconsiderar è accettanu u fattu chì a masturbazione adulescente hè casi inevitabbile, è hè cunsideratu un fenomenu naturali è naturali in a via di cultivà zitellu.