Museu Britannicu di Londra

Unu di i più famosi famosi in a capitale britannica di Londra hè u Museo Nazionale Britannicu, chì hè unu di i più famusi in u mondu , visitate ciò chì pudete avà cunnisciutu u patrimoniu culturale di a Roma antica, a Grecia, l'Egittu è assai altri paesi chì eranu parte di l'Imperiu Britannicu.

U museu hè statu creatu in u 1759, basatu annantu à i cullezzione privati ​​di u presidente di l'Accademia di Scienze Britannica Hans Sloan, l'antiquarii di Robert Cotton è u Contu di Robert Harley, chì donu à u 1953 à a Fundazione Naziunale d'Inghilterra.

Induve hè u Museo Nazionale Britannicu?

U museu britannicu vinni stata distinatu in u palazzu di Montague House, induve l'esibiti puderanu esse statu visitatu da un auditu selectu. Ma doppu a custruzzione in u 1847 à l'indirizzu di u novu edificiu, u museu britannicu hè dispunibile da solu à quellu chì vulianu. U museu più famosu di l'Inghilterra di u mondu sia situatu tutti i stessi: in a zona cintrali di London Bloomsbury, vicinu à a quadratella di giardinu, in a Russell Street Grande chì hè assai faciule à acquistà in metrò, busi regolari o in taxi.

Esibiti di u Museu Nazionale Britannicu

Grazie à scavi duminii archeologichi è doni di i cullezzione privati, in u mumentu a cullizzioni di u museu hà più di 7 milioni di mostra nantu à 94 stanzi cù una durata totali di quattru chilometri. Tutti i presentimenti prisentati in u Museu Britannicu sò spartuti à quelli dipartimenti:

  1. L'Anticu Eggitu hè a più grande collezione di a cultura egiziana in u mondu, cunnisciutu per a so statua di Ramses II di Tebi, sculture di i dii, sarcògagi di peda, "Libri di i Mortu", un grande numaru di papiri cun opere literarie di e diverse è i rigistri stòrici, è a Rosetta, chì in u testu di l'antica di u decretu.
  2. Antichi di l'Orienti Auturizate - anu esibiti da a vita di i pòpuli antichi di u Mediu Orienti (Sumer, Babilonia, Assiria, Akkad, Palestine, Antico Iranu, etc.). Contene interesse assai interessanti: una cullizzioni di precintanti cilindrici, relitti monumentali da Assyria è più di 150 mila di tableta cun iroglani.
  3. Antica Oriente - hè custituita una cullizzioni di sculture, ceramica, incisioni è dipinti di i paesi di l'Asia Sud e Asiàticu Sustantale, è ancu in u Far East. I esse più famose sò a Cabeza di Bouddha da Gandhar, a statuette di a dea Parvati è a campana di bronze.
  4. A Grecia antica è a Roma antica - acquaghjani cù boni colagghi di sculture antichi (sopra à u Partenone è di u Santuariu di Apollu), ceramica antica greca, objecti di bronze da Egeida (3-2 mila aC) è opere d'arti da Pompeii è Herculaneum. L'opira maestra di sta rùbbrica hè u Tempiu di Artemisa in Efese.
  5. Antichi e monumenti preistòrici di a Granitu Rumanu - i strumenti di u travagliu, da a primitiva esistenti in tribute cèltica e finisci cù l'èra di u regnu romanu, una cullizzioni d'objecti di bronzu è un tesoru di l'argentu pricatu truvatu in Mildenhall.
  6. Monumenti di l'Auropa: u Medievu è i tempi muderni - cuntene opere di l'arti decorativu è aplicatu chì datanu da i seculi 1u à u XIX, è variate armatura cavaleri cù arme. In questu dipartimentu hè a più grande collectione di vigilia
  7. Numismatichi - Ci sò ricerchi di muniti è medichi, cuntenente da i primi dilizii per i muderni. In tuttu, stu dipartimentu hà più di 200 mila esposizione.
  8. Grabotti è disegni - introducesi i sculture, sketches e incisioni di such artisti famosi europee cum'è: B. Michelangelo, S. Botticelli, Rembrandt, R. Santi, è altri.
  9. Ethnographic - cunforma di l'oggetti di a vita è di a cultura di i pòpuli di l'America, Africa, l'Australia è l'Oceania, da l'ora di u so scuperte.
  10. A Libreria in Bibliothèque Britannica hè a più grande biblioteca in u Regnu Unitu, i so fondi sustene u 7 millioni di stampi, è ancu parechji manuscritti, mape, music è scientific journal. Per a cunvenzioni di i lettori, sò 6 stanzi di leghje.

A causa di a larga varietà di exhibits exhibited, à visità u Museo Nazionale Britannicu, ogni turisticu trova una cosa interessanti per ellu stessu.