Perchè i zitelli migliure u caprettu?

Per sdirchendu i nostriaghji di i diti, u mussu seccu (gnats) hè un abitudini generalizatu, frà e figlioli è adulti. U ritagliu moderatu in u nasu ùn hè micca cunzidiratu un viaghju di a norma. Ma un passatu eccessivu per questu (rinotilexia) pò esse un signu di disordini psicologichi o disordini mentali. Caccia eccessiva pò esse result in nosebleed o più seriu danni.

Da a purificazione di u nasu à un malu habitimentu

U nasu umanu aghjusta dui funzioni fisiulogichi - respira è smelly. A superficia interna di u nasu hè cupartu da epiteliu, è nantu à a so superficia - mucus. In più di i receptori d'olfazione in u nasu, ci sò assai altri enduli sensittivi. Sì i particuli strane o a furmazione di mucus seccu entri in l'area di u nasu, un riezzione chì stranuta, cum'è chì i receptori sensittivi sò irritati. L'organu bisognu di purità constante di a cavità nasali. Cusì, da u puntu di vista di a fisiologia cullendu in u nasu - u procedimentu hè completamente ghjustificatu.

Perchè qualchissia figlioli ùn solu per piglià i so bugni, chì limpieghja i fille, ma ancu manghja? Per elli, questu serve com un modu unicu di sapè u mondu. Nuvembre o dopu, ogni ghjuvanottu pensa d'oghje chì i bugs sò venuti da u nasu, perchè tufone u so nasu, impediscenu a respira. U zitellu ùn cunnosci micca chì a causa hè in u polu ordinariu per esse setturi nantu à a mucosa nasali. Dunque scopre è ancu sapienti ciò ch'ellu era di u so nasu. Se u gustu di u cuntenutu hè necessariu per u gustu di u picciottu, duverà parechje gnats quandu pareanu, per esempiu, quandu ùn ci hè nunda di masticà o solu da l'avete.

Hè moltu più displeglie quandu un adultu hà un usu. Hè stata disgusting, è u corpu si face assai microbicchi. In adultezzione da una mala costumesa di disperse da hè più difficili.

Cumu si scrive micca un zitellu à scelta à u nasu? E sese necessariu per fà questu?

Statistiche dimòstanu chì u 91% di l'adulti scugbiate i so nasu, sbulicendu u nostru pruduttivu di i capri secchi chì cuntenenu. Cusì hè inghjustu è assulutamente inutile per punisce un ziteddu chì sughjettu à u nasu.

Per a salute, una tale occupazione ùn hè innocu, ma hè assai spavintosa per quelli chì ci anu da vede. Per quessa, urganizamu chì u zitellu sia amparatu à pulire l'u so nasu solu per chì nimu pò vede. Cusì pudete evità u sviluppu di neurosi è disubbidenza in i zitelli nantu à sta basa.

Comu cianciu un zitellu à manghjarete gnats?

Ciò più preoccupatu chì sò i genitori, chì u zitellu viaghjanu capri, è micca solu cullendu à u nasu. Avè chì cù età, a maiò parte di i zitelli iri di manghjà l'omi casani. Se stanu aspittà tantu longu ùn vulete micca, avemu urganatu di creà e cundizioni in sottu a quale l'assai apparenza di crosta secca in u nasu serà ridutta à un minimu.

Hè necessariu attenti à a salute, per trattà un corpu persistenti.

A primurosa impurtanza hè l'umidità è a temperatura di a casa, perchè l'aria caliente è secca cuntribuisce à l'assecamentu di a mucosa nasali, a furmazione di capri secu. Hè cunsigliatu di avè un umidificatori in casa, aria a camara cusì più freti, cammi cù u zitellu in a strada, fate una limpezza muttica.

À u zitellu ùn dà a mucosa nasali, in breve si tagghiau e so unghje.

Distraisce u zitellu scegliendu in u nasu, trattà cun l'articuli è di i dete.

A strada, un scientist stranieru contru crede chì l'usu di i so capri hè una "vaccina" da parechje malatie. È i fisiologi di i Stati Uniti sò sicuri chì u moquette di u muvimentu di u mumentu timore improvesu u funziunamentu di l'attività di u core.