Sinusitis odontogenici

A sinusitis odontogenica hè una inflamazioni di a mucosa di u sinus paranasal maxillary chì hè causatu da a diffusion di infezzjoni da u focu di a inflammazione crònica in a regione di i molars altri (a quarta, a quinta è a sesta). E cunsiderate chì sò e cose, sintomi è trattamentu di sinusitis odontogenichi.

Causes di sinusitis odontogenichi

L'infezione di a cavità orali à u sinus maxillari pò esse causatu da i fatturi chì seguenu:

  1. Cu cura urale dilettante è trattamentu dentitu premature. A maiò spessu, a causa di a diffusione di l'infizzione hè carata di caries, in particulare cù a necroscina nervosa.
  2. Funzioni anatomichi. In parechji persone, i radichi di i denti posteriori sò situati vicinu à u sinus parietali nasali, li causa infezzione simpla. Questa pò esse per via di u diminuìsimu di u tessili di u sangue, l'azzioni nun qualificata di u dentista cun una purti di purificazione di u canali di u dentru, dopu à l'estrazzioni di u dentru.
  3. Ieri di u mandibula. In casu d'una ferita cun indentazione di u denti superiore, u septum entre u mandibula superiore è u sinus pò esse indebuliti, chì infruenza.

I sintomi di sinusitis odontogenichi

Manifestazioni di sinusitis odontogeni:

Se a maladie passa in una forma purulenta, i sintomi listessi si tornanu più pronti. Cù a furmazione di perforazione, ponu osservà a penetrazione di l'alimentu likidu à a cavità nasali cù a pusizioni verticale di a testa.

In casu di trattamentu improperu di a forma aguda, sinusitis odontogenichi chronii si sviluppà. In questu casu, ci sò persichi di rennimentu, è ancu esporziunati, chì sò in generale per via di malati respiratorii.

Trattamentu di sinusitis odontogenichi

In u trattamentu di sinusitis odontogeni hè necessariu identifie a causa di a malatia. In parechji casi, cù sinusitis odontogenichi, hè necessariu un procedimentu kirurgiicu. Pò esse a rimuzione di a dentali "causale", a ristaurazione kiruritica di l'integrità di u septum, a rimoluggia di a mucosa afectuosa di u sinusu, etc. A terapia antibatterica hè prescrita, l'usu di e vasocitrictivi è analgésichi.

Dopu trattatu di sinusitis odontogenichi, hè cunsigliu per utilizà rimedii tradiziunali per i prucessi di iegge regularmente per lavà i peccati di u nasu. Per questu scopu, i soluzioni salina è eterni mediatevali midirali (camomilla, calendula , etc.) sò usati.