Cumu sustene a conversazione?

Annualamenti nantu à e spianate di libreria pudite truvà parechji libri cù a descrizzione più variada di tecniche di cumunicazione. L'obiettivu di a maiò parte di e tecniche hè di insignà à u lettore per sente com'è un pesce in l'acqua, cumunicà cù e diverse persone, in temperament è di caratteru, è in status sociale.

Intentaremu truvà un capu in u cumportamentu riprisentatu di e persone - capelli, quant'elli fàcenu fà di mantene una conversazione cù ogni interlocutore novu.

Cumu possu guardà a conversazione?

Se a nova conversazione hè stata prublema è hè intimurita da pensà bè chì ùn puderete micca micca a bona impresione o ancu eseguisce ciò chì vi vanu di dì, avete bisognu di sketchette chjuchi nantu à ciò chì vulete dì à l'interlocutore. Ùn vi scurdate micca chì ùn ci hè bisognu di critica à nimu o di qualcosa. Radiate ottimisimu. Hè megliu di parlà di ciò chì ti piace. Ma ùn vi assicurà cun l'istoria di u vostru ego. Hè più piacevule per ogni persone per parlà per ellu stessu, perchè ùn abbandune di dumandà dumande apertu à u vostru interlucutore. Eccu, dumandate questu, chì l'interlocutore ùn pò micca risponde senza un "sì" o "no". Formule a vostra dumanda, perchè l'interlocutore hà bisognu di parlà una storia curretta da a so vita o di responde cù più di una frase, grazie à quale pudete riunite infurmazione chì facilitate e vostre dumande sussegwenti. In più di l'altitudine, interessate in l'hobbuli, a vita di l'interlocutore, fate chjaru chì hè assai interessante per voi cum'è una persona, è ùn avete micca inutilmente tutta ciò chì si parlante.

Ùn ancu micca scurdate nantu à a tistimunianza cù a testa mentri chì stanu à sente. Dopu tuttu, un capispusse hè nunda più ca una espressione inconsciente di cunfortu in relazione à l'opinione scritta, fa vaghjime chjaru chì i pinsamenti di u interlocutore sò preziosi per voi.

U interlucutore interessa cù i vostri pezzi si ùn sò micca dichjaratu secamente, in termine di fatti sichi, figuri, cum'è s'ellu hè infurmatu à i superiore nantu à a quantità di u travagliu fattu. Pò sentimenti in e vostre parolle.

Cumu parlà cun omu?

Fighjure nantu à quale temi per parleranu cun omu chì deve bisognu di sceglie. I rapprisentanti di u sessu più forti preferenu temi chì causanu l'adrenaline. Preferite una discussioni pratica, materia è evucativu. Pò esse pulitica, football, music, movies, cars.

Eppuru, ogni donna ùn hè pussibile di sustegnu a cunversazione per "dispensari autumatiche cù un liggeru à punica", cusì u più optimu è interessante per i dui fianchi serà a discussione di u successu di l'omu in diverse settori di a so vita. In casu avete acquistatu pocu è ùn cunnosci micca u ghjornu chì ha assuciatu à l'altura, pudete pruvà scopre l'infurmazioni necessarii cù l'aiutu di a tecnica di e cose di ete aperte è chjusa.

Sì una donna ùn porta micca interessu in questu, andemu per dumandà à parlà cù l'omi.

Se vulete esse successu in cumunicarii cù u sessu oppostu, a prubabilità di simpatia à l'cumunione in a cumunicazione cresce, se ancu in i temi di e donne, anu da esse guidata ancu in questi temi chì l'omi pò discutiri per ora. Almenu variate volte una settimana, interessate a nova in a pulitica internaziunale, fighjate à u situ web di i cartelli di u cinema. Ma, quandu puderete selezziunà i temi pertinenti per a cunversazione, ùn te micca scurdatu chì vi trattà oghje à l'omi, è ùn l'entendre micca da a mità di a parolla.

Fighjà ancu cunsiderà modi per aiutà à risponde à a quistione di cumu cumunicà cù l'omi, perchè dopu a fine di a cunversazione, tù è u vostru interlocutore sò satisfaci.

  1. Allora, cum'ellu cumulerà cù l'omi, vi evitevi una longa introduczione, è ùn circà micca di embellish l'avvenimentu scrittu cù parechji epiteti o metàfuri.
  2. A cunversazione cù un omu deve esse più chjaru è coherente. In nisun casu ùn interruce a vostra cunversazione cù una storia nova in a speranza chì u vostru cumpagnu sarà dinò facilmente à pudè agisce l'esencia di ciò chì dicia. A stu puntu, u core di l'omu principia da pruvà a truvà una relazione lògica trà i dui stori. Pruvà affruntà à a secunna in u vostru dichjarazione.
  3. Pruvate per avè micca persone. Ùn utilizate micca i frasi cum'è "Ùn pudete micca ...". In risposta à l'ultimu omu pò esse accertendu in mente chì ellu hà capaci di cumprà a vostra dumanda. Ellu, in casi rari, capisce chì hè una dumanda. Questa hè a vostra frase, hà cunsideratu cum'è interesse da a vostra parte di a so capacità di fà ciò chì vo avete
  4. Si in una cunversione cù un omu, ellu interruzza, è spressione u prugettu chì hè ghjuntu appena, ùn ùn hè micca offentà à tutti si applica a listessa tactica.

Perchè durante una conversazione ùn pudete micca parlà micca à l'omi, hè di perdienti, perde a so vita, ùn sparte micca i sicreti nantu à i vostri complexe. Ùn bisogna micca bisognu di ciò chì ùn vogliu micca nantu à a vostra aparenza, nantu à i vostri pesi più altri è à u vestitu di a vostra mamma nantu à tè. Cridite in l'imaginazione di l'omi a vostra ricerca accertada.