33 cascate, Lazarevskoye

Sochi ùn hè micca solu un locu rico in Russia, induve un gran numaru di i nostri cumpagnie preferanu di passà a so vacanze d'uddi longu. Sochi è e circundante attrae assai lotterie interessante. Frà l'altru, per esempiu, famosi sò i "33 cascate" in Lazarevsky. Fate acquisto cù sta piacevule di più.

Induve sò 33 cascate

Questu senu hè situatu in a vaddi di u vallée di u Riu Shahe in u cunfini naturali di Jegosz. Questu locu famosu - u più bellu fiume Dzegosz - hè situatu in u distrittu Lazarevsky (solu Settimato di Lazarevskoye) vicinu à u paese di Golovinka (11 km) è 4 km da u paese di Big Kichmai. Un monumentu naturali, prutigatu da u statu com'è parte di u Parcu Naziunale Sochi, hè ufficialmente chjamatu "33 cascate nantu à u Djegosh Creek". L'autori di u situ di l'istoria di 33 cascate, o più bien una legenda. Sicondu, u Shapsug Adygs di Shapsugs situatu à a vaddi di u fiumu Shahe cumincià à distrughjini u giant. Unu di l'abitanti di u bravu Gooch vittatu u villanu per l'astuzia. Hè partutu per i barrati giudiziu di u meli, chì prontu l'inimitariu è si fece pulcritallu. In ogni casu, prestu un ghjacciu enormi di l'abi chì cascà nantu à u giant. Fughjendu da i so piccati, u giantiu cuminciò à scopre a muntagna è hà sappiutu di fà solu 33 passi. Ma Gooch, aspittendu à l'inimitatu, u cutà cù una spada, chì pruvucò à u giant cullendu nantu à a roccia. U rochu chjappiu, è à 33 pezziè l'acqua pura spurgata da u crack.

A crescita ridagnata di Djegosh hè cunsiderata cum'è u primu tributu di u fiumu locale Shahe. A maiò parte di questu hè una magnifica cascata di cascate di petite mperu è altri altri. L'altezza massima di a cascata hè casi 11 metri. Ci sò 33 cascate cù 13 rapide è 7 drains à un ciumi cù una durata di 500 m. Cascate si cumincianu à i piani di u piccu di a muntagna à una altitudine di 220 m di livellu di u mari. Un bonu flussu d'acqua di acqua chjaru chjaru descendenu u gargu finu è strettu, furmendu un burbuffendu enormi, à l'anguli differenti, un ghjettitore brillanti à u sole. A cascata hè circundatu di densos boschi di boschi è di i boscoli di colore biancu, quarchi à raru è in periculu di i vegetali - ciclamenu, a bucaneva di Voronov, l'agulla di Colchis, lapina, e altri.

Excursione "33 cascate"

A magnifica bellezza naturale di a regione ùn pudia micca à cuntribuisce à u turismu. Per a prima volta quì hà cuminciatu à preparà excursions à l'iniziu di u XX sèculu. E avà parechje persone vene quì chì volenu passà a percorsu "33 cascate".

Una scursioni per u marcatu originali di a regione cumencia da u paese di Big Kichmai. Se parla nantu à cumu per arrivà à 33 cataratte dal Sochi, da quì hè più faciule per riservà un pacchettu turisticu è vede ciò chì vulete cum'è membru di u gruppu d'scursioni. In solitu i turisti anu in autobus a Greater Kichmai. Da u paese si sò assuriti nantu à i veiculi di strada di u GAZ66 à a bocca di Djegosh, perchè a via di u passaghju, serà necessariu di cruz u fiumu Shahe.

Independentamenti per andà à 33 cascate hè pussibule da u carru. Da Sochi facenu u so modu à u paese di Golovinka, è da turnà à a diritta dopu à u ponte nantu à u Riu Shah, finu à u paesi di Bolshoi Kichmai. In u paese, ricumandemu à cumumi un mutori cù un caru off-road.

In a strada di i cataratazes, a guida ùn conta, in general, i storii di a fundazioni è u sviluppu di i Settlements di Great Kichmai è Golovinka. E pruvà Uni vini caucasianni sò attu in u vechju aul.

Una laguna picca in Adyghe Akhintam hè necessariu, induve u tè di Krasnodar più sittintriunali hè cultivatu nantu à i piantagioni, chì ponu esse acquistatu. Oghje residenti lucali seranu ancu offerte sfruttate meli in Corsica .

Sfurtunatamente, da 33 cascate chì ripusenu e persone guidanu à u percorsu di camminatore solu à u 17. In u veranu, pudete nàscanu in u lavu di u lavu vicinu à a quinta manca. Hè cunvenutu per adete 12 cascate, a strada hè furnita di pasaviglii, gangways, passi di pietra. A furmazione più bella hè tutta solu per i turisti prestiti.