U paniunu sò stati richiestu - chì fà?

L'Veranu nos gusta cù parechje manciari, cumprese u pezzu fugliale dulce. Ma per acquistà frutti, e piantinu hè stata pianificata è cultivata, è chì in fattu quasi tutti i viticultorii di a staghjoni si scontra incù parechji disgrazia, sopra i letti. Cusì, per esempiu, u prublema hè generalizatu chì i pepite sò ddi fogli. Vi parvaraghju ciò chì fate se i pezzi sò rive.

I causi cchiù frequenti di u trisorzi di hojas sò:

  1. Mancanza di umida è stagione secca. Unu di i prublemi più frequenti, per quellu chì i foglie di i pezzi sò rizati in altizza - mancanza di regu è i ghjorni cale. Per ùn perdà micca preciosa umida, u verdura intenta reducir l'area di evaporazione in questa manera. Pudete cuntribuisce à i pianti di cuddà se l'accumighjanu bassa è sprinkle cù un stimulante naturali - Epine, Zircon, Pennant, Heteroauxin, etc.
  2. A mancanza di nutrienti ùn anu micca appressu à l'apparizione di e piante. A maiò spessu, a penta torna giarella è i foglie sò curled in a presenza di carenza di potasio. Pudete cuntribuisce à a verdura in questu casu, se furnite u nitru di potasio. 1 settimana di u sustegnu à esse dissolute in 5 litri d'acqua. Per ogni pianta nova, avete bisognu di utilizà 0,5 litri di solu suluzzioni. Cù una mancanza di nitrogenu, u pepite finiscenu torna piume, ghjuveddu à volta di e velli è diventate cuparti da peccelli gialli. U prublema hè rimindevutu da u principiu di vestitu cù l'humus o u nitru di l'ammuiu (10-20 g sò purtati à un bucket d'acqua).
  3. Malati. Spessu, i foglie di i pimentari sò riffulati in risa è chjubiti cun spots quan affettati di fungi o viulenza. A maiò spessu, u virus mosaicu si cumportanu cusì: una foglia di u verdura hè culpita in una barca, coperta cù specje marrone-canna è spazii di decadenza. In questu casu, hè cunsigliu per trattà i letti cun un solu pale 1% di manganese (preparatu nantu à 10 litri di acqua, 1 g). Sì u pimentu era malatu è i foglie di u stolbur sò stati torciati, u trattamentu cù Fiteroplasmina, Stomop aiutava.
  4. Pesti. Una di e cose più cumune di fulguerate in pepite sò i pesti. L'àfidi sò generalmente settendu in culleghji siepi in a superficia di volta di e foglie. Spiter mite see ùacchiu a vista hè difficiule. In casu, si ci hè un spider web nantu à i pianti, ci hè una pesta. Hè chjaru in questu casu, in l'arsenale di i mezi, di ciò chì pudete trattà pimienta, perchè ùn fate micca curlà, ci devi esse insetticidi, per esempiu, Aktara, Fitoverm, Demitan, Bikol è altri. Ma si ùn site micca un fan di a química, appieguce unu di i rimedii folki pruvati per spruighjarà: