Hipotirodioia autoimmune

Sicondu statistichi medichi, più di 50% di e donne in l'adultu anu malatu cù tiroidite, una patologicu cruniana di a glàndula tiroidea, carattarizata da a distruzioni di i so celesti. A consequenza di sta patologia hè u ipotiroïdismu autoimmune, chì si sviluppa in quasi ogni paci. Finu a ora, ùn sò micca sapissimi miccanichi precisi è e causazione di a prugressioni di sta malatia, chì cusì complica u trattamentu.

Chì hè un hipotirodiotiziu a tiroïde autoimmune?

A distruzzioni di tessuti normali di l'organu endocrinu hè stata due a una retazione aggressiva di l'immunità. Ellu attivamente pruteghja esercitifsi specifiche chì percienu i canti di tiroide com'è stranieri è pruvucani mudelli distruttivi in ​​elli.

Per via di u prucessu scrittu, una ruinazione significativa di e funzioni è l'attività di a glàndula tiroidea o l'ipotiroïdismu principia. U sviluppu di a patologija hè aggunutu da una diminuzione di a produzzione d'hormona tiroidali.

I sintimi di l'ipotirodioi autoimmune

Signalli caratteristii di a malatia:

A stampa clinica di a malatia hè fuzzy, chì si sviluppa assai pianu è hè casi imperceptible à u paci.

Hè pussibule cura l'ipotirodioi è autoimmune?

A glandula tiroali hè un organu cù capacità di regenerazione incridibile, cù almenu u 5% di u tessulu sano pudete restaurà e so funzioni.

Per quessa, u prossessu per l'ipotirodismu autoimmune hè assai favorevule. L'eccepzioni sò casi di forma persistente è severa da a malatia cun u rapidu sviluppu di i sintomi è un augmentu in a glàndula tiroidea.

Trattamentu di u ipotiroïdismu autoimmune

Terapimu hè un sustitutu, hè diretta à ristabilisce è mantendu una cuncentrazione nurmale di l'hormone di tiroide in u sangue.

Sò prescienti i seguenti diritti:

Inoltre, l'endocrinologu pò cunsigliu a ricunniscenza di fondi basati in u selenju.

Cû cumpagnia di manifestazioni pratiche di a patologia, u trattamentu sintomicu necessariu per a nurmalizzazione di pressione, u statu mentale, di a digestioni è di altri indikatori si svolvi.

Rarely lifelong therapy di levothyroxine or surgical removal of tissue thyroid is rarely required.