Internet Secure per i zitelli

Subestimi l'impattu di Internet in i zitelli ùn ponu micca, perchè u "World Wide Web" hà trasfirutu u pianu sanu, incursu in ogni casa. È ùn hè micca solu un abbundanza di varietà di ghjochi è di divertimentu, da chì i genitori pruvate a prutezzione di i so figlioli. U veru periculu oculta in i riti famigliali, perchè l'altra parte di u mondu persone si trovanu, senza i caratteri di i ghjurnati di computer. E e persone, cum'è i so intesi, sò diverse. Ci sò parechji centu di casu chì i criminali sò truvati cuntattu cù i zitelli, dumandendu à l'amichi virtuale, è cundutti l'infurmazioni nantu à u benessiri di i genitori, riunioni chjamati, seduciti, ritardate in secti, etc. Hè per quessa chì i genitori necessanu di sapè cumu per pruteggiri i so figlioli di i minaccii Internet.

Regoli per i genitori

  1. Per assicurà a prutezzione di i zitelli in Internet, ùn permettenu micca di utilizate l'urdinatore in un locu separatu. Prima, pudete puru monitorà u cuntenutu di a pantalla, è, sicondu, risponde à e quistione chì si sorgienu in u zitellu. Inoltre, u tempu spentu davanti à u monitoru deve esse limitatu.
  2. Internet sicuru per i zitelli hè ancu furnitu da programmi privati, antivirus cumplessi cù a funzione di cuntrollu parenti, filtri spamatori. Pudete un'assidua sceglie l'apprupzione apprupriata, sighendi solu accessibile à u zitellu quale siti, u cuntenutu di quale ùn hè micca minatu.
  3. Ùn serà micca superfluitu à avè una cunfidenza cunfidenziale cù u zitellu chì l'infurmazioni nantu à Internet hè micca a virità di l'ultimu risorse. Hè riferisce à critica.

Regoli per i zitelli

U cuntrollu tutale è u cumplizzioni cù e reguli scritte ghjustu ùn sò micca bè sì u zitellu ùn seguita certu regule. Allora, a cumpagnia di i genitori di spiegà à i zitelli chì i règule di aducazzioni per i zitelli in Internet sò simuli semprici, ma u so rispettu garanzia di segurità.

Chì ùn deve micca i figlioli nantu à Internet:

I parechji avaristi diventà fiducia cù i so figlioli in modu chì in casu di periculu o situazione imprevisi un zitellu senza teme à esse punitu pò aiutu l'aiutu è l'cunsiglii.