Interaczione è cumunicazione in psicologija - essenza è tipiche

A cumunicazione hè un cumpunente necessariu per a furmazione successa di una persona in a società. A primu interaction succè in a famiglia di i genitori, induve u zitellu riceve una valutazione di ellu stessu, u so cumpurtamentu per i so parenti, capisce à leghje emozioni è sentenzi - nantu à a basa di questu, i mecanismichi sò furmati per una interaction efficace o non constructive cù e persone.

Cosa hè una interaczione?

George G. Mead - U sociologu americanu è u filosufu introduciu u cuncettu d'interaczione in i 1960. Mead hà cridutu chì una persona per capiscenu l'altru, hè impurtante cumprenderà ciò ch'eddu, qualche pratichi chì faci. L'interaczione hè l'interaction entre i persone, cumpresa a influenza mutuale durante l'attività cumuni. Duranti l'interaczanza succede:

Interaczione in sucioluggìa

L'interaczione suciale hè l'interazione di i persone, realizatu nantu à u micro (famiglia, amichi, collega di travagliu) è u macrocintu (strutturi è società in tuttu) è impone l'scambiu di simboli, spettaculi è pratichi. L'essenza di l'interazione hè in u cuntattu trà e persone è hè custruitu nantu à a basa di e caractère individuale di ogni sughjettu, a linea di cumpurtamentu, e cuntraddizzioni chì sviluppanu in a comunicazione. Pitirim Sorokin (sociologu) identificò diversi punti forti in interaczione cumencia:

  1. Per l'interaction, almenu 2 persone ci vole.
  2. Durante a cumunicazione, prestu attenzioni à tuttu: gestures, espressioni faciali, azzioni - aiuta per sente l'altra persona megliu.
  3. Penserii, sentimi, opinioni chì anu resonate cù tutti i participanti in u prucessu di interaczione.

Interaczione in Psiculugia

U primu mudellu per interazzione cù e persone per una persona hè a famiglia. In u circhiu famusu, in situazione di l'attività cumuna durante l'attualità, l'"I" di u zitellu hè diventatu. A pirsunalità hè furmata da u prismu di a percepzione di l'altru è di i reacquistatorii chì risanenu à risponde à e so attività. L'interaczione in psiculugia hè un cuncettu basatu annantu à l'opinioni di D.Mid è a so teoria di "interazziunismu simbolicu" nascenu da u marcu di cumporismo. U sociologu hà attaccatu una grande impurtanza per l'scambiu di simboli (gestiti, posture, espressioni faciale) trà i partiti interaccettendu.

Tipi di Interaczione

In l'attività suciali cumuni, a ghjente hè orientata à l'altri è l'interazzione efficace pressupuli una alta "significanza" di l'altru cum'è una persona. Ineffussiva - ogni subjecte in u prucessu di cumunicazione hè stata sola nantu à ellu stessu è ùn ùn pruvate d'intende, sintinu l'altru. A cooperazione beneficiale è l'associazione cù una interaczione com'è una interaczione chjamate. Tipi d'interaczione pò esse divisu secondu u tipu d'impattu: verbale è micca verbal.

A interazione verbale (parolle) includenu i miccanismi:

  1. Influenza di Speech (timbre, ton of voice, expressiveness of speech).
  2. Trasmissioni, scambii d'infurmazioni, spirimintali.
  3. Reacciu à l'infurmazioni ricuminati (a dichjarazione di l'attitudine o rilazione, l'opinione).

L'interaction nonverbal (non verbal) hè causatu da un sistema di cumminzione di cumunicazione - per a vicina:

  1. Pose di mostra da l'associu: apertura chjesa, relaxation-tension.
  2. A posizione in u spaziu hè a catturata di territoriu (disposti documenti, ogetti attraversu a tola) o utilizate un minimu spaziu.
  3. Ajuste è synchronismu di l'associu per l'interaczione in gestiti, espressioni faciale, posture di corpu.

Interaczione è cumunicazione

A cumunicazione cum'è interaccioni cuntene funzioni educativi, regularii è evaluatorii è permette à i ghjente à urganizà a so attività cumuni cù a realizazione di i so scopi. A cumunicazione hè assuciata à l'interaczione, hè unu di i so cumpunenti è di a percepzioni (percepzioni) è si basa in i stessi meccanica (verbal, non verbal) in u prucessu di cumunicazione. Differences between communication è interaction:

  1. Un cumunicaturi pò esse micca solu una persona, ma ancu medievuli, qualsiasi sistema di sigrità (signalli stradale) di un libru.
  2. U scopu di a cumunicazione hè a trasmissioni di l'infurmazioni, senza u pussibile reintegru di feedback (sentenzi, opinioni di l'altri pò esse micca tastati)

Interaczione è manipulazione

L'interaczione in cumunicazione hè sempre una influenza mutuale nantu à l'altri. Per via di l'interazzione interpersonale, una persona cambia, hè arricchjata da significati. Spessu, in u prucessu di cumunicazione ùn pò mancu fà senza manipulazione. In u mondu mudernu, e tecniche manipulatori , com'è strumentu di influenza, sò cumuni in l'affari, u mercatu di cunsumatori. A manipulazione, in cuntrastu cù l'interazzione suggestione: