Hè cistite passata da a donna à l'omu?

A cistite hè a infezziona urologica più cumuna in e donne. Dunque, abbastanza spessu si interessanu à cistite chì u cistite hè transmititu da donna à l'omu, i.e. à i cuntatti sessi.

Cume cresce a cistitis?

Per risponde à a quistione di a cistite chì hè datu à l'omi, hè bisognu di cunsiderà u mekanismu di u sviluppu di sta malatia.

À a prima tappa ci hè una vuluntà d'equilibriu bacteriana in a vagina. I ragiuni sò assai: pò esse stress, è gravidanza, in quantu à a violazione di reguli di iegge. Per quessa, a vaginosis bacteriana sviluppa . Comu regula, hè crònica; Hà e mette d'esaggimentu è remission (micca sempre manifesta).

U stadiu seguitu hè infjammazione di a vina è colpiti. In questu casu, a libura purulenta hè spessu osservata, accumpagnata da u dulore severu in a regione di a vulva è l'abdomen.

L'ultimu ligami in questa catena hè a inflamazioni di u cervicu, chì hè ancu assai dolore, chì poi passa in uretritis, è da ellu, vicinu à a cistitis.

Hè cistite passata da a donna à l'omu è viciversa?

In generale, cunziddiendu a quistione di a relazione trà a cistitis è a vita sessuale, seri più correctu dite chì ùn ci hè micca una diretta, ma un indirettu ligami trà elli, questu, l'agenti causativu di infezioni sessuale, anu intesu in la vagina, ripruduceranu è pò causà u sviluppu di cistite, in particulari di quelli chì i difesi di u corpu sò debiliti per qualchì propiu mumentu (malatie da sistema riputtivu, ipotermia, infizzioni cronica di u viaghju genitali).

Per quessa, a risposta à a quistione chì si cistite si pò esse dati da una donna à un omu è vice versa hè negativu, perchè pò esse trasmessi solu da l'agentu causativu chì, in certi cundizioni, conduce à u sviluppu di a malatia.