Cumu puderà piacè in un invernu?

Per acquistà una vendita murali di u pumadoru, sapendu chì i sapienti sapienti sapienti, ùn hè micca solu per cumprà e boni pomi, crescenu i pianti è cose in un invernu. Per u tomate, avete bisognu di cura di elli. Hè sopratuttu cun forti u regu di sta cultura di i criati. Dopu tuttu, un tomate hè una pianta amatoriu d'acqua è si sviluppà bè è fede fruttu solu se un certu cuntenutu di umidità si mantene in l'invernamentu. Intendemu di scummigghiari e quantu l'acqua di i pumati in l'invernamentu.

L'acqua curretta di i pumati in l'invernamentu

Prugnoli d'alberochi cum'è a terra umana è di l'aire asciuttu. In ogni modu, un esercitu di l'umidità pò aduprassi à e piante. Per esempiu, si per qualchì propiu u pumadoru ùn sò micca reguli di un bellu pezzu, è dopu avè cuminciatu bè cù l'acqua abbastanza, i frutti cuminciàunu à assicurà rapidamente l'umidità, è a pelle finale lamparà. Inoltre da l'humitate eccessiva, i frutti sò diventati è perdenu u so cuntenutu di zuccaru. Ughjatu eccessivu viaghja à u sviluppu di fungi di u pumadoru, cuglieri di i ovi è i frutti.

Se u tarrenu hè bellu indiziatu, i pumati trasfirmarani rapidamente altri temperaturi: i foglie di i pianti sò cuminciati a evaporate l'umidità è si frutti. Se a irrigazione hè rara è irregulari, l'umidità da e foglie si evapora lentamente è u scaldamentu di i frutti si trova. Per stabilisce s'ellu suffissi umidità in u locu, piglià un pocu di terra da una prufundità circa 10 cm è espremitura. Se a terra si cunglinda in u "bungu", è poi cusì facilmente è sfruttate, hè stata suffucatu.

Ci hè un certu patronu di pumati di acqua in un invernu: avete bisognu à regnu raramenti, ma assai abbundanza. Influrazione negativa nantu à i pumati freti in dui odori.

Oghje ghjovani principianti sò interessate à quantu volte à simana à l'acqua di u pumadoru in l'invernamentu. U règimimu ottimu per riparà i pumati in un invernamentu hè unu o duie volte. L'aspicenza di i pianti di u tomate in l'urtuggeru prima di a so fiuritura sò deve esse in 5 ghjorni. Tuttavia, fate chì quandu u siccu ssa secca, i piantini morsi. A norma di irrigazione per un arbulu adultu è u tomate in l'internu hè un buccu di l'acqua. Hè megliu se a so temperatura hè di circa 20-22 ° C. Un canna di acqua pò esse squadra direttamente in l'invernu. Senza ùn scurdate micca di cogliu cù frenu plasticu, per ùn cose una umidità eccessiva.

L'acchianava i pumati si deve esse fattu solu sottu à l'arradichera, evuluzendu l'acqua di e foglie. Questu avissi adupratu cun cura, perchè chì u chianu ùn hà micca manghjatu vicinu à i bagaglii di tomate. Qualchidunu circondi di l'arbureti di pumati di u pumu in quale l'acqua hè spressu durante a rega. È pudete fà suluzione nantu à i letti cù i pumati è l'acqua per elli.

Hè megliu per l'acqua di u tomate di l'invernamentu in a mattina. Certi eranu cunzunci chì u fattu hè fatta à a sera. In ogni casu, dopu à a rivolta à a sera, si trova una alta umidità, chì, inseme, cù a calma di a bassu cancianu pò causà i malatii di i pumati.

Doppu chì u regnu hè sopratuttu, hè necessariu di ventilà l'invernamentu, apre a tutte e porte è e ventalli. Questu guarisceranu i vostri tomate da l'effettu invernamentu, chì provoca malatìa di i pumati. Per esse l'umidità per evaporà micca cusì rapidamente, pudete chjappà u tarritoriu cù l'arbureti di tomate compost, serratura o pasturevuli.

Oghje, più ghjardini chì sò urganizati u reginu di gicci per i pumati in l'invernamentu . Tali l'alimenti dosed di e piante cuntribuisce à un incrementu significativu in u prucessu di u pumadoru.

Per accilassà u fruttu di u fruttu di tomate, circa 3 simani dopu a cugliera, cunsigliata di u pumadoru si deve firmatu.

Comu pudete vede, sè stessu u pumadoru in un invernamentu è cura cù cura di elli, pudete piglià una vendita excelente di sti frutti delici.