Henna indiana

E donne anu sempre cercatu di migliurà qualcosa in a so apiece - cambiassi u capelli, curre a forma di e cellre, facenu i labbra per più più impunenti o mudificate radicali u colore di i capelli. Sfurtunatamente, i capelli di capelli hè moltu spessu accumpagnati da spoorage, ancu i salotti di salone cusivotti ùn pò micca sempre salvatu da a siccà è a fragilità. Ciò ch'e fazzu se vulete cambià u culore è per priservà a salute di i mio capelli? Parechje anu truvatu solu per elli per si stanu - per utilizà un rimediu naturali cum'è Henna indiana.

Tipi di Henna indiana

Ci hè dui tipi principali di henna:

A so diferenza principale hè a ricchezza di l'ombra di a prima, chì pruvucà à u fattu chì l'henna indiana hè un pruduttu più populari.

Henna indiana naturale hè a foglia machata di Lavonia. Hè vindutu solu in forma pura o cù additivi. Per esempiu, l'additivi di u fucus di alga cumercianu u crescente di u capelli, è ancu l'elasticità di u capeddu. Parechje persone innate u tremulu effetti dopu l'usu di l'henna indiana per i capelli: in più di l'ombra originale, chì piganu u capelli, crescenu u vulume, e videranu più salutati è saranu più disposti. Tuttavia, ùn abbianu micca l'aliminà di l'henna, perchè sèttanu più di duie volte à u mesinu, pò pudè assicurà i vostri capelli.

Henna indiana per acorcare

Quelli chì henna l'henna indiana pudete dà nantu à i vostri capelli dipende da chì culore choce. Ci sò sette culori basi:

Per creà una varietà di culori, l'ombra di l'henna indiana pò esse mischera. Perchè l'Henna indiana hè un 100% naturale à u vechju, ùn pò esce micca u so capelli, ma appliuzzà à i filamenti discolorati, pudete piglià un effettu colorante.

Per ottene un rico color di capelli, l'henna indiana pò esse usata cù basma, hè ancu indianu. Sicondu a proporzioni chì sò calculati individuallyità, sta cumminazione hà da aiutà à ottene un bronzu, castagna scuro o ombra negra. Cume più basma, u più scuru u culore sarà cunsideratu.

L'henna indiana petruna hè aduprata per dà i capelli una varietà di tonalità di ughjetti arghjintinu - da a rossu rossi da a castagna ricca. Una henna indiana negra hè adattata solu per brunettes. Ùn devenu micca chjostru u pilu grisu, ma hà da fà u pilatu di culore più profundo, dà un piumi oghje è un santu bellu.

Aplicazione di l'Henna indiana

Henna incolata indiana hè appiicata à qualsiasi coghju di u capeddu - ùn l'ha micca chjucu, ma duvete adupirà è ralegra. In ogni casu, ùn seguitanu immediatamente dopu avè capite u to capelli cù a pittura chimica - ùn avè micca pigghiaru qualcosa, è i vostri capiddi pò acquistà un manticallu veritu.

Henna indiana hè ancu utilizata per creà tatuali tempurane. Henna indiana prima pè tatuar è ​​vindutu in i macchufi in imballa cunica. Hè assai faciule d'utilizà ancu in casa. Ma più importantissima, sarà pianu gradualmentu da ellu stessu, prima di abbia puru, perchè pò esse pruvatu in modu sicuru.

Pudete dinò a solu suluzione necessaria. Per fà quì, un pezzu di Henna indispense indispensévule per u tatuu nantu à u corpu hè strufatu per un filtru finitu assai volte. U puleu ùn deve esse senza un corpu unicu è una massa homogeneia, altrimenti l'imaghjini saranu indistinct. Per fà una mistura, u zuccu di un limonu hè struitu à u poltu henna indiana finu à ottene una consistenza di a crema agria di aghja. I platti, in u quali l'henna indiana era mischjata è u limone hè chjittu cù cellufanu è si spiccò da un ghjornu, dopu chì hè prestu per l'usu.