Sandali - tendenzi 2016

I tendenzi per u 2016 in u campu di e sandali stylish sò numerosi è diversi, chì ogni creadori hà truvatu un accordu ndividuali à u trattamentu di stu tipu di calzarii di donna . In ogni modu, un ponu scurificà parechji articuli di i tendenzi più chjappi chì ponu rastrezi in a maggiorità di colti.

Chì sandali sò in moda in l'estiu di 2016?

Una grande selezzione di sandali di diversi tipi è di designu hè assuciatu, prima di tuttu, cù u fattu chì i diseggiani suggerenu chì e zitelli ùn anu persu seguitu tutti i tendenzi di moda, ma prima trovani u so stile individuali è solu sceglie i scarpi chì si sò perfetti.

Se parlemu di i tendenzi di a moda di u 2016 nantu à i sandali, vale nutà u ritornu triunfanti à i mudelli di u podio nantu à u hairpin. Se sapi per parechje tempi di staghjunalità femminili in l'estiu di 2016 saranu più pertinenti ca mai. Sta forma di u piuvale immediatamente fà l'imagine più ricunnisciutu è femina, a zitella visualmente hè più grande, è e so gemme - slim. I sandali cù e hairpin sò ideali per i kits d 'uttinimentu è per andà in lu lume, pudete piglià mudeli mudelli per u ghjornu di u ghjornu in un taccu petite, ma in i passati ghjastimati ancu in una longa è confident hairpin prima.

Un modu cusì cómodu è cunzientu hè ancu prisentatu in i novi mudelli di sandali 2016, ma sta staggione questa selezzione viste specie pretesa è fantasia. A pianta hè o fatta di plastica è tutta trasparente, o hè dicuratu cù una ricchezza ricca: cilesti, fiori, inlays di stingiali, pittura.

Una altra tendenza di sandali di moda in u 2016 - l'usu cum'è un corpu di prendore, chì copre u turmezzu. Un tali detallu si spettaculu straziamente sexy è feminine, enfatizeghja i maghi fimmini stancu è beni riparanu e sandali nantu à a pierna, perchè vene assai più faciule in un'urganisazione in elli. Un corpu grossu o finitu hè statu presentatu in quasi tutti i mudelli di calzature stylili per l'estate.

Ancu avissi avertitu chì i sandali più modesti in l'estiu di 2016 sò mudelli abbastanti. Eccu i diseggiani andonu in dui maneri. Prima: i sandali, in parechji modu di vista, di cuddà in u taccu è di a pallina, ma cù calzate cutto è tacchi. Tali mudelli sò stati nantu à u pede cù l'aiutu di straps in i tagliolini o di a zona di u pichju. A seconda volta hè novu una variazioni nantu à u tema di u buttone di vaghjime: i scarpi, ca parigianu stivelli bassuttii, anu fattu da l'attrezzione finta chì vi permette u pede in respira, o da intricate ligite di tezzi finti di a pelle cù forasti trà l'elli chì ancu furnenu ventilatori.

A dicurazione di sandali 2016

Una tendenza separata in sandali in u 2016 deve esse misurata l'interessu aumentatu in a dicurazione di i diseggiani. U calzate ùn sò più un mera aghjunzione per una imagina. Hè una cosa modesta indipendenti è luminosa. Allora in u disignu di sandali utilizate un gran numaru di parechji elementi decorattivi. I tendenzi più chjappi in questa spaziu sò l'utilizazione di fringe, elementi metallichi, strisce, ricami, lacce, applicazioni di lacqueri, parechje piezi plastichi, littri, figurini, l'usu di plaque e pattifattiti massivi. In i cullezzione di alcuni casi di moda, parevanu mudelli decorati cù pilami è i pezzi. Per un portanu ogni ghjornu, tali sandali, forsi, ùn viaghjanu micca, ma in un settiddu ghjornu inghjustu sò capaci di realità di ghjucà è dà una imagina di a sofistazzioni è insosita.