Attrazioni in Londra

Londra hè una cità cù una storia ricca. Di sicuru, ci hè quarchi cosa per vede. L'immubiliare storicu di Londra, no menu spazii interessanti attraente di più imprime - tutti crianu una atmosfera spiciale di a cità, è a maiuranza sò aperte per visite.

Chì viaghjanu in Londra?

Certu, pudete cammaranu di Londra durante parechji ghjorni è ùn avete mai bored. Ma s'ellu avete solu una settimana o pocu, hè megliu cumincià cù i viaghji principali è più interessanti di Londra:

  1. Unu di l'attratti principali di a capitale di a Gran Bretagna hè Big Ben. U nome appartene à a campana stessu, chì ghjè in u orologu, ma hè spessu usatu per riferite à u reluariu è a torre di u clocktale. Big Ben hè unu di i posti più reciechi di Londra. Ci hè una torre in a parti di u Palazzu di Westminster è hè parti di stu complexu architettonicu. Questa guardia cun quatru diale hè unu di i più grandi di u mondu, è a torre stessu hè a terza in altizza in u mondu.
  2. L'attraversu di Londra include un Palazzu di Buckingham. Originamenti, u palazzu appartinutu à u duca di Buckingham, ma ellu li piaciu u Rè George III, tantu ch'ellu era compru è ricustruitu. Dopu, sottu a Queen Victoria, u casteddu ufficialamenti hè a residenza di i guerrieri britannichi. Oghje hè u palazzu più grandi. A scrittura di questa fita di Londra piacè piacè ogni turisticu: i jardinu chì occupanu circa 17 ettari, laghi con fiori in i banche. Ancu anu a so propria polizia, mail è un cinematograficu. Quandu a regina hè in residenza, a bannera hè risalta è notifica u distrettu nantu à questu. Ma in l'ausenza di a so maestà, dodici chjusi sò in visu per i turisti. Questi include u Tronu, Ballroom è Banquet Hall, in più, pudete visità a Art Gallery è a Sala di Musica. U periodu quandu pudete visità u palazzu, dura da u 28 di lugliu à u 25 settembre.
  3. La Madame Tussauds. Stu museu di cera hà assai rami in a cità più grande è famosa in u mondu. U museu hè stata fundata in u 1835. Maria Tussaud prisenta i primi creazioni à u mondu in u 1777. U primu hè statu una scola di cera di Voltaire, i creazioni susseglièghjani avianu fattu cù mascara pòge di a Rivuluzione francese. Una parti assai effittiva è populari di u museu hè u Gabinet of Horrors. A mostra cuntene figuri di e vittimi di a Rivuluzione francese, sculture d'assassini è crimini. À u tempu, l'esposizione hè stata riprova cù sculture di famose in diversi sferi di vita.
  4. La Torre di Londra. A furtizza nantu à i banche di u Tamesi hè u centru storicu di a cità. Per un bellu pezzu, era a residenza di i monarchi, in più, a Torre era utilizzata com'è una prigione. Trà i prigiuneri di a furtizza eranu i re d'Escocia è Francia, aristucratici è sacrificadori.
  5. Museo di Sherlock Holmes. A casa-museu di u cuncettu legendariu vale a vostra attenzione. Quandu Sir Arthur Conan Doyle hà scrittu a so sperienza l'avventura, l'indirizzu per chì era abitata da un famusu detectiu, ùn era micca. Quandu crea u museu, a casa hè stata datu un numme speziale, chì hè culpitu da u numeru di a strada. In a casa, a situazione scritta in u libru hè tuturata riprissioni.
  6. Uni pochi più di parolle di musei. Pigliate ciò chì attraversu per connoisseurs d'arti sò in Londra. In a Galería d'Arte Nazionale there are 2000 paintings-samples of paintings from the 13th-early 20th centuries. A galeria hè stata fundata per George IV. Hè quellu chì hà dumandatu da u guvernu per compra 38 pittura, chì era u principiu di a creazione di una esposizione unica.