Quandu pudendu piglià un bagni dopu aduprà?

Tutti i donne chì pocu fà una mamma, si senti "rotta" è voli per rinfurzà a modu o altru. In particulari, certi chjorni sònnii di ghjornu in un bagni caldu, cusì assicurendu u so corpu à un pienu, perdu qualchì tempu currettu, u restu.

Sfortunatamente, i duttorii ùn permettenu à esse stallate prucedimentu urgenu cum'è postu l'apparenza di u zitellu in a luce, è per quessa, anu avutu assai boni ragiò. In questu articulu avemu dettu qualcume quandu dopu a nascita pudete nadjà in u bagnu, è per chì avete principiatu prima pò esse chjucu.

Perchè ùn puderete piglià un bagnu finu à a nascita?

Dopu u prucessu di nuvità, u corpu di a donna hà da pocu tempu di ricuperà. In particulare, i canali di nascita ùn anu persu in una volta, per questu quale u cervicu ferma per un tempu assai longu. Hè per questa mutivu chì quì à qualchì pocu simane dopu l'apparizione di u zitellu, a probabilità di infizzioni in u corpu ghjovanu mamma hè in solcu alta.

Quandu u bagnu cù l'acqua di u grigiu, chì ùn hè micca un sustituziu sterili, un gran numaru di battè diversi sò in cuntattu cù a superficia di i sagnanti di a cavità uterina, chì guasgi in istante in un ambiente favorevule per a so riputazione. Tuttu chistu cuntribuisci à u sviluppu di prucessi infjammatori, chì u corpu di una ghjovana mamma ùn pudere micca affruntà da a causa di l'immunità di enfasi.

Comu regula, tali inflammazioni afecta a puntata fresca imposti duranti l'operazione di cesareana o da e incisioni è i rupti chì si succorsenu in a nascita naturali. Se a mungula uterina stessu infartu, prontu microrganismi patogeni accuminzanu a pulitizzà a cundizione muscular, promettenu per sempre u sviluppu di l' endometritis.

Quandu puderete ghjittisce in u bagnu dopu avertì?

Comu regula ginirali, pudete piglià un spedinu dopu à u nascita di u zitellu solu dopu à a disprezzione postpartum. A mediu, in a maiò parte di e donne dura 40-45 ghjorni dopu l'acquistione di felicità di maternità. In ogni casu, prima di realizà stu prucedimentu sicurezza, hè cunsigliatu per cunsultà un duttore chì faci esse l'eccassa necessaria è dà cunsiglii appruvati.

Inoltre, deve esse cunsideratu chì a temperatura di l'acqua in u bagnu prima per a prima volta ùn deve esse micca 40 gradi è a durazione di a sessione ùn deve esse più di 30 minuti.

Quandu dopu a nascita puderaghju piglià un bagni caldo?

U tempu quandu sarà pussibule di crescita a temperatura di l'acqua, depende di se a ghjovana mamma hà sempre aduprà u so zitellu. Sì u zitellu hè nantu à l'alimentazione artificiale, hè pussibule à fracassalli à pocu pressu l'acqua cume da a fine di l'excretioni postpartum.

A su turnu, a mamma di nursing after the birth can take a bath bath only when the lactation is already established. Finu à quellu tempu, una tempura troppu maiò pò pruvucà u sviluppu di stagnazioni o una tale periculu periculosa cum'è mastite.