Games for Pancake week in a strata per i zitelli

Per ogni criaturu, a festa devi essa cosa magica è sorpreneur. Dunque, vi pudete piglià pè i zitelli per ghjucà à Maslenitsa in a strada. Dopu avè vede in l'inguernu in anticipazione di un soli di primavera di primavera - una grande opportunità solu per diventai u zitellu, ma ancu per acquistà cù a cultura di u so populu. Ci hè parechje ghjente di ghjochi russi per Shrovetide per i zitelli, frà i quali li seguenti eranu assai populari:

  1. "Alba". I zitelli formate un círculo, mentre chì agarrau e mani darrere a so sporta, è a principali - "alba" - strolle per elli, sottumendu a cinta in e so mani, è dice:

    U lamentu di u lampu,

    Ragazza russa,

    In u campu andò,

    Aghju cacciatu i chjavi,

    I chjavi sò u doru,

    Cinture sò blu,

    Anelli à Bisognu -

    Iuia per l'acqua!

    Allora, sicondu i regule di questu unu di i più antichi ghjocu tradiziunale di Shrovetide per i zitelli, u presentatori toccu currettamente à a ribata di u spalla di unu di i participanti, è ellu avè avutu questu, avete a piglià a cinta. Dopu quì, i dui camminonu prestu in circhiu in circles in direzzione opposta. In tali è parechji simili ghjochi tradiziunali per u Maslenitsa per i zitelli, hè necessariu di piglià un locu vacante cum'è prima. Un carusu chì ùn pò micca fà vene un "alba". Semu devi esse ricordati chì in i ghjoculi per i zitelli di Shrovetide di questu tipu hè pruibitu di creta un circhiu.

  2. "Cockerels". Hè cunsideratu hè unu di i meglii movimenti di i zitelli per i zitelli di Shrovetide. In u cerculu fattu nantu à a tarra, duie jugatrici si entritenu. Ogni chianchera cuntene u pesu di u corpu tutale nantu à una perna, mentri l'altru pruteghja u ghjinochju perchute, aiutannulu u so taloneddu cù una mano. U vincitore hè quellu chì impugna u avversu in u circhiu, cuntinuannu a firmà nantu à una perna è senza usu di e mani.

Funzioni di ghjochi è di spettaczione in Maslenitsa per i zitelli di parechji età

Quandu i ghjoculi per Shrovetide per i zitelli di l'età di scola sò i seguenti sò adattati:

  1. "Pesca Rod". U capimaghja rottule vicinu à u so assi un "polu di pesca" - una corda, a larga di quale hè 3-5 m. Una borsa di sabbia hè attribuita à a so fini. I participanti di u ghjocu sùffranu finamente, perchè chì a corda o un saccu ùn lascia micca nantu à i peri. Quellu chì u succorsu, hè eliminatu da u ghjocu.
  2. Tug of war. Pudete participà cum'è dui persone, è e squadri sanu. Di tutti i ghjoculi è e competizioni per i zitelli à Maslenitsu, questu hè u divertimentu più bellu è divertitu.
  3. Trimati sentinu stivali. A più longa o più precisa (in compara cun quarchi mark) i sentate stivelli seranu spugliati, più chjosu chì u zitellu deve guadagnà.

I ghjocelli per a creazione di pancake per i zitelli in i preedizzioni include "Andate à a porta". U presentatore à l'imaghjini di Spring guida i zitelli parigliate cun ellu (u muvimentu cum'è "ottu"), canti una canzona bona:

Cum'è a nostra a porta,

Cum'è a nostra a porta,

Ay, luli, à a porta,

Ay, lulia, à a porta.


Una volpe canta una canzone,

Una volpe canta una canzone,

Ay, luli, chì cenni,

Ay, Lyuli, chì cenni.


A musica cummatanda,

A musica cummatanda,

Ay, luli, chì guverna,

Aw, lulia, chì guverna.


A libellula hà iniziatu à ballà,

L'antrava chjamà cù ella.

Ai, Lyuli, tutti chjamati,

Ay, luli, aghju chjamatu tuttu.


Una formidda, caru miu,

Dance cun voi.

Aye, Lyuli, quì cun mè,

Ay, luli, quì cun mè.


Saria cuntentu, danced,

Sì, sò veramente fugliatu.

Ay, luli, estare caniatu,

Ay, luli, mi stà fughjutu.


Cum'è a nostra a porta,

Cum'è a nostra a porta,

Ay, luli, à a porta,

Ay, lulia, à a porta.

Dopu avè finitu u versu, si ferma è punisce unu di i pari. Girveniti à l'altri, sottumettenu fermu mani è suscitanu, formantinu un collu. U restu di i zitelli sottu a stessa canzone passanu cù a Primavera in u collu. Dopu à a fini di a canzone, i porti sò chjusi è quellu chì era stete nòttanu hè eliminatu da u ghjocu.