Reguli di cumpurtamentu di i studienti in a scola

In a società moderna, e lege di a moralità è di a moralità per a più parte di i figlioli di scola ùn sò micca accettate è micca cumprinneru. A cultura di i cumpurtamentu di i studienti in a scola vene assai per esse chjapputu. Ma tutti principianu cù a famiglia. I genitori. Da a manera ch'elli sò urganizati, cumu si cumunicanu unu cù l'altri, cumu manghjanu, cumu si dicenu, cumu si listen, quantu passanu u so tempu di divertimentu, etc. Dopu tuttu, u zitellu hè dispunutu da imitare è copie i genitori, ma cumu? Sò paisani! E se accussì fannu mamma o papà, cusì cusì cusì, perchè vi faraghju. Quelli chì dicenu chì tuttu vene da u tempu sò assai mistaid. Ùn hè micca vinutu quandu tuttu sia ghjuntu, cum'è questu. Cù u zitellu avete bisognu à parlà, parlà di a cultura di u cumpurtamentu, restrizione, sincerità, amori, intelligenza; nantu à u cuntenutu sicuru in a scola è di e pussìbbili cunsechi cunziate in viulenza di e regule è e normi elementari di cumpurtamentu.

Hè devi esse nutatu chì e règule di a cultura di i cumpurtamentu di i studienti in a scola spieghjanu à ogni studiente i so diritti è dritti. Sò cusì cuncisu è cumprinneru tuttu hè scrittu per i zitelli è adulti. Per fà sti normi semprici, avete bisognu di cunnosce è duvete u desideriu di seguitu. Cù cumplittamentu cumpletu di e regule di cumpurtamentu in u scola, una atmosfera benevolentiva è una attitudina psicologica positiva sò stabiliti.

Reguli di cumpurtamentu di i studienti in a scola

  1. I studienti anu venutu à a scola 15 minuti prima di a chjamata, pulita, limpia è bè. I cambianu i so scarpi è preparanu pè a prima lección.
  2. In l'absentia di un studiente in l'aula, un maestru di a classa deve esse furnitu cù un certificatu o una nota da i genitori, induve u mutivu di a non attendenza di u zitellu sera indicatu. L'absenza di classes senza una bona ragiunità hè inacceptable.
  3. L'amministrazione di l'a scola hè strettamenti pruibita per aduprà à a scola: telefoni mobuli, sciccuzzu è tagghiati, sustanzi explosivi, viti alcoolichi, cigarettes, drogues, etc.
  4. I studienti sò obligatoriati di vultà in casa cù un travagliu preparatu è tutte l'azzioni chì sò necessarii per u travagliu di tempu à aula.
  5. Quandu l'arrivu di u maestru in a classe, i studienti debbanu nantu à i partiti, salutallu. Per i scrittori di scrittoghju, i zitelli anu u dirittu di stabilitu quandu u maestru permette.
  6. Durante a lezziò, i studienti ùn anu micca u drittu à gridà, parli (o per elli o cù u maestru), impone materi stranieri, o micca fà ciò chì u maestru t'hà bisognu.
  7. Durante e lezziò l'alumna ùn hà micca u dirittu di abbandunà u aula senza l 'autorizazione di u maestru o di abbandunà e scole di a scola
  8. Prima di risponde à o di qualcosa à u maestru, l'alumna ci deve tuccà a manu.
  9. A fini di a lezziunione ùn hè micca un scopu di cambià, ma l'annunzienza di un maestru chì a lezziò hè finitu.
  10. I studienti sò pruibbiti: utilizzarè un linguàgiu foul, per fassi rughjoni, per spressione, per utilizà forza fisica, per run through classes and corridors, per pricà per ogni cosa.
  11. Strictly prohibited to go down the stainer railing, ride in u lavatu.
  12. Ùn ci hè alimentu è bèie beie permettenu solu in a dining room.
  13. Duranti u cambiamentu, u studientu deve preparatu pè a lezioni chì seguita, aghjunghje nantu à u scrivanu quelli sughjetti di scole chì pò esse necessarii quandu sta lezioni è abbandunate a classe.
  14. I studienti di a scola sò obligati di affirmà rispettu à l'anziani, per ùn offend à i più ghjovani.
  15. I primi ghjovani ghjùnghjenu in a classe, è i ghjente.
  16. L'anziani viugnavanu à i zitelli più ghjovani, in micca nisun casu si misiru d'iddi o in qualchi modu offendenu.
  17. I règule di a cumpitenza sò posti in un locu visu è devi esse segundu da tutti i studienti scoli.